Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Even voorstellen: Agnes83
Even voorstellen: Agnes83
Dag forumleden,
Al enkele keren bezocht ik dit forum, hoog tijd om me eens te registreren en voor te stellen! Mijn naam is Agnes, 30 jaren jong, woonachtig in het noorden des lands. Samen met mijn vriend gaan we dit jaar voor het eerst naar de USA. In september van dit jaar reizen we gedurende 3,5 week door de States. Met behulp van Tioga hebben we een hele mooie reis samengesteld. Het meeste is al geregeld, de auto is geboekt, de hotels zijn vastgelegd.... Nu komt het aan op de echte voorpret. Welke routes nemen we, wat mogen we beslist niet missen?? Genoeg te lezen nog!
Dank allen voor het bieden van al die inspiratie!
Agnes
Al enkele keren bezocht ik dit forum, hoog tijd om me eens te registreren en voor te stellen! Mijn naam is Agnes, 30 jaren jong, woonachtig in het noorden des lands. Samen met mijn vriend gaan we dit jaar voor het eerst naar de USA. In september van dit jaar reizen we gedurende 3,5 week door de States. Met behulp van Tioga hebben we een hele mooie reis samengesteld. Het meeste is al geregeld, de auto is geboekt, de hotels zijn vastgelegd.... Nu komt het aan op de echte voorpret. Welke routes nemen we, wat mogen we beslist niet missen?? Genoeg te lezen nog!
Dank allen voor het bieden van al die inspiratie!
Agnes
Re: Even voorstellen: Agnes83
Hoi Agnes! Welkom op het forum! Hier zul je veel tips en informatie krijgen!
High school droom: actief
Emigratie Amerika droom: actief
Aantal keren naar Amerika geweest: 0 (helaas)
Emigratie Amerika droom: actief
Aantal keren naar Amerika geweest: 0 (helaas)
Re: Even voorstellen: Agnes83
Hoi Agnes, wees welkom hier. Heerlijk vooruitzicht, zo''n rondreis. Je zult hier inderdaad genoeg informatie vinden die je kunt gebruiken bij het opstellen van je route. Ik vind het zelf handig routeverslagen/blogs van anderen te lezen. Zo krijg je een goede indruk wat kan en wat misschien minder goed kan. Hoe dan ook; heel veel plezier met voorbereiden! 
Groetjes,
Daniel
Daniel