georgesken schreef:En voor de tickets, als je wacht tot sept-okt-nov kom je wel ergens een goeie actie tegen voor het vliegen naar florida (wij hebben nooit meer dan 500€ pp betaald en steeds in die periode geboekt voor een reis in feb-maart-april)
Persoonlijk zou ik toch een aparte stoel nemen, het is wel bijzonder lang reizen, hé, en die 5 à 6 uur langer t.o.v. Spanje, dat zijn geen gewone uren hé, dat lijkt veel meer. Verveling slaat toe, vermoeidheid, zeer zitvlak heel misschien?
Ik moet Georgesken bijtreden, wacht af tot augustus, september. Dit jaar startte Britisch Airways half augustus met een Worldsale half augustus, hun prijzen gingen tot 20 procent naar beneden, en alle concurrentie is gevolgd, nu ja, op US Airways en Swiss na geloof ik. Nog betere acties vind je steeds begin januari van ieder jaar. Een gedetailleerde uitleg hoe en waarom, en over prijszettingen in het algemeen, vind je in mijn post op deze link:
http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 10&t=45404
Als je dus kan, en durft, wacht to begin januari maar zorg ervoor dat je jouw tickets kan boeken minstens 31 dagen voor vertrek, vanaf een maand voor vertrek halen vele maatschappijen automatisch al hun goedkope farecodes ertussenuit, omdat ze weten dat mocht je dan nog moeten boeken, je toch bereid bent een hogere prijs te betalen. En vergeet vooral niet, noch onderschat het belang van, uw eigen comfort aan boord; Amerika is lang vliegen, gevoelsmatig veel langer dan "gewoon drie keer meer dan naar Spanje".