Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
van memphis naar new orleans... maar tussendoor?
van memphis naar new orleans... maar tussendoor?
hallo allen,
wij gaan een rondreis maken atlanta - nashville - memphis - new orleans - panhandle - atlanta.
we hebben al het eea vastgelegd maar we willen nog het volgende. Op de natchez trail willen we bijv vicksburg zien maar we willen in die periode ook een paar dagen in een huisje of iets. dus niet in een stad zoals we bijv in nashville gaan doen. Ik heb me op tripadvisor en internet rotgezocht naar een cabin of cottage of wat dan ook (iig geen keten hotel!) wat leuk en rustig is voor een paar dagen. Met zwemgelegenheid voor de dochters. Wie heeft er tips?
wij gaan een rondreis maken atlanta - nashville - memphis - new orleans - panhandle - atlanta.
we hebben al het eea vastgelegd maar we willen nog het volgende. Op de natchez trail willen we bijv vicksburg zien maar we willen in die periode ook een paar dagen in een huisje of iets. dus niet in een stad zoals we bijv in nashville gaan doen. Ik heb me op tripadvisor en internet rotgezocht naar een cabin of cottage of wat dan ook (iig geen keten hotel!) wat leuk en rustig is voor een paar dagen. Met zwemgelegenheid voor de dochters. Wie heeft er tips?
- A3
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Re: van memphis naar new orleans... maar tussendoor?
Haal tips uit ons reisverslag van de vergelijkbare route:
http://forum.allesamerika.com/viewtopic.php?f=8&t=43168
Have fun!
MVG
A3
http://forum.allesamerika.com/viewtopic.php?f=8&t=43168
Have fun!
MVG
A3
States visited: All except Alaska & Hawaii. Correction: all !
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 3159 Weergaves
-
Laatste bericht door Corv
-
- 7 Reacties