Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Welke auto huren?
-
dedielies
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Welke auto huren?
Welke auto kunnen we beste huren? Wij zijn met 5 personen (2 ouders en 3 jongvolwassen kinderen, waarvan er 2 1,92m zijn) en gaan kamperen, dus hebben we toch redelijk wat spullen mee te nemen.
Kiezen we voor Ford Escape of huren we toch beter een Dodge Grand caravan?
Ik vind het zo moeilijk om de grootte van de wagens in te schatten? Wat is jullie ervaring?
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Kiezen we voor Ford Escape of huren we toch beter een Dodge Grand caravan?
Ik vind het zo moeilijk om de grootte van de wagens in te schatten? Wat is jullie ervaring?
Alvast bedankt voor jullie reacties!
-
Kingair
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 51
Re: Welke auto huren?
De Ford zal misschien wel lukken maar als je echt veel bagage mee hebt + 5 pax zou ik misschien toch voor de Dodge gaan.
De Ford is echt niet zo groot hoor.
Als je echt een SUV wilt zou je bijna naar een Full Size moeten gaan (Suburban) en die gaat wel wat €'s kosten maar lot's of fun
Groeten
Kingair
De Ford is echt niet zo groot hoor.
Als je echt een SUV wilt zou je bijna naar een Full Size moeten gaan (Suburban) en die gaat wel wat €'s kosten maar lot's of fun
Groeten
Kingair
Advies, zo groot mogelijk. Dus een van, een minivan of een fullsize SUV. Die auto wordt jullie thuis in zekere zin tijdens de vakantie, dan wil je dus ruimte. In Nederland rij je over het algemeen een uurtje en dan wellicht later op de dag weer een uurtje terug. Dan is krap zitten nog wel uit te houden. Maar als je 3 of 4 weken meerdere uren per dag achter elkaar rijdt dan wil je een grote auto. Die comfort biedt omdat alles ruim is.dedielies schreef:Wij zijn met 5 personen (2 ouders en 3 jongvolwassen kinderen, waarvan er 2 1,92m zijn) en gaan kamperen, dus hebben we toch redelijk wat spullen mee te nemen.
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Een Ford Escape, overigens een hele fijne auto, is echt te klein om 5 personenen en bagage een beetje fatsoenlijk te vervoeren voor een paar weken en lange afstanden.
Ik zou naar een full size suv kijken, of inderdaad een Grand Caravan.
Ik zou naar een full size suv kijken, of inderdaad een Grand Caravan.
-
dedielies
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Bedankt voor jullie advies! Het is een Grand Caravan geworden.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 7331 Weergaves
-
Laatste bericht door Robbie&Irene
-
- 2 Reacties