Kleding en schoenen, waar goedkoop shoppen in New York?

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Marco68
Amerika-ontdekker
Berichten: 11
Lid geworden op: 09 feb 2014, 13:17
Aantal x V.S. bezocht: 1

Kleding en schoenen, waar goedkoop shoppen in New York?

Bericht door Marco68 »

Volgende week naar new york
Iemand nog een tip waar ik goedkoop nike schoenen kan kopen?
Ook wat betreft kleding waar is het goedkoop shoppen?
Gebruikersavatar
Moniquemichiel
Amerikakenner
Berichten: 627
Lid geworden op: 01 feb 2009, 11:07
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Kleding en schoenen, waar goedkoop shoppen in New York?

Bericht door Moniquemichiel »

Je kan bij Century 21 kijken. Wij vonden New York niet echt goedkoop voor kleding. Columbus circle vonden we een leuk winkelcentrum. Woodburry outlet mall wordt veel over gesproken maar is nog best een eind rijden.

In ieder geval veel plezier in NY !
http://stargazersvs2013.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://stargazers-vs-2011-noordoost.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://stargazers-reizen.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
cadarora
Amerikafan
Berichten: 207
Lid geworden op: 13 mei 2010, 17:29
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: Capelle aan den IJssel

Re: Kleding en schoenen, waar goedkoop shoppen in New York?

Bericht door cadarora »

Land je toevallig op Newark, dan ligt heel dicht in de buurt Jersey Gardens, een outlet mall.
Leer van andermans fouten, het leven is te kort om ze allemaal zelf te maken.
http://www.cadarora.com
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7760
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: Kleding en schoenen, waar goedkoop shoppen in New York?

Bericht door mtl »

Columbus Circle is een winkelcentrum voor de hoge inkomens. Waanzinnig dure merken vooral. Century21 is inderdaad het goedkoopste. Of er iets voor je tussen zit is een andere vraag. Er zijn meerdere filialen maar ik zou alleen het filiaal naast het voormalige WTC bezoeken.
Marco68
Amerika-ontdekker
Berichten: 11
Lid geworden op: 09 feb 2014, 13:17
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Kleding en schoenen, waar goedkoop shoppen in New York?

Bericht door Marco68 »

Bedankt voor jullie reacties
Landt niet op newark en woodburry had ik ook al gezien
Helaas door tijdgebrek gaan we niet naar woodburry
Gebruikersavatar
meyem
Amerika-expert
Berichten: 4600
Lid geworden op: 15 sep 2010, 21:53
Aantal x V.S. bezocht: 12
Locatie: Amstelveen

Re: Kleding en schoenen, waar goedkoop shoppen in New York?

Bericht door meyem »

Er zijn best veel leuke betaalbare winkeltjes op 5th Ave, zo tussen 25th en 30 Street ...
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
Gebruikersavatar
tomaat85
Amerikakenner
Berichten: 796
Lid geworden op: 06 feb 2011, 18:27
Contacteer:

Re: Kleding en schoenen, waar goedkoop shoppen in New York?

Bericht door tomaat85 »

Ach, wat is goedkoop...prijzen zijn daar in dollars wat het hier in euro's kost (of net iets minder) en dan betalen met de huidige de dollarkoers.. Dat is " goedkoop" genoeg voor ons in ieder geval :wink: . Als je downtown broadway afslenterd...zeker doen hoor:)...dan rol je van kleding/sneaker winkel naar sneaker winkel. In SoHo de Uggs flagship...Voor All Stars zit er ook een flagship store (dacht op broadway) waar je je eigen draai kan geven aan je schoenen. Wat dacht je van de Nike store? Jersey Gardens is met de bus goed te doen, winkels vielen ons wat tegen maar onze bus zat vol met meiden die met lege rolkoffers heen gingen :D en wij zijn bijna 50tigers en zullen wel iets gemist hebben :( Century21 vonden wij een gekkenhuis en zijn snel weer naar buiten gerend..(zie opmerking over leeftijd?) maar ook hier winkelende mensen met karren vol spullen...Sportkleding? Paragonsports (vlak bij Unionsquare) en/of MountainSports.
Maar hoe dan ook, heel veel plezier, geniet van NY en shops ze
Grote Amerika fan
Gebruikersavatar
gyatso
Amerikafan
Berichten: 387
Lid geworden op: 15 mar 2009, 12:17
Aantal x V.S. bezocht: 7
Locatie: Oudorp NH

Re: Kleding en schoenen, waar goedkoop shoppen in New York?

Bericht door gyatso »

New York heb ik geen ervaring, maar mijn ervaring is dat zaken zoals Macy's ook hele goede aanbiedingen hebben, soms nog voordeliger dan een outlet.
Gebruikersavatar
MiekeJ
Amerika-ontdekker
Berichten: 29
Lid geworden op: 23 nov 2012, 12:55

Re: Kleding en schoenen, waar goedkoop shoppen in New York?

Bericht door MiekeJ »

Als je naar een echt vette sneaker store wilt kun je naar Flight Club op Broadway. Dicht bij Union Square. Dankzij de dollar zijn ze goedkoper dan in euro's! Verder vind je overal in de stad leuke winkeltjes! Lekker wandelen en af en toe een leuk winkeltje induiken! Ik vind zelf soho en greenwich leuk winkelen. Minder massaal. Op bleecker street leuke boetiekjes enzo! Enjoy!
Petticoat
Amerikafan
Berichten: 361
Lid geworden op: 27 feb 2012, 10:28
Aantal x V.S. bezocht: 17

Re: Kleding en schoenen, waar goedkoop shoppen in New York?

Bericht door Petticoat »

Voor schoenen zou ik ook bij de DSW kijken, er zitten een paar filialen in Manhattan.
Bij de century21 naast het voormalige WTC (andere filialen zijn in vergelijking erg klein) kun je soms ook erg goed scoren. Ik ga daar zelf altijd in de avond naartoe, dan is het een stuk rustiger en kun je op je gemak rondkijken. Overdag is het een gekkenhuis.
2007 Canada;2008 SanFranc-Yellowstone;2010 Seattle-San Diego;2011 Zuidwesten;2012 Canada-Yellowstone;2009&2014 Florida&Cruise;2015 Colorado&Utah(www.howdypardon.blogspot.com);2016 Nieuw-Zeeland;2017 Noordoosten;2023 Cruise NYC-Quebec
Marco68
Amerika-ontdekker
Berichten: 11
Lid geworden op: 09 feb 2014, 13:17
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Kleding en schoenen, waar goedkoop shoppen in New York?

Bericht door Marco68 »

Bedankt voor alle reacties/tips
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer