Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Nashville of Atlanta
Nashville of Atlanta
Niet te vergelijken maar voor de voorlaatste stop van onze roadtrip twijfelen we tussen Nashville of Atlanta...suggesties?
Dank je!
Vick
Dank je!
Vick
- katrienenluc
- Amerikakenner
- Partner van: Luke21
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Re: Nashville of Atlanta
Zonder twijfel Atlanta!
In Nashville is eigenlijk niet veel te zien, gewoon gezellige muziekstad.
Kijk eens naar foto's op onze blog van vorige zomer,we zijn toen in allebei de steden geweest!
In Nashville is eigenlijk niet veel te zien, gewoon gezellige muziekstad.
Kijk eens naar foto's op onze blog van vorige zomer,we zijn toen in allebei de steden geweest!
Groeten, Katrien
https://lukareizen.blogspot.com/
https://lukareizen.blogspot.com/
Re: Nashville of Atlanta
Het ligt er een beetje aan wat je zoekt.
Ik vind het beide leuke steden maar in zou juist als je voor dagtrips zoekt Atlanta kiezen en voor vertier in de avond juist weer eerder Nasvhille omdat ik dat een gezelligere stad vind in de avond. In Atlanta heb je echter meer dingen te bezoeken, Coca Cola, CNN, Aquarium om er maar een paar te noemen.
Ik vind het beide leuke steden maar in zou juist als je voor dagtrips zoekt Atlanta kiezen en voor vertier in de avond juist weer eerder Nasvhille omdat ik dat een gezelligere stad vind in de avond. In Atlanta heb je echter meer dingen te bezoeken, Coca Cola, CNN, Aquarium om er maar een paar te noemen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 3165 Weergaves
-
Laatste bericht door MattRob
-
- 7 Reacties