Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reserveren via SmarterVegas
Reserveren via SmarterVegas
Wij willen graag kaartjes boeken voor Zarkana (CdS) via Smartervegas. Helaas krijgen we steeds een foutmelding "Creditcard not approved". Dit geldt zowel voor mijn creditcard als voor die van mijn reisgenoot. We hebben beiden een Mastercard van de ING; hiermee hebben we nog nooit eerder problemen gehad. We zitten ook niet aan onze limiet. Heeft iemand hier ervaring mee / iemand een oplossing?
We kunnen de kaarten eventueel proberen te boeken op de creditcard van mijn ouders (Visa), maar ik weet niet of dat handig is. We moeten de kaarten namelijk ophalen bij de balie op vertoon van creditcard en photo ID. Nu kan ik hun creditcard wel meenemen, maar de gegevens die daarop staan zijn natuurlijk anders dan die op mijn paspoort...
Wie weet raad??
We kunnen de kaarten eventueel proberen te boeken op de creditcard van mijn ouders (Visa), maar ik weet niet of dat handig is. We moeten de kaarten namelijk ophalen bij de balie op vertoon van creditcard en photo ID. Nu kan ik hun creditcard wel meenemen, maar de gegevens die daarop staan zijn natuurlijk anders dan die op mijn paspoort...
Wie weet raad??
Re: Reserveren via SmarterVegas
Is dit je eerst boeking in Amerika?
Toen ik enkele maanden geleden het eerste hotel van onze reis reserveerde, kreeg ik bericht van het hotel dat mijn cc (mastercard KBC) niet werkte. Ik heb toen mijn bank gecontacteerd, en blijkbaar was er een nieuwe beveiliging van kracht die automatisch alle niet-Europese transacties blokkeert.
De bank heeft het gebruik toen op 'wereldwijd' gezet, en toen was alles in orde.
Toen ik enkele maanden geleden het eerste hotel van onze reis reserveerde, kreeg ik bericht van het hotel dat mijn cc (mastercard KBC) niet werkte. Ik heb toen mijn bank gecontacteerd, en blijkbaar was er een nieuwe beveiliging van kracht die automatisch alle niet-Europese transacties blokkeert.
De bank heeft het gebruik toen op 'wereldwijd' gezet, en toen was alles in orde.
Nee, het is niet onze eerste boeking in Amerika! We hebben o.a. al diverse campsites en hotels geboekt, evenals enkele excursies (Alcatraz, raften). Toch bedankt voor de tip!
- bigoak
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
het kunnen 2 dingen zijn, ten eerste wat Naearea al zei: de ING heeft alle passen geblokkeerd voor gebruik buiten Europa, je zult hiervoor contact met de bank moeten opzoeken. Ten tweede kan het ook aan je browser liggen. Ik merk dat sommige websites onvoldoende Chrome en Firefox ondersteunen. Als ik bijvoorbeeld op mlb.com kaarten wil kopen voor een wedstrijd pakt hij mijn cc ook niet in Chrome, maar wel in Internet Explorer. Als je Chrome of firefox gebruikt dan zou ik het ook een keer in explorer proberen.
2003/2004/2012/2013/2015/2016/2017/2018 (2x)/2019 (2x)/2022/ 2023 (2x), 2024 (2x)
2025: ??
www.bigoak67.nl
2025: ??
www.bigoak67.nl
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Voor zover ik weet heeft ING alleen de betaalpassen geblokkeerd voor buiten Europa, niet de creditcards
Bigoak, bedankt voor je tip!
Helaas heeft het gebruik van een andere browser niet geholpen. Aangezien we a.s. zaterdag vertrekken, laten we het er maar bij zitten. We hopen ter plaatse nog last minute tickets te bemachtigen. Iemand daar ervaring mee? Kun je dan het beste naar het hotel (Aria) gaan? Of zijn er aparte ticket boots? Waar heb je de beste kans op goedkope tickets en / of goede plaatsen?
Helaas heeft het gebruik van een andere browser niet geholpen. Aangezien we a.s. zaterdag vertrekken, laten we het er maar bij zitten. We hopen ter plaatse nog last minute tickets te bemachtigen. Iemand daar ervaring mee? Kun je dan het beste naar het hotel (Aria) gaan? Of zijn er aparte ticket boots? Waar heb je de beste kans op goedkope tickets en / of goede plaatsen?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 1573 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 2 Reacties