Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Opschonen reisverslagentopics.

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
Plaats reactie
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Opschonen reisverslagentopics.

Bericht door markro »

Binnenkort ga ik de reisverslagentopics in de diverse reisforums eens doorlopen en ga ik de links van reisverslagen, die niet meer on-line staan verwijderen. Zo zullen er veel “web-log.nl”-verslagen niet meer bestaan, omdat deze firma er mee uitgescheden is.
Als iemand één of meerdere oude verslagen ergens anders heeft ondergebracht en daarvan de link opnieuw opgenomen wil hebben in één van de overzichten, geef dan de gegevens van het verslag op de gebruikelijke manier op, door middel van een nieuw bericht in het reisverslagentopic van het bewuste reisforum. Dan zorg ik er voor, dat de verslagen weer netjes gerubriceerd worden.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: Opschonen reisverslagentopics.

Bericht door markro »

Inmiddels heb ik alle reisverslagentopics binnen het forum opgeschoond.
Er waren in totaal 120 links naar verslagen niet meer werkzaam en deze zijn verwijderd. Hiervan was het grootste deel van "web-log.nl", dat opgehouden heeft te bestaan. Toch jammer dat men veel energie gestoken heeft in het maken van zo'n verslag en dat dat nu niet meer bestaat. Het kan natuurlijk zijn, dat sommige mensen wel hun verslag hebben overgebracht naar een nieuwe website, maar dat niet hebben doorgegeven.
In mijn bovenstaande bericht heb ik dat wel genoemd, daar is echter geen enkele reactie op geweest.
Bij een beperkt aantal heb ik een oude url in een nieuwe kunnen aanpassen, door zelf wat op onderzoek te gaan.

Mocht iemand alsnog een reisverslag opgenomen willen hebben in één van de overzichten, geef dat dan op de gebruikelijke manier op en ik voeg het toe.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Opschonen reisverslagentopics.

Bericht door kastelke »

Dat moet een heel werk geweest zijn, Marco, om dat op te ruimen! Bedankt voor de tijd die je er in hebt gestoken. :clap:
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer