Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
K3-Guestranch B&B in Cody, ervaringen?
-
AmerikaEnzo
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
K3-Guestranch B&B in Cody, ervaringen?
Volgend jaar willen we in Juni oa. naar Yellowstone Park toe. We zijn via Google terecht gekomen bij K3-GuestRanch in Cody.
Zijn er mensen van hier daar geweest? Was het de moeite waard daar te verblijven?
Hebben jullie andere leuke opties in /rondom Cody? We willen er graag naar een rodeo toe en dat is 1 van de redenen om voor Cody te kiezen.
Alvast bedankt,
Saskia
Zijn er mensen van hier daar geweest? Was het de moeite waard daar te verblijven?
Hebben jullie andere leuke opties in /rondom Cody? We willen er graag naar een rodeo toe en dat is 1 van de redenen om voor Cody te kiezen.
Alvast bedankt,
Saskia
In 2010 voor het eerst naar de VS geweest, en in 2014 gaan we weer. We hebben er zin in!
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: K3-Guestranch B&B in Cody, ervaringen?
ik ga er volgende maand pas zelf heen, maar het Buffalo bill historical center http://www.bbhc.org/ schijnt ook voor de normale niet echt museumliefhebber best wel interessant te zijn.
-
AmerikaEnzo
- Amerika-ontdekker
Dat ziet er ook leuk uit. Ik ben benieuwd hoe je het gaat vinden. Veel plezier alvast.
In 2010 voor het eerst naar de VS geweest, en in 2014 gaan we weer. We hebben er zin in!
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je moet natuurlijk wel van die muziek houden!
(We hebben ooit eens een vakantie in Toscane doorgebracht met constant K3-liedjes op de cd in de auto; de dochters waren toen wel een stuk jonger dan nu). Maar serieus, het ziet er wel speciaal uit en de recensies op tripadvisor zijn allemaal positief. Wat ik minder vind is: "A first night, per room, non-refundable, advance payment is taken upon reservation." Ik hou er niet zo van dat je niet kosteloos kan annuleren. Daardoor ben je toch iets minder flexibel.
Voor wat betreft de suggestie - Buffalo bill historical center - van PSVwally, dat kan ik ondersteunen. Wij zijn er jaren geleden geweest. Het staat me nog bij dat ze mooie schilderijen van Thomas Moran hadden. Dat is de schilder die mee was op de "ontdekkingsreis" naar Yellowstone. Ook hebben ze veel historische "western-dingen".
Martin
Voor wat betreft de suggestie - Buffalo bill historical center - van PSVwally, dat kan ik ondersteunen. Wij zijn er jaren geleden geweest. Het staat me nog bij dat ze mooie schilderijen van Thomas Moran hadden. Dat is de schilder die mee was op de "ontdekkingsreis" naar Yellowstone. Ook hebben ze veel historische "western-dingen".
Martin
-
AmerikaEnzo
- Amerika-ontdekker
Haha, ja, daar dacht ik ook al aan..Ik ben niet zo'n K3 fan moet ik eerlijk toegeven. Mijn keuze zou zelf naar een andere verblijfplaats gaan, maar als je met meerderen gaat moet je wel eens schipperen, vandaar ook dat ik benieuwd ben naar deze specifieke K3-ranch.
Hopelijk valt het mijn man niet tegen dan als K3 er niet rond blijkt te huppelen..
Hopelijk valt het mijn man niet tegen dan als K3 er niet rond blijkt te huppelen..
-
desperate housewive
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Wij hebben er voor onze komende reis in juli een nacht geboekt.
-
AmerikaEnzo
- Amerika-ontdekker
Ik ben benieuwd. Lijkt me leuk na afloop te horen , uhm lezen, of het beviel. Veel plezier!
Ik vond zowel de rodeo en het Buffalo Bill historical center in Cody erg de moeite waard.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 4400 Weergaves
-
Laatste bericht door YYZ727
-
- 24 Reacties