Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hotels, netheid, ervaring?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Stephen
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Hotels, netheid, ervaring?

Bericht door Stephen »

Hallo,

wij zijn nu al zeer lange tijd onze reis aan het plannen en constant betere hotels op kwaliteit & prijs te zoeken.
Ik zou graag jullie mening eens weten hierover alsook wat jullie van de hygiëne vinden?
Op TRIPADVISOR vind je veel foto's van mensen met "BED BUG BITES" , schimmels, vuil,....
Is dit "overdreven" of valt alles nog goed mee?

Momenteel hebben we volgende hotels:

Afbeelding

Afbeelding
mtl
Amerika-expert

Re: Hotels, netheid, ervaring?

Bericht door mtl »

Ik haak af zodra ik veel recensies lees waarbij onhygienische toestanden ter sprake komen. Van recensies over onvriendelijk personeel lig ik niet echt wakker. Ook let Ik op onveilige buurten. Maar dat is voor iedereen verschillend.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Ik kijk bij voorkeur niet naar recensies, er is altijd wel iets. Als je er wel naar kijkt, kijk dan inderdaad of bepaalde klachten vaker voorkomen en hoe recent ze zijn.
Ik denk dat jullie vooral naar de prijs kijken? Je zit ver van de parken af. Kijk voor de GC eens in het park zelf, via http://www.grandcanyonlodge.com.

Marianne
Marcopstal
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 28

Bericht door Marcopstal »

In het geheel van recensies moet je toch wat opletten. Wie doet moeite om zo iets in te vullen: zij die echt niet tevreden zijn of de eeuwige kankeraars voor wie niets ok is. Als je bijzonder tevreden heb heb je misschien de neiging om ook een recensie te schrijven, maar als je "gewoon" tevreden bent laat je dat al gauw achterwege.

Ik zou het dus toch wat met een korreltje zout nemen.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
boonens
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17

Bericht door boonens »

Ik scan meestal de reviews even op wat ik het belangrijkste vind: gehorigheid. Chagrijnig personeel of een karig ontbijt kan mijn hotelverblijf niet verpesten, kamers met papieren wandjes wel. Voor Amerika check ik de kamers ook meestal even op http://www.bedbugregistry.com, al heb ik geregeld zonder problemen in hotels geslapen die 'listed' stonden.

V.w.b. de ervaringen; ik check altijd even het matras, maar nog nooit wat gevonden. Alle hotels waar wij hebben verbleven waren prima schoon, op een enkele kamer met een rooklucht na. Ik ben niet bekend met de hotels in je lijstje, dus kan daar helaas weinig over zeggen.
'08: NYC | '13: CA/NV/UT/AZ | '14: FL | '15: WA/ID/WY/UT | '17: MA/NH/VT/NY/PA/DC/VA | '18: WA - CA/UT/NV | '19: FL - IL/IN/OH - CO/SD/WY/NM | '20: TX - HI | '21: AZ/NV | '23: VA/TN/KY/WV | '24: AZ/NV - NY | '25: TX Gepland: TX (deel 2)
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Het is inderdaad wel een beetje koffiedik kijken. De hotels die ik zie zijn veel 2 sterren. Verwacht dus van service tot uitstraling wat minder en ben ook met minder tevreden. Vies en (bed)bugs is natuurlijk een ander verhaal. Ik kan de hotels zelf helaas niet beoordelen, omdat ik ze niet ken. Ik had in Pasadena een hotel waar's avonds wat vrouwen aan het tippelen waren. Ik las pas later dat er mensen waren die dit ook hadden opgeschreven op tripadvisor.
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door sachasenne »

Ik vind St. George wat ongelukkig in je route staan, maar goed, dat is wat anders :-)
Flamingo is OK. De andere hotels heb ik niet persoonlijk ervaring mee, maar zoals PSVWally al zegt, het zijn twee sterren hotels, dus verwacht ook basic.
In het algemeen vind ik de reviews bij tripadvisor aardig realistisch. Ik filter er uit wat voor mij belangrijk is. Als regelmatig terug komt dat er veel lawaaioverlast is door de dunne muren, dan zal ik daar niet snel boeken. Als het gaat over een verstopt toilet dat één keer voorkomt, dan hou ik daar gene rekening mee.
Groetjes,
Carine
Mrvanilla
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door Mrvanilla »

Ik kijk wel degelijk naar recensies maar laat mijn beslissing er lang niet altijd vanaf hangen: verschillende mensen hebben immers verschillende standaarden. Als ik een bepaalde klacht steeds maar weer op zie duiken dan neem ik deze wel serieus.

Van de hotels die jij hebt geboekt heb ik in de Discovery Inn Moneterey Bay geslapen. Let wel dat deze niet in het plaatsje Monterey zelf ligt maar in Seaside (paar km. van Monterey af). Een typisch motel; sober, goedkoop. Verwacht er niet veel van. Maar het bed is prima en er zitten een aantal fastfood restaurants op loopafstand. Mocht ik Monterey nog eens aandoen zou ik niet weer hier slapen maar ik zou het ook zeker niet afraden.
Groetjes,
Daniel
yarrah
Amerika-expert

Bericht door yarrah »

Dit jaar voor het eerst een hotel/motel vakantie gedaan.
Alle hotels/motels waar we insliepen waren goed. Nu moet ik zeggen dat ik niet zoveel eisen heb en ben heel gauw tevreden. Maar de bedden moeten schoon en fris zijn en dat waren alle.
Recensies daar geef ik niet zo om, maar een lage gemiddelde die slaag ik wel over.
Go T@bbing!!!!

Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Nati
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Nati »

Uit jouw lijstje hebben wij in 1 hotel gelogeerd nl Quality inn in Page maar dat was op onze allereerste reis in 2005 ,dus dat is weeral een tijdje geleden. Het was een doorsnee motel maar met een fantastisch uitzicht. Ik herinner mij nog dat we op de parking naar de prachtige zonsondergang stonden te kijken met in de verte heel veel bliksemschichten,en we stonden er niet alleen te fotograferen ;-)
Die eerste Amerikareis hebben wij een tour geboekt via een reisbureau dus hadden we niet veel keus qua hotels. Nu kijk ik toch ook wel eerst op Tripadvisor vooraleer ik een hotel boek en dan vooral naar de reizigersfoto's want die vertellen dikwijls meer dan de reviews.
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

De motels die je uitzoekt zitten in de lagere prijsklasse, en die is vanzelf minder dan dure motels.
Dat wil absoluut niet zeggen dat het met de hygiene niet goed zit, ik heb zelf nooit echt vieze motels getroffen, wel oude en verwaarloosde, maar nooit bed bugs of andere ellende.

Reviews zijn leuk, maar altijd een momentopname, ik zie nu reviews terug van mezelf van jaren geleden, en in die tijd zijn sommige motels drie van eigenaar gewisseld, verdwenen of flink verloederd....
Ik kijk zelf naar reviews van maximaal een half jaar oud, al het andere is nonsens.
Stephen
Amerika-ontdekker

Bericht door Stephen »

Bedankt voor de reacties allemaal! :-)

even een heel andere vraag, we hebben FLMANINGO hotel in La Vegas, heeft
iemand daar al ontbeten of andere plek waar je goed kan ontbijten in las vegas?
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Wij zaten in 2008 in Flamingo en we hebben daar twee keer gegeten, een keer bij het buffet, en een keer bij een ander restaurant in het hotel. Volgens mij niet bijzonder goed of slecht, maar wel gemakkelijk.

Marianne
JeroenB
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door JeroenB »

Hotels is vaak koffiedik kijken of het goed is of niet en ligt ook aan het soort gezelschap waarmee je reist. Zo kijken wij vanwege de kinderen weer naar andere dingen bij hotels dan toen we met zijn tweeën reisde.

Dingen zoals hygiëne is belangrijk maar een enkeling die daar niet tevreden over is zie ik altijd als incident. Belangrijk is ook om je mening vooral te vormen over recente recensies en niet over gedateerde want een hotel kan best veranderd zijn of opgeknapt zijn in de tussentijd.

En ga ook zeker je beklag doen als er iets is wat je niet naar zin is, Amerikanen zijn daar vaak gevoelig voor en proberen het op te lossen voor je.
Property Manager voor vakantie woningen in de Kissimmee area
MarkJ89
Amerika-newbie

Bericht door MarkJ89 »

Wij hebben vorig jaar elke keer de hotels/motels last minute geboekt bij booking.com (via een WiFi netwerk in een McDonalds bijvoorbeeld) en hierbij alleen geselecteerd op de laagste prijs. De conclusie was dat eigenlijk elk motel schoon is en een fatsoenlijk bed biedt. Het verschil zit hem vaak in de leeftijd van het materiaal en eventueel ontbijt. Slechte beoordelingen zijn vaak gebaseerd op details zoals oude vloerbedekking of oude gordijnen.

Op deze manier valt flink op de kosten te besparen, onze goedkoopste overnachting was bijvoorbeeld $9,- p.p. inclusief ontbijt.

Dus als je zelf niet te veeleisend bent zal het motel niet veel verschil maken.
martijn76
Amerika-expert

Bericht door martijn76 »

Nou Mark, dat jij het geluk had dat jouw ervaring positief waren betekent natuurlijk nog niet dat ieder goedkoop motel per definitie schoon is. Ik heb helaas ook wel een paar horror verhalen meegemaakt van ranzige en onveilige motelkamers en dat waren vaak de goedkoopste. Brandgaten in de vloerbedekking/beddengoed, deuren die niet sluiten, plakkerig en vies tapijt, beschimmelde douchegordijnen en vies beddengoed.
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door sachasenne »

Of zoals wij in SF : het hotel bleek ook gebruikt te worden door feestende jongeren die daar kwamen feesten met alcohol. Wellicht omdat ze te jong waren.
Groetjes,
Carine
Vito
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door Vito »

Het zal er vast ook aan liggen wat je eigen standaard is. De eerste keren namen wij genoegen met Motel6, nu moet ik daar niet meer aan denken. :oops:
arja van emst
Amerikafan

Bericht door arja van emst »

Afgelopen zomer regelmatig, met ons gezin, in een motel 6 overnacht. Schoon, goede bedden, zwembad(je) en goede service. Als je geen luxe verwacht zijn dit prima motels voor een doorreis-nachtje.
Ik heb genoten van de contacten met "locals", veelal werklui die in de wegenbouw werken en alleen in het weekend naar huis gaan.
Ryanne92
Amerika-newbie

Bericht door Ryanne92 »

Zojuist via priceline.com een hotel geboekt. 4* in LA.
Via Express deals, dat is hetzelfde idee als hotwire. Je weet niet welk hotel je boekt je kunt alleen de score zien van de gasten die voor je in het hotel geslapen hebben.
Wij verblijven nu 4 nachten in he Westin Bonaventure Hotel & Suites. Een geweldige verrassing dus! Want het scheelt zich maar lieftst 500 euro in prijs met expedia!!

Ik heb vaker geboekt met deze site, het is gewoon een amerikaanse site.

Misschien is dit wellicht een tip voor je? 4 sterren hotels zijn gewoon luxe. Met 3 sterren kun je nog weleens problemen ervaren qua kamers.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer