Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Californië of West-Canada

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
jucy
Amerika-newbie

Californië of West-Canada

Bericht door jucy »

Hallo,
Wij willen volgend jaar graag 3 weken op reis gaan, maar we weten nog niet naar waar. We twijfelen tussen een roadtrip in Californië of in West-Canada. We zien ze alletwee wel zitten en we hebben allebei een lichte voorkeur voor het andere natuurlijk :wink:
Dus vragen we het hier even, liefhebbers van Californië of West-Canada en waarom? :)
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Re: Californië of West-Canada

Bericht door vana »

Dat zijn wel twee heel verschillende reizen, die kun je echt niet vergelijken. Californië is afwisselender qua landschap denk ik, je hebt een paar grote steden zoals LA en SF en mooie parken zoals Death Valley en Yosemite.

Onze eerste reis ging naar oa. Californië en daar hebben we enorm van genoten, zie ons reisverslag

Canada is meer natuur en heel veel waanzinnig mooie bergen, maar ook steden. Vancouver de leukste stad is die wij tot nu toe bezocht hebben en ook Vancouver Island is prachtig. Om alvast in de stemming te komen kun je mijn verslag lezen

Ik kan heel moeilijk kiezen voor deze twee omdat het jullie eerste reis is. Misschien is Californië dan beter omdat het toch wel wat afwisselender is.
Maar om het je moeilijk te maken; als ik nu weer naar één van de twee terug zou gaan ging ik absoluut naar Canada, daar zijn we echt verliefd op geworden.
Airmiles
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Californië of West-Canada

Bericht door Airmiles »

British Columbia is waanzinnig mooi. Ben daar in 2005 geweest. In Californië ben ik ook drie keer geweest. Als ik nu achteraf zou moeten kiezen, dan zou ik toch voor Californië gaan. Landschappelijk is het ook gevarieerder. Bovendien is het weer er meestal stuk stabieler dan in West-Canada. Als je van heel erg groen regenwoud houdt, ga dan voor West-Canada. Dat vochtige heeft namelijk ook wel wat.

Een andere reden waarom ik liever Amerika bezoek is omdat het toch een stuk goedkoper is dan Canada. Naar mijn mening heb je in de Amerika meer mogelijkheden.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer