Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

leuren met cruise

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
yolanda
Amerika-newbie

leuren met cruise

Bericht door yolanda »

hallo daar,

ik wil eens vragen, iemand vertelde mij dat ze in Miami lopen te leuren op de kade met die cruises is dat iemand ook wel eens opgevallen?
vriendelijke groet,
yolanda
Speakingtongues
Amerikakenner

Klopt wel

Bericht door Speakingtongues »

Dat klopt wel ja. Overal in Zuid Florida bieden ze je spotgoedkope cruises aan. Meestal zijn dat day tours naar de Bahama's maar dan vertrek je s'morgens om 5 uur en ben je s'avonds om 23 uur weer terug en zit je bijna de hele dag op die boot.
Je hebt hier wel heel dikwijls heel veel last minutes voor allerlei cruises. Want zowel uit Fort Lauderdale dan Miami vertrekken er dagelijks wel 2 tot 6 boten voor korte en langere cruises in de Caribean.
Als je een gok zou durven wagen, kun je zelfs een last minute boeken een of 2 weken bij een local reisburo hier in de area.
Dus misschien een ideetje ?
MY FACEBOOK / Kom op de koffie in Alberquerque New Mexico en neem aub stroofwafels mee.
Michigan
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Michigan »

Maarja is daar dan iets negatiefs aan, zijn daar problemen mee?

Of is het gewoon een goede besteding van je dag als toerist zijnde?
We blijven natuurlijk Nederlands en een goedkoop dagje uit is altijd leuk :P
- Mike
yolanda
Amerika-newbie

cruise

Bericht door yolanda »

bedankt voor de reaktie. ik hoopte wel een paar dagen te cruisen (max een week) nou ik ben benieuwd dan. zodra we vanuit California in Miami aankomen kan ik tuurlijk ook even een reisburo binnenstappen?
groet,
Yolanda
yolanda
Amerika-newbie

cruise

Bericht door yolanda »

die gok waren we trouwens ook van plan en ja lukt het niet maken we vantevoren gewoon een plan B voor die week, zijn nog nooit in Amerika geweest dus voor ons is alles toch nieuw. De week na deze "open" week gaan we in ieder geval naar Kissimee (dubbel M?) lekker shoppen en naar de parken tuurlijk.
Speakingtongues
Amerikakenner

Ik weet wel een goed adresje

Bericht door Speakingtongues »

Ik weet wel een goed adresje in Miami evt.
MY FACEBOOK / Kom op de koffie in Alberquerque New Mexico en neem aub stroofwafels mee.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer