Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
salut: dutchieinquebec
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 533
salut: dutchieinquebec
ik ben dutchie een vrachtwagenchauffeur al n 14 jaar wonende in Granby(QC) en inmiddels n Canadees.
kwam op deze site terecht om iets te zoeken , en zou eventueel mischien wie weet wat antwoorden of zoiets kunnen geven op vragen
waarbij t wel zo is dat ik de wereld hier van een wat ander en hoger stand/zitpunt bekijk dan de tourist en dat ik op plaatsen kom waar de tourist niet komt
gemiddelt n 3000 km per week sinds 2001.
groetjes Dutchie
kwam op deze site terecht om iets te zoeken , en zou eventueel mischien wie weet wat antwoorden of zoiets kunnen geven op vragen
waarbij t wel zo is dat ik de wereld hier van een wat ander en hoger stand/zitpunt bekijk dan de tourist en dat ik op plaatsen kom waar de tourist niet komt
gemiddelt n 3000 km per week sinds 2001.
groetjes Dutchie
- analogkid
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Re: salut
Haha, 533 keer de VS bezocht
Je hebt het toch niet echt geteld, hoop ik? Welkom op het forum! In 2012 was ik zo'n irritante tourist met een 10m lange RV. Van Toronto naar Halifax gereden, dus misschien zijn we elkaar wel gekruisd.

Je hebt het toch niet echt geteld, hoop ik? Welkom op het forum! In 2012 was ik zo'n irritante tourist met een 10m lange RV. Van Toronto naar Halifax gereden, dus misschien zijn we elkaar wel gekruisd.
ZW USA: https://www.polarsteps.com/MoniqueLager ... st-us-2025
NO USA 2010; NYC 2012; Oost Canada / US 2012, DC/NYC 2018 http://reisnoordoostusa.blogspot.com/
Florida 2014, 2015, 2016, 2018; http://reisflorida2016.blogspot.nl
NO USA 2010; NYC 2012; Oost Canada / US 2012, DC/NYC 2018 http://reisnoordoostusa.blogspot.com/
Florida 2014, 2015, 2016, 2018; http://reisflorida2016.blogspot.nl
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Welkom, Dutchie! 't Is fijn om nog iemand te hebben aan deze kant van de grens. 
3,000km/week, dat is flink wat! Heb je een vaste route die je rijdt? Wat voor dingen vervoer je?
Af en toe zien we hier vragen over Canada voorbij komen (o.a. Quebec, want ze komen dan van de Oostkust van de US). Maar mogelijk kan jij ook vragen over de US beantwoorden?
Heb je trouwens de info gevonden die je zelf aan 't zoeken was op dit forum?

3,000km/week, dat is flink wat! Heb je een vaste route die je rijdt? Wat voor dingen vervoer je?
Af en toe zien we hier vragen over Canada voorbij komen (o.a. Quebec, want ze komen dan van de Oostkust van de US). Maar mogelijk kan jij ook vragen over de US beantwoorden?
Heb je trouwens de info gevonden die je zelf aan 't zoeken was op dit forum?
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
-
- Amerika-ontdekker
3000 km per week is normaal hoor als je elk weekend thuis bent, wil je langer onderweg zijn dat kan ook. dr zijn truckers die zelfs geen thuisadres hebben.
en nee niet echt n vaste route maar tot aan dallas zn beetje en we vervoeren vooral papierproducten.van drukwerk tot luiers en van grote rollen krantenpapier tot damesverband
533 x is ehh rekensommetje 2x per week sinds 2002
psst de meeste truckers zijn nou niet bepaald ehh voorstanders van BIG campers on the road
en om eerlijk te zijn ik weet niet meer waarom ik hier kwam kijken
stel gerust vragen, als ik kan zal ik ze beantwoorden en anders nou ja. zien we dan wel
en nee niet echt n vaste route maar tot aan dallas zn beetje en we vervoeren vooral papierproducten.van drukwerk tot luiers en van grote rollen krantenpapier tot damesverband
533 x is ehh rekensommetje 2x per week sinds 2002
psst de meeste truckers zijn nou niet bepaald ehh voorstanders van BIG campers on the road
en om eerlijk te zijn ik weet niet meer waarom ik hier kwam kijken
stel gerust vragen, als ik kan zal ik ze beantwoorden en anders nou ja. zien we dan wel
-
- Amerika-expert
Welkom! Fijn hier nog iemand uit het noordoosten te hebben. Ik zal naar een oranje vrachtwagen met een nederlandse canadees uitkijken. Misschien zie ik je wel bij de starbucks in kennebunk service plaza. 

-
- Amerika-ontdekker
ik ben n ouderwetse chauffeur, stop alleen als het echt nodig is en maak koffie onderweg, truck op cruise controle en dan effe achterin n bakkie verse leut maken....
moet kunne vindt ik.
kennebunk rij ik dus voorbij opweg van Canton (MA) naar scarborough (ME) ooh daar zit trouwens een hele goeie chinees WOK-IN op route 1
in scarborough pik ik dan rollen papier op die naar la salle (QC) gaan.
voor de mensen die willen weten waar dit (QC) dat is omdat veel staten en/of provincies dezelfde namen gebruiken door (QC) er achter te plaatsen weet je dus in welke staat/prov je moet zijn.
enne dutchie in boston, spreek jij ook spaans/mexicaans?? want dat is toch de hoofdtaal in boston
groetjes Dutchie
moet kunne vindt ik.
kennebunk rij ik dus voorbij opweg van Canton (MA) naar scarborough (ME) ooh daar zit trouwens een hele goeie chinees WOK-IN op route 1
in scarborough pik ik dan rollen papier op die naar la salle (QC) gaan.
voor de mensen die willen weten waar dit (QC) dat is omdat veel staten en/of provincies dezelfde namen gebruiken door (QC) er achter te plaatsen weet je dus in welke staat/prov je moet zijn.
enne dutchie in boston, spreek jij ook spaans/mexicaans?? want dat is toch de hoofdtaal in boston
groetjes Dutchie