Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Amerikaanse kenteken check
Amerikaanse kenteken check
Hallo,
Ik heb ooit eens eens een keer een Amerikaanse kenteken gekocht, maar nu wil ik er wel wat meer over weten (bijv. de auto, uit welk jaar etc.).
Nu is mijn vraag: Is er ook een Amerikaanse kenteken check website?
Alvast bedankt!
Ik heb ooit eens eens een keer een Amerikaanse kenteken gekocht, maar nu wil ik er wel wat meer over weten (bijv. de auto, uit welk jaar etc.).
Nu is mijn vraag: Is er ook een Amerikaanse kenteken check website?
Alvast bedankt!
- Dbacks
- Amerikafan
- Partner van: Dbacks2
- Aantal x V.S. bezocht: 18
Re: Amerikaanse kenteken check
Er is volgens mij niet zoiets als een Amerikaans systeem omdat a) alle staten hun eigen kentekens uitgeven en b) kentekens op naam (persoon) gaan en niet per auto..
Never give up!
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
klopt dat kan je niet checken. Ik heb een persoonlijk kenteken dat ik meeneem naar de volgende auto. Hetzelfde kenteken kan dus op meerdere auto's zitten
Ah oke, dat wist ik niet. Bedankt voor de reacties!
-
FrankW
Dat is niet in alle staten. In California bijvoorbeeld blijft de kentekenplaat bij de auto (m.u.v. een personalized of speciality plate).Dbacks schreef:Er is volgens mij niet zoiets als een Amerikaans systeem omdat a) alle staten hun eigen kentekens uitgeven en b) kentekens op naam (persoon) gaan en niet per auto..
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 1159 Weergaves
-
Laatste bericht door Harry
-
- 26 Reacties