Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

In en uit amerika vliegen

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Chibua
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 1

In en uit amerika vliegen

Bericht door Chibua »

Hallo allemaal,

Ik had een vraagje over in en uit Amerika vliegen. Ik ga binnenkort naar Amerika toe, aangezien mijn vriend
hier studeert (F1 visa) en er papier werk moet worden gedaan aangezien we in december gaan trouwen in Singapore.
Tijdens die tijd dat ik in Amerika verblijf gaan we dus samen naar zijn geboorteland Singapore. Mijn vraag is of ze er een
probleem van maken dat ik tijdens mijn verblijf in Amerika uit het land weg ga en daarna weer terug in ga? Ik heb
dus een retour ticket Amsterdam-Amerika en Singapore-Amerika. De totale tijd van de retourticket Amsterdam-
Amerika zal dus binnen de 90 dagen blijven.

Hopelijk hebben jullie hier ervaring mee, ik wil liever geen risico's nemen.
Jrabakker
Amerikakenner

Re: In en uit amerika vliegen

Bericht door Jrabakker »

Volgens mij geen enkel probleem. Je komt amerika binnen en gaat weer weg (naar Singapore). Omdat Singapore niet gerekend wordt tot bestemmingen dichtbij amerika, wordt de 90 dagen teller weer gereset als je amerika weer binnenkomt.
===== Permanent Resident since July 23, 2014 =====
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer