Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Overnachten Yellowstone en Grand Canyon

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
terralinda
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 40

Overnachten Yellowstone en Grand Canyon

Bericht door terralinda »

We hebben geboekt, het is gelukt om 3 tickets op United-punten te krijgen!!
We vliegen op Salt Lake City, en rijden via oa Yellowstone en Grand Canyon naar San Francisco. Nu willen we graag overnachten in Yellowstone en Grand Canyon Park zelf.
Vorig jaar in Yosemite goed bevallen!
Ik weet dat we laat zijn met boeken, maar uit ervaring weet ik, dat als je regelmatig op de website van Xanterra kijkt er regelmatig een cabin oid vrij komt.
Nu mijn vraag: wat vonden jullie de beste accommodatie in deze parken en waarom? We zijn met z'n drietjes, dat maakt het boeken lastiger, omdat je niet voldoende aan één Queen hebt...
We gaan ook naar Las Vegas, met MyVegas punten, ik ben druk aan het sparen....
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Overnachten Yellowstone en Grand Canyon

Bericht door Martin & Marianne »

Ik zou het voor Yellowstone af laten hangen van de tijd die je er hebt en of je wel of niet de hele periode in dezelfde accommodatie wilt blijven. Wij waren tevreden over alle accommodatie die we er hebben gehad. De cabin in Canyon was wel erg basic (er zijn betere cabins) maar de centrale ligging was wel weer ideaal. De cabin bij Lake was mooier en ook de ligging daar is mooi. De kamer in de Inn was echt schitterend, en ook de locatie was geweldig. Voor Mammoth Hot Springs en de cabin bij Lake hotel zie ons 2004-verslag, en voor Canyon en Old Faithful zie ons 2008-verslag. Roosevelt lijkt me mooi, zeker als je wolven wilt gaan spotten, maar wij hebben nooit het geluk gehad dat er iets vrij was. Het enige wat mij minder lijkt is Grant Village.
In het noordwesten forum vind je veel topics over de accommodatie in Yellowstone, misschien kun je daar ook nog iets vinden.
Wat de GC betreft is alles prima. Vaak heb je wel 2 queens behalve bij de Bright Angel Lodge als ik me niet vergis.
De Maswik Lodge en de Yavapai Lodge liggen niet aan de rim, maar ik heb in 2011 in de Maswik Lodge gezeten en je bent in 5 minuten lopen bij de rand. In mei zitten we in de Yavapai Lodge (tenzij we nog iets anders vinden), dus dan kan ik ook daarover verslag uitbrengen.

MArianne
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door sachasenne »

In maswik lodge hadden we ook twee queens en sliepen er met zn vieren.
Groetjes,
Carine
Stefanluk
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Stefanluk »

De Yavapai Lodge is ons heel goed bevallen. We waren met vijf en hadden 2 queens en een rollaway. Kamer was netjes en de lodge is vrij rustig gelegen. De Lodge ligt precies tussen het Visitor Center en "de rest" van Grand Canyon Village. Wij reden met de auto in een mum van tijd naar het Visitor Center en hebben vanaf daar een aantal uur langs de rim gelopen. Vervolgens met de shuttle weer terug om de auto op te halen. Was prima te doen allemaal.

Stefan
FerryM
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door FerryM »

In en om Yellowstone verbleven wij:

- 4 overnachtingen in Lake, een western cabin: prima verblijf, schoon, goed onderhouden en lekker centraal
- 6 overnachtingen in Canyon, ook een western cabin, ook goed bevallen, schoon en goed onderhouden
- 4 overnachtingen in Cooke City (de Elk Horn Lodge), zeer goed bevallen: leuk dorpje met lekkere restaurants en goed voor wolven spotten in Lamar Valley + om te wandelen in de Beartooth Mountains.

Zie ons verslag van 2011:
http://home.kpn.nl/marqu042/index.html

Groet,
Ferry
terralinda
Amerikafan

Na heel veel online kijken, is er uiteindelijk nog iets vrijgekomen, en hebben we geboekt:
een Canyon Lodge Frontier Cabin in Yellowstone, als er nog een nacht vrij komt in Lake willen we nog een nacht ruilen
en
een Yavapai Lodge West kamer bij the Grand Canyon
Martin en Marianne ik zag dat jullie hier ook zaten, ben benieuwd hoe het jullie daar is bevallen!
Nog maar een maand 8)
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

De kamer bij Yavapai was ruim, met koelkast etc, en mooi ingericht. Het enige minpuntje vonden we dat we toch vrij ver de rim zaten, dat wil zeggen van dat deel waar de trailhead van de BAT is, en de meeste restaurants, en de shuttlebushalte voor hermits Rest etc. De Market Plaza is wel dichtbij, en het visitor center was ook op loopafstand, maar voor de rest ben je afhankelijk van de auto of de shuttlebus. Vooral als je 's avonds ergens anders wilt eten is de ligging niet zo handig.
Zie ook ons verslag.

Marianne
terralinda
Amerikafan

Inmiddels is er weer wat vrij gekomen,
dus hebben we 1 nacht veranderd naar een Lake Hotel Frontier Cabin in Yellowstone
en dus nog 1 nacht in een Canyon Lodge Frontier Cabin.
In the Grand Canyon een Maswik Lodge South,
omdat deze dichter bij de Rim is.
volgens mij prima zo!
Of zouden jullie nog veranderen, als er nog iets vrij zou komen.
We kennen de procedure inmiddels :mrgreen:
Ems2012
Amerikakenner

Bericht door Ems2012 »

Misschien al wel bekend, maar de Lake Hotel Frontien Cabins hebben double beds (dus nog smaller dan een queen bed), vrij krap om in te liggen met 2 p. Al is dat misschien ook maar net wat je gewend bent.

Wij hebben afgelopen mei in de OF Snow Lodge (cabin), Mammoth Hot Springs hotel en een Lake cabin overnacht. Vond van deze drie de cabins bij Lake het minste, maar dat had ook te maken met de beperkte voorzieningen daar (en ze waren aan het verbouwen in het Lake Hotel, waardoor je daar niet heel fijn in de lounge kon zitten - verflucht).
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

De Lake Hotel cabin vonden wij prima met 4 personen, we hebben gebruik gemaakt van de voorzieningen in het hotel, en ook van de lodge. De cabins liggen bij het hotel, maar de lodge is op loopafstand.

Marianne
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Ik vond de cabin van de Old Faithful snow lodge netjes en vrij groot. Ook een goed bed (heb er maar 1 van de 2 geprobeerd). Nadeel was dat de buren nogal goed te horen waren en dat er verder geen service bij zit van koelkastje, tv ed. In principe niet erg hoor, maar $180 vond ik achteraf prijstechnisch veel te duur! Een dag later voor minder dan de helft van deze prijs in West Yellowstone gezeten.
Ook de suite in het yellowstone gateway in (wel met Expedia of bookers korting) voor €88 een hele dik huis eigenlijk gehad. Woonkamer, Keuken, hele grote luxe badkamer en een megagoed bed. Maar dit hotel lag in Gardiner.

Wat ik wel opvallend vind is dat de prijzen van keer tot keer enorme verschillen tonen.
sofie1983
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door sofie1983 »

Wij zijn pas net terug van onze reis, dus alles nog vers in het geheugen.

Hadden in Yellowstone 2 overnachtingen in het park en 2 erbuiten.

In het park de Canyon frontier cabins, proper maar dringend aan vernieuwing toe, de electrische verwarming kon je zelfs niet afstellen, sprong smorgens om stipt 5u op en stonk verschrikkelijk, als je hier enkele uren zou inliggen is het volgens mij te laat :wink: , en ook de Lake Lodge frontier cabins, deze vonden we heel gezellig, leken eigenlijk pas net vernieuwd, mooie douchecabine, enkel wel een redelijk smal bed, maar dat is bijzaak!

Buiten het park verbleven we in Gardiner in de Yellowstone Gateway Inn, zeker een aanrader, zeeeeer ruime kamers, eigenlijk bijna een klein huisje! In West-Yellowstone hadden we het Westgate hotel (vroeger Comfort Inn), ook hele mooie kamers, het onbijt (zat inbegrepen) was wel een beetje schamel voor de prijs.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer