Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Blizard Beach
Blizard Beach
Wij gaan waarschijnlijk volgend jaar in februari naar Florida. Een paar jaar geleden bezochten wij het waterpark Typhoon Lagoon, wat heel leuk was. Is Blizard Beach een aanrader? Ik ben al eens naar de site geweest en heb een beetje de indruk dat Typhoon Lagoon meer rides heeft.
Wie is er al eens geweest?
Lilo
Lilo
Al 25 jaar en + 50 reizen naar usa, 47 staten bezocht
- asv60
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Re: Blizard Beach
Wij zijn in beiden geweest en vonden Blizard beach het leukste.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Ik vind ze beide leuk. De omgeving en sfeer vind ik in Typhoon leuker maar in Blizzard beach zijn meer en leukere glijbanen. Je zegt dat je in Februari gaat, dan is geloof ik een van de twee parken gesloten voor onderhoud, dus dan valt er niet veel te kiezen.
http://jessicasophiaabdelkader.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Mickey99
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Ik ben in allebei de waterparken van Disney geweest (meerdere keren in allebei de parken).
De parken zijn allebei heel erg mooi maar qua sfeer vind ik Typhoon Lagoon leuker dan Blizzard Beach.
Je hebt inderdaad een grote kans dat in februari 1 van de 2 parken gesloten is voor onderhoud en er dus niet veel te kiezen is.
De parken zijn allebei heel erg mooi maar qua sfeer vind ik Typhoon Lagoon leuker dan Blizzard Beach.
Je hebt inderdaad een grote kans dat in februari 1 van de 2 parken gesloten is voor onderhoud en er dus niet veel te kiezen is.
- eddepet71
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 22
Lilo schreef:Wij gaan waarschijnlijk volgend jaar in februari naar Florida. Een paar jaar geleden bezochten wij het waterpark Typhoon Lagoon, wat heel leuk was. Is Blizard Beach een aanrader? Ik ben al eens naar de site geweest en heb een beetje de indruk dat Typhoon Lagoon meer rides heeft.
Lilo
Als je meerdere dagen wilt gaan koop dan een jaarpas. Heb je er bij 2 bezoekjes al uit.
Dit jaar was Blizzard Beach trouwens gesloten voor onderhoud. Ook sluiten de waterparken als het te koud of te nat is.
- pumi1000
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Ik vond beide parken erg mooi. Sfeer is wel apart met de sneeuw. Onze dochter vond de golf in typhoon lagoon geweldig. Als je een pas neemt kun je naar allebei (inc. Disney quest)
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
Oke, bedankt iedereen.
Heb gezien dat dit jaar Blizard Beach inderdaad gesloten is voor onderhoud, ik ga er dan maar een beetje van uit dat volgend jaar Typhoon LAgoon gesloten zal zijn zeker?
Waarschijnlijk zal het dan Blizard Beach worden, als dat open is.
Lilo
Heb gezien dat dit jaar Blizard Beach inderdaad gesloten is voor onderhoud, ik ga er dan maar een beetje van uit dat volgend jaar Typhoon LAgoon gesloten zal zijn zeker?
Waarschijnlijk zal het dan Blizard Beach worden, als dat open is.
Lilo
- eddepet71
- Amerikakenner
TL sluit meestal in november en deel van december.
- eddepet71
- Amerikakenner
Dat is een beetje kort door de bocht want het ligt er maar net aan welk soort pas je kiest.pumi1000 schreef:Ik vond beide parken erg mooi. Sfeer is wel apart met de sneeuw. Onze dochter vond de golf in typhoon lagoon geweldig. Als je een pas neemt kun je naar allebei (inc. Disney quest)
- pumi1000
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Ik bedoel natuurlijk de meerdaagse pas van Disney met funoptie waarbij je eventueel beide Disney waterparken / Disney Quest kunt doen
Als je van plan bent om meerdere parken van Disney te bezoeken dan zou ik deze pas zeker nemen. Doe je dat niet dan kun je gewoon een dagkaartje kopen voor de waterpaken (best prijzig ongeveer 55 dollar per persoon), wat wij afgelopen zomer ook hebben gedaan (want we hadden 2 jaar geleden al alle Disneyparken gedaan en afgelopen zomer geen).

Als je van plan bent om meerdere parken van Disney te bezoeken dan zou ik deze pas zeker nemen. Doe je dat niet dan kun je gewoon een dagkaartje kopen voor de waterpaken (best prijzig ongeveer 55 dollar per persoon), wat wij afgelopen zomer ook hebben gedaan (want we hadden 2 jaar geleden al alle Disneyparken gedaan en afgelopen zomer geen).
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
Oke, we gaan het nog bekijken welke andere parken we eventueel zouden doen. In september gaan we naar Disneyland Calidornië, dus weet het nog niet voor Florida. We denken ook aan Bush Gardens.
Lilo
Lilo
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
De beide parken zijn goed, maar je kunt ook naar Wet 'n Wild op International Drive.
Deze heeft echt hele grote glijbanen waar je met meerdere personen in kunt.
Op mijn blog heb ik er over geschreven:
http://miquellisamerikablog.blogspot.nl ... lando.html
Deze heeft echt hele grote glijbanen waar je met meerdere personen in kunt.
Op mijn blog heb ik er over geschreven:
http://miquellisamerikablog.blogspot.nl ... lando.html
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht