Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

wie gaat er naar florida en wil een zonnebril voor me meenem

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
yvonne
Amerika-ontdekker

wie gaat er naar florida en wil een zonnebril voor me meenem

Bericht door yvonne »

Ik kocht een bril daar in zo'n souvenirs/strandkleding winkel, hij is soortgelijk aandeze maar was kikkergroen, na een paar maanden uit mijn huis gestolen, dat ding koste maar 9,95 dollar, maar ik was er erg aan gehecht en nergens hier kunnen terug vinden, wil er het dubbele voor betalen wie er een mee wil nemen, liefs groen een andere kleur mag ook, de glazen zijn ook verschillende kleuren, speciale glans.
http://img29.Oakleyphotobucket.com/albu ... _amber.jpg
Afbeelding
met een flinke prijs....zou ik het liefst 6 maanden per jaar in de u.s. willen wonen.
funs
Amerika-newbie

Bericht door funs »

hoi misschien gaan wij in november naar florida.Waar heb je die bril precies gekocht?? nou als we gaan dan stuur ik nog wel een mailtje. dan brengen we er wel eentje mee . Groetjes funs
yvonne
Amerika-ontdekker

Bericht door yvonne »

denk dat je ze in veel shopjes kan kopen daar, dus als het kan en je vind ze graag!!!
met een flinke prijs....zou ik het liefst 6 maanden per jaar in de u.s. willen wonen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer