Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Djoser-reis: Noordoost Amerika

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Pete99
Amerikafan

Djoser-reis: Noordoost Amerika

Bericht door Pete99 »

Hallo allemaal,

Ik (we, samen met o.a. Marloes) heb helaas net onze reis naar de oostkust van de VS achter de rug (mag weer gewoon werken :-) ) en wil even een paar opmerkingen op dit forum plaatsen.

Zoals jullie waarschijnlijk al gelezen hebben viel het hotel in New York best mee. Inderdaad, niet echt luxe, maar de locatie maakt een hele hoop goed!!

De route is ook goed gekozen, op 1 "klein" puntje na. Beter gezegd, de route van Gorham naar Sanford en daarna naar Bar Harbor slaat he-le-maal nergens op!!! Waarom Djoser de route zo heeft gekozen??? Ik heb geen flauw idee (moet ik ze ook nog vragen!), maar er is volgens mij geen goede reden!!! Het is als van Amsterdam naar Groningen rijden, echter dan niet bv via de Afsluitdijk, maar via Maastricht! Ik wil dan de mensen die de reis nog gaan maken aanraden om Djoser te vragen (ik zou bijna willen zeggen: eisen!!!) de route aan te passen. Het slaat echt nergens op!!!

Verder zou ik willen zeggen je zelf goed voor te bereiden, want de informatie die je krijgt is minimaal en verouderd!!!
En ga absoluut naar de welcome / visitor centers die je tegenkomt als je een (volgende) staat inrijdt en haal daar informatie, maar vooral een wegenkaart. Dat maakt de weg vinden een heeeeeel stuk gemakkelijker.
En als laatste, probeer de adressen en namen van de hotels op internet te vinden en print als het even kan een kaartje uit, want dat was helaas ook niet altijd even goed...........

Maar verder is de reis heel erg mooi, dus voor wie nog gaan: Veel Plezier :!: :!: :!: :!:
Erik99
Amerika-newbie

Bericht door Erik99 »

Leuk om te lezen dat het wel een mooie reis was.
Dit zijn handige tips om mee te nemen inderdaad.
Je zou verwachten dat het allemaal goed georganisserd is, maar als ik je verhaal zo lees is dat niet echt het geval :shock: :shock:

Erik
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Ik ben het helemaal eens met Peter. Eigenlijk hadden ze van die dag in Sanford beter een extra dag Cape Cod kunnen maken. Lekker aan het strand (bij mooi weer).

En nog een tip, maak een planning voordat je naar New York gaat. Er valt daar zo veel te zien en te doen in korte tijd, dat je het handig aan moet pakken. De hoogtepunten hebben we wel gezien van NY omdat we een goede planning hadden.

Binnenkort (binnen een maand hoop ik) komt mijn verslag eraan.

Groetjes van Marloes
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer