Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
groot pakket 9,5Kg laten versturen vanaf Nevada
-
BrianItasca
- Amerika-newbie
groot pakket 9,5Kg laten versturen vanaf Nevada
Hi alle kenners
Ik heb mij suf gekeken op internet om een "shipping agency" of soortgelijk te vinden welk voor een redelijk prijs een gas fornuis voor een camper zou willen versturen. Deze staat in Kearney Nebraska waar het ingepakt wordt,versturen met usps naar een of een ander opslag bij een agentschap kost al iets van 60$ en vanaf daar tussen 100 en 230$ naar mij in Brabant,het pakket kost me tweedehands 20$.
Iemand hier goed advies??
Brian
Ik heb mij suf gekeken op internet om een "shipping agency" of soortgelijk te vinden welk voor een redelijk prijs een gas fornuis voor een camper zou willen versturen. Deze staat in Kearney Nebraska waar het ingepakt wordt,versturen met usps naar een of een ander opslag bij een agentschap kost al iets van 60$ en vanaf daar tussen 100 en 230$ naar mij in Brabant,het pakket kost me tweedehands 20$.
Iemand hier goed advies??
Brian
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Re: groot pakket 9,5Kg laten versturen vanaf Nevada
Forumlid ned in MO is een expert op dat gebied.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
Re: groot pakket 9,5Kg laten versturen vanaf Nevada
en "een of een ander opslag bij een agentschap"
De enige redelijke oplossing is meebrengen door jezelf of een ander, maar mijn koffers zijn op de terugweg altijd vol en dat geldt voor de meeste Amerika-gangers
De enige redelijke oplossing is meebrengen door jezelf of een ander, maar mijn koffers zijn op de terugweg altijd vol en dat geldt voor de meeste Amerika-gangers
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht