Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vliegen met alitalia
Vliegen met alitalia
Hallo,
In augustus ga ik voor 14dagen naar Florida, en wij vliegen met alitalia. Dit wil zeggen vanuit Brussel naar Milaan en van Milaan naar Miami. Nu hebben we maar 1u overstaptijd in Milaan.. Zou dit voldoende zijn, ik heb nog nooit gevlogen... Weet iemand of de koffers opnieuw moeten opgepikt worden ook?
In augustus ga ik voor 14dagen naar Florida, en wij vliegen met alitalia. Dit wil zeggen vanuit Brussel naar Milaan en van Milaan naar Miami. Nu hebben we maar 1u overstaptijd in Milaan.. Zou dit voldoende zijn, ik heb nog nooit gevlogen... Weet iemand of de koffers opnieuw moeten opgepikt worden ook?
Re: Vliegen met alitalia
Worden automatisch doorgelabled... je ziet je koffers dus weer in de VSTammy schreef:Hallo,
Columbus... Sinds 1492
-
Raymond
- Amerikakenner
- Contacteer:
Weet je waarom de paus altijd de grond kust als hij uit het vliegtuig stapt????
antw: Al eens met Alitalia gevlogen???
Nee geen onzin. K heb weinig ervaring met Alitalia en ken weinig mensen die ervaring hebben met Alitalia. 1 uur overstap lijkt me genoeg, mits de koffers doorgelabled worden. Vind het wel erg vreemd als deze trip goedkoper zou zijn als bijv. rechtstreeks vanuit Amsterdam met bijv. Martinair...
antw: Al eens met Alitalia gevlogen???
Nee geen onzin. K heb weinig ervaring met Alitalia en ken weinig mensen die ervaring hebben met Alitalia. 1 uur overstap lijkt me genoeg, mits de koffers doorgelabled worden. Vind het wel erg vreemd als deze trip goedkoper zou zijn als bijv. rechtstreeks vanuit Amsterdam met bijv. Martinair...
November 2004 Eaglelgae ontmoet via dit forum, 03-07-2009 getrouwd!!!
Ook onze 2e Amerika-reis was supergaaf!!!
25-6/16-7 2011 rondje Denver - LV - Denver!!!
Ook onze 2e Amerika-reis was supergaaf!!!
25-6/16-7 2011 rondje Denver - LV - Denver!!!
Nou... Martinair... Tja... ik vind dat op voorhand al helemaal niks... maar ja... je vliegt tenminste wél met vrijwel alleen Nederlanders... en de stewardessen spreken ook Nederlands... da's heel gemakkelijk want dan hoeft men geen andere taal te spreken...Raymond schreef:Weet je waarom de paus altijd de grond kust als hij uit het vliegtuig stapt????
antw: Al eens met Alitalia gevlogen???![]()
Ik vergelijk Martinair met een Nederlandse bus naar Benidorm...
Maar ja... als Nederlander moet je eigenlijk met Martinair...
Je vliegt opgevouwen, maar ja je hoeft niet over te stappen....
Want da's beter voor de kinderen ... zeggen ze...
En voor het opgevouwen zitten moet je ook nog fors voor betalen...
Columbus... Sinds 1492
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 12 Reacties
- 2060 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-