Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Is het centrum van Oakland een goede plek om te overnachten?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Rock
Amerika-newbie

Is het centrum van Oakland een goede plek om te overnachten?

Bericht door Rock »

Hallo allemaal,

Eind juni ga ik met mijn vriendin naar de westkust van amerika.
De eerste stop voor ons is oakland.
Nu hebben wij een marriott hotel op het oog in het centrum van Oakland.
Nu lees ik op sommige plekken dat er in het centrum van Oakland veel criminaliteit is.
Is het centrum een goede plek om te overnachten of kun je beter in de buurt van het vliegveld zitten?

Alvast bedankt
goldenhills
Amerika-expert

Re: Is het centrum van Oakland een goede plek om te overnach

Bericht door goldenhills »

Het zou niet mijn eerste keus zijn. Als je de reviews leest via Google, priceline.com, etc., kun je meer info vinden en de alternatieven afwegen. Hebben jullie al een huurauto die dag? Wat zijn jullie plannen voor de volgende dag?
eddepet71
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22

Bericht door eddepet71 »

Rock
Amerika-newbie

Bericht door Rock »

Wij komen die dag aan een willen oakland gebruiken als uitvalsbasis voor het ontdekken van San Francisco de dag erna. In totaal willen we er twee nachten blijven om vervolgens via de pacific coast richting los angeles te rijden.

De reden dat we naar oakland kijken is omdat de prijzen van hotels in San Francisco erg hoog liggen rond die tijd. Zijn er dan wellicht andere alternatieven waar we naar kunnen kijken. Wellicht een plaats ten zuiden van San Francisco ivm vervolg van de reis?

Weer beschikken al over een huurauto die dag, deze halen we na aankomst op op het vliegveld.
Myrte
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Myrte »

Berkeley is erg leuk!
Cees A
Amerikakenner

Bericht door Cees A »

Heb je al gekeken naar de prijzen van hotels in de buurt van het vliegveld van San Francisco ?
Bij Milbrae / Burlingame, zuid-westelijk van het vliegveld, liggen vele hotels in alle prijsklassen.
In South San Francisco, ten noorden van het vliegveld, ligt ook een heel kluitje hotels.
Vanaf het vliegveld rij je in 15 min naar het centrum van SF.
Maak gebruik van een "early bird" aanbieding van een van de vele parkeerplaatsen in het centrum en je parkeert je auto voor 10$ een hele dag.
Zie: http://www.bestparking.com/ Vul datum en tijd van aankomst en vertrek in en de site vertelt je direct waar je kunt parkeren en wat de kosten zijn.
Mandijtjuh
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Mandijtjuh »

Wij gaan volgend jaar mei naar Amerika en hebben in de planning staan om te overnachten in Oakland.
Namelijk Homewood Suites by Hilton Oakland-Waterfront, 1103 Embarcadero Oakland, CA 94606.
Is dit dan ook in een slechte buurt? We hebben dit hotel uitgekozen vanwege de prijs, ligging en de goede reacties.
http://mandyusa2014.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
goldenhills
Amerika-expert

Bericht door goldenhills »

Dat ziet er wel netjes uit. Het is niet echt in een "buurt" (tussen de freeway en de marina), dus daardoor waarschijnlijk ook weinig last van criminaliteit. Het lijkt me ('s nachts) een wat desolate buurt om bijvoorbeeld lopend naar Jack London Square te gaan, maar prima als je een auto hebt.
Mandijtjuh
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Mandijtjuh »

Ja we hebben een auto bij ons! Bedankt voor de snelle reactie! :)
http://mandyusa2014.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Rock
Amerika-newbie

Bericht door Rock »

Inmiddels heb ik toch een hotel gevonden in het centrum van San Francisco. We verblijven nu in het Coventry Motor Inn hotel aan Lombard street.
Heeft iemand ervaringen met het hotel en de buurt (Marina District)? En wat zijn de dingen (onbekend) die ik in deze buurt niet mag missen.

Bedankt voor jullie eerdere hulp!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer