Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

NFL seizoen 2014 - op naar Super Bowl XLIX

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
boonens
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 18

NFL seizoen 2014 - op naar Super Bowl XLIX

Bericht door boonens »

Dit weekend is het nieuwe NFL seizoen van start gegaan (eigenlijk donderdag al, maar wie is er nu geïnteresseerd in de Seahawks :lol: ). Helaas is de gratis Game Pass voor NL ten einde en zendt ook Fox amper iets uit, dus dient er geïnvesteerd te worden in een duur NFL abonnement; 75 euro om alle wedstrijden van je favoriete team te zien, 95 euro voor alle pre en regular season wedstrijden en 145 euro voor alles t/m de Super Bowl.

Het verdwijnen van de gratis Game Pass heeft ongetwijfeld een grote impact op het aantal kijkers in de Benelux, maar toch vroeg ik mij af of er nog meer hier iedere zondag hun wedstrijdjes meepikken tot diep in de nacht? Wellicht leuk om in dit topic de nieuwtjes te delen, elkaars favoriete teams op sportieve wijze te bekritiseren of ons te verwonderen over de uitslagen :wink:

Ik moet nog even tot maandagavond wachten voor de 1e wedstrijd van 'mijn' team, want...GO CARDS!
'08: NYC | '13: CA/NV/UT/AZ | '14: FL | '15: WA/ID/WY/UT | '17: MA/NH/VT/NY/PA/DC/VA | '18: WA - CA/UT/NV | '19: FL - IL/IN/OH - CO/SD/WY/NM | '20: TX - HI | '21: AZ/NV | '23: VA/TN/KY/WV | '24: AZ/NV - NY | '25: TX - TX (part 2) | Gepland: '26: AZ - LA/MS/AL/GA/FL
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: NFL seizoen 2014 - op naar Super Bowl XLIX

Bericht door PSVwally »

Ik heb niet echt een favoriet team voor de NFL, al heb ik een beetje een zwak voor de Broncos en de Patriots, maar ben zeker een NFL en NBA fan. Ik neem regelmatig wedstrijden op fox of sport1 op, want midden in de nacht kijken heb ik sinds 2 jaar geleden een beetje afgezworen.
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Heb net op Fox Atlanta Falcons tegen New Orleans Saints gezien, 37-34 na overtime.
boonens
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 18

Bericht door boonens »

Saints - Falcons was een spannende pot ja! Ben benieuwd of ze in Atlanta dit jaar iets meer hebben om voor te juigen na het dramatische seizoen van vorig jaar. Kaepernick draait vanavond ook lekker tegen de Cowboys, dus mogelijk dit jaar weer een zeer sterke NFC West.

Ja Paul...het is beroerd om de werkweek vermoeid te beginnen na een late zondagavond, dus ik pak zelf alleen de wedstrijden van 19.00 uur en 22.30 mee. Zo rond 01.00 uur het bedje in is nog wel vol te houden (maar ik woon dan ook op 5 minuten van mijn werk :lol: )
'08: NYC | '13: CA/NV/UT/AZ | '14: FL | '15: WA/ID/WY/UT | '17: MA/NH/VT/NY/PA/DC/VA | '18: WA - CA/UT/NV | '19: FL - IL/IN/OH - CO/SD/WY/NM | '20: TX - HI | '21: AZ/NV | '23: VA/TN/KY/WV | '24: AZ/NV - NY | '25: TX - TX (part 2) | Gepland: '26: AZ - LA/MS/AL/GA/FL
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer