Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
License plates?
-
Goliath
- Amerika-ontdekker
License plates?
Ik heb mn kamer er mee vol hangen, met US license plates. Ik heb ze altijd gekocht hier in NL voor een klein bedrag. Maar nu komende keer wil ik er zelf halen of kopen uit Amerika. Maar waar kan ik die vinden? op een autosloop of zijn er daar ook winkels van? En doen ze niet moeilijk op het vliegveld als ik ze in het koffer heb?
Je kunt ze meestal vinden in de souveniers winkeltjes, die met al die lokale prulletjes erin. De douane zal er niet moeilijk om doen, zolang je ze niet steelt tenminste
het is gewoon een souvenier en vele vele mensen nemen ze mee!
Richard
Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
-
Sanny Rocks
- Amerikafan
Ik heb een lisence plate van New York en die heb ik ook gekocht in een souvenierswinkel. Hij was toen 10 dollar. Ik heb er ook een van California maar die heb ik gekregen.rperre schreef:Je kunt ze meestal vinden in de souveniers winkeltjes
Richard
Dit jaar ga ik er ook weer een paar halen in de VS. Het is idd leuk om je kamer er mee te vullen
Groetjes Sanny
Sanny Goes New York!!