Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Lentje: rondreis San Francisco /San Francisco
Reis Lentje: rondreis San Francisco /San Francisco
We gaan voor het eerst naar de States en willen een rondreis maken van San Fransisco, langs de kust naar het zuiden, 2 x een overnachting aan de kust?tips??
dan naar Joshua tree (waar overnachten Palm Springs?, dan richting Phoenix via apache trail naar Sedona. Hier tussen moet ook ergens een stop waar???
van sedona richting grand canyon, dan richting Page, Tuba City, Durango, Moab, Bryce, Zion, Vegas, death valley, mammoth lakes, tiogapass, el portal, montery, san fransisco.
Is dit een goede route.
Waar kunnen we beter 2 overnachingen doen en zijn er tips voor leuke goede hotels?
Tips voor excursies en bezienswaardigheden onderweg? Heel graag
we hebben 32 dagen.
dan naar Joshua tree (waar overnachten Palm Springs?, dan richting Phoenix via apache trail naar Sedona. Hier tussen moet ook ergens een stop waar???
van sedona richting grand canyon, dan richting Page, Tuba City, Durango, Moab, Bryce, Zion, Vegas, death valley, mammoth lakes, tiogapass, el portal, montery, san fransisco.
Is dit een goede route.
Waar kunnen we beter 2 overnachingen doen en zijn er tips voor leuke goede hotels?
Tips voor excursies en bezienswaardigheden onderweg? Heel graag
we hebben 32 dagen.
-
- Amerikafan
Re: rondreis san fransisco /san fransisco
Tip no.1: als je je TomTom instelt, zet daar dan San FranCisco in
Kom je tenminste op de juiste plek uit 

Onze reisverslagensite: http://kimendaan.wordpress.com
2017 - USA (SF - Las Vegas - SF)
2013 - USA (Las Vegas - Yellowstone - Las Vegas)
2012 - IJsland + West-USA (6 weken)
2011 - Engeland, Wales + Schotland
2009 - Interrail Europa
2008 - Tunesië
2009 - Interrail Europa
2008 - Tunesië
Ja erg dom haha
-
- Amerikafan
Wij hebben ongeveer dezelfde route gemaakt als je plannen zijn.. je kunt voor onze overnachtingen en reisverslag kijken op http://kim.gaarthuis.nl
2009 - Interrail Europa
2008 - Tunesië
2009 - Interrail Europa
2008 - Tunesië
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Niet gek, 32 dagen, dat wordt prachtig!
Als je van SF naar LA rijdt, waarom dan nog tussen Yosemite en SF langs Monterey? Daar kom je al in het begin langs.
Kijk eens op http://www.ontdek-amerika.nl om te zien wat er in de parken te oden is, en lees ook wat reisverslagen. Dan kun je je een beeld vormen van de parken en daarop het aantal dagen per park bepalen.
Hoe lang je overal blijft hangt ook een beetje af van de periode waarin je gaat.
Voor Joshua Tree kun je in Twentynine Palms overnachten, dan kun je het deel van het park doen tussen de plaatsen Joshua Tree en 29 Palms.
Marianne
Als je van SF naar LA rijdt, waarom dan nog tussen Yosemite en SF langs Monterey? Daar kom je al in het begin langs.
Kijk eens op http://www.ontdek-amerika.nl om te zien wat er in de parken te oden is, en lees ook wat reisverslagen. Dan kun je je een beeld vormen van de parken en daarop het aantal dagen per park bepalen.
Hoe lang je overal blijft hangt ook een beetje af van de periode waarin je gaat.
Voor Joshua Tree kun je in Twentynine Palms overnachten, dan kun je het deel van het park doen tussen de plaatsen Joshua Tree en 29 Palms.
Marianne
Re: Reis Lentje: rondreis San Francisco /San Francisco
Bedankt voor de tips.
Ik dacht aan get eind van de reis nog even een dagje uitrusten aan de kust, maar misschien beter om ergens anders bij een park langer te blijven.
Ik dacht aan get eind van de reis nog even een dagje uitrusten aan de kust, maar misschien beter om ergens anders bij een park langer te blijven.
-
- Amerikafan
Rond Monterey/SF is het vaak erg koud en winderig langs de kust, wil je echt lekkere temperaturen kan je beter in LA een leuke plek uitkiezen.
Ik ga even los op een eventuele route die je zou kunnen doen:
huis > SF
SF - Monterey
Monterey - Pismo Beach
Pismo Beach - LA
LA
LA
LA - Palm Springs
Palm Springs - Sedona
Sedona
Sedona - Grand Canyon
Grand Canyon - Page
Page
Page - Monument Valley (ik snap Tuba City niet helemaal?
)
Monument Valley - Cortez/Mancos
Cortez/Mancos (Mesa Verde)
Cortez/Mancos - Moab
Moab
Moab
Moab - Torrey
Torrey - Bryce
Bryce
Bryce - Zion
Zion
Zion - Las Vegas
Las Vegas
Las Vegas - Bishop/Mammoth Lakes
Bishop/Mammoth Lakes - Yosemite
Yosemite
Yosemite
Yosemite - SF
SF
SF > huis
Heb je eigenlijk de tickets al geboekt?
Ik ga even los op een eventuele route die je zou kunnen doen:
huis > SF
SF - Monterey
Monterey - Pismo Beach
Pismo Beach - LA
LA
LA
LA - Palm Springs
Palm Springs - Sedona
Sedona
Sedona - Grand Canyon
Grand Canyon - Page
Page
Page - Monument Valley (ik snap Tuba City niet helemaal?

Monument Valley - Cortez/Mancos
Cortez/Mancos (Mesa Verde)
Cortez/Mancos - Moab
Moab
Moab
Moab - Torrey
Torrey - Bryce
Bryce
Bryce - Zion
Zion
Zion - Las Vegas
Las Vegas
Las Vegas - Bishop/Mammoth Lakes
Bishop/Mammoth Lakes - Yosemite
Yosemite
Yosemite
Yosemite - SF
SF
SF > huis
Heb je eigenlijk de tickets al geboekt?
2009 - Interrail Europa
2008 - Tunesië
2009 - Interrail Europa
2008 - Tunesië
Ja heb tickets en auto. bedankt voor de route ga hem bekijken.
Wil eigenlijk ook naar sequoia. Is MammothLake wel wat in de zomer anders ga ik meer zuidelijk zitten.
Wil eigenlijk ook naar sequoia. Is MammothLake wel wat in de zomer anders ga ik meer zuidelijk zitten.
Ik kan zo moeilijk een kaartje vinden waar ik die reis op kan aanteken,
Bestaat er een soort format van bestaande reizen die ik kan aanpassen?
Bestaat er een soort format van bestaande reizen die ik kan aanpassen?
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
http://Www.googlemaps.com ?? Daar kun je het een en ander uitzetten.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ja, probeer eens wat uit met googlepmaps, dan zie je ok wat de reistijden zijn.
Wanneer ga je precies? Voor Yosemite is het mooi als je er vroeg in de zomer bent, dan zijn de watervallen op hun mooist. Je zou de route ook in omgekeerde volgorde kunnen doen. hou met de planning ook rekening met hoe de weekenden vallen (druk in de parken, duur in Las Vegas).
Mammoth Lakes is een goed gelegen stop tussen yosemite en DV. Als je niet in DV gaat overnachten zou ik eerder Lone Pine kiezen als tussenstop op weg naar Las Vegas. Zie daarvoor ons 2004 en 2006-verslag.
Marianne
Wanneer ga je precies? Voor Yosemite is het mooi als je er vroeg in de zomer bent, dan zijn de watervallen op hun mooist. Je zou de route ook in omgekeerde volgorde kunnen doen. hou met de planning ook rekening met hoe de weekenden vallen (druk in de parken, duur in Las Vegas).
Mammoth Lakes is een goed gelegen stop tussen yosemite en DV. Als je niet in DV gaat overnachten zou ik eerder Lone Pine kiezen als tussenstop op weg naar Las Vegas. Zie daarvoor ons 2004 en 2006-verslag.
Marianne
Reis Lentje: onze route, graag aanvullingen, tips e.d.
Ik heb via dit forum onze reis de overnachtingen als volgt gepland. We gaan van 11 juli tot 11 augustus.
Vraag: zijn er betere ideeën en waar zijn de plekken waar we wat langer kunnen blijven. We hebben 32 dagen en beginnen 3 dagen in SF.
Zijn er ook nog tips voor leuke hotelletjes, niet die motels aan de snelweg?
San Francisco - Carmel of Monterey - iets in de buurt van St.Barbara - Yoshua tree park (waar???)- Tuscon bij Apache trail - Sedona - Tusayan -Page - Tuba city - Durango ????wordt dat teveel????-
Moab - Bryce Canyon- Las Vegas (tips??) - Death Valley ?? waar?? - Mammoth Lakes - El Portal -Montery Carmel - Sf
Nog aanvullingen??? En komen we met deze route ook in Sequoia Park??
Ik ga proberen dit op een kaartje te krijgen, lukte tot nu toe niet met google maps.
Alvast bedankt.
Vraag: zijn er betere ideeën en waar zijn de plekken waar we wat langer kunnen blijven. We hebben 32 dagen en beginnen 3 dagen in SF.
Zijn er ook nog tips voor leuke hotelletjes, niet die motels aan de snelweg?
San Francisco - Carmel of Monterey - iets in de buurt van St.Barbara - Yoshua tree park (waar???)- Tuscon bij Apache trail - Sedona - Tusayan -Page - Tuba city - Durango ????wordt dat teveel????-
Moab - Bryce Canyon- Las Vegas (tips??) - Death Valley ?? waar?? - Mammoth Lakes - El Portal -Montery Carmel - Sf
Nog aanvullingen??? En komen we met deze route ook in Sequoia Park??
Ik ga proberen dit op een kaartje te krijgen, lukte tot nu toe niet met google maps.
Alvast bedankt.
Laatst gewijzigd door markro op 25 feb 2013, 16:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Berichten over dezelfde route samengevoegd om overzicht te houden en dubbele antwoorden te voorkomen.
Reden: Berichten over dezelfde route samengevoegd om overzicht te houden en dubbele antwoorden te voorkomen.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Reis Lentje: onze route, graag aanvullingen, tips e.d.
Ik zou je toch aanraden om eens met googlemaps te gaan spelen. Dan krijg je een idee van de route en de reistijden. Je kunt ook http://www.mapquest.com gebuiken. Het voordeel daarvan is dat die niet standaard rekening houdt met afgesloten passen zoals googlemaps. Jij zult in juli/augustus via de tioga Pass kunnen rijden.
Voro Sequoia moet je dan een omweg maken. Kijk eens in ons 2006-verslag voor onze route met Sequoia en Yosemite er in. Wij hebben bij elke dag een kaartje staan.
Waarom lukt het niet met googlemaps? Misschien te veel stops? In dat geval kun je eerst een deel van de route doen.
Voor de routeplanner kun je je Yosemite Yosemite Village gebruiken, en Grand Canyon Village voor de GC. Voor Death Valley voer je Furnace Creek in. Voor Joshua Tree (met een J) ligt Twentynine Palms handig.
Koop ook alvast een kaart hier, zoasl de Hallwag nr 5 en nr 6 (bij de ANWB of boekhandel te koop). Op de kaart zie je wat de mooie wegen zijn.
Probeer ook de reis van dag tot dag uit te schrijven, je hebt al eens een voorzet gekregen in je vorige topic (zie hier http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 82#p795082).
Wat tips voor hotels betreft: probeer eerst te kijken hoe je gaat rijden en hoe lang je overal kunt blijven. Kijk ook eens naar de mogelijkheid - zoals ik al eerder aangaf - om de route in de omgekeerde volgorde te doen; je bent dan bijna een maand eerder in Yosemite en dat betekent dat de watervallen mooier zijn. El Portal (Yosemite View Lodge of de Cedar Lodge) is een goede uitvalsbasis als je niet in het park wilt zitten.
Marianne
Voro Sequoia moet je dan een omweg maken. Kijk eens in ons 2006-verslag voor onze route met Sequoia en Yosemite er in. Wij hebben bij elke dag een kaartje staan.
Waarom lukt het niet met googlemaps? Misschien te veel stops? In dat geval kun je eerst een deel van de route doen.
Voor de routeplanner kun je je Yosemite Yosemite Village gebruiken, en Grand Canyon Village voor de GC. Voor Death Valley voer je Furnace Creek in. Voor Joshua Tree (met een J) ligt Twentynine Palms handig.
Koop ook alvast een kaart hier, zoasl de Hallwag nr 5 en nr 6 (bij de ANWB of boekhandel te koop). Op de kaart zie je wat de mooie wegen zijn.
Probeer ook de reis van dag tot dag uit te schrijven, je hebt al eens een voorzet gekregen in je vorige topic (zie hier http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 82#p795082).
Wat tips voor hotels betreft: probeer eerst te kijken hoe je gaat rijden en hoe lang je overal kunt blijven. Kijk ook eens naar de mogelijkheid - zoals ik al eerder aangaf - om de route in de omgekeerde volgorde te doen; je bent dan bijna een maand eerder in Yosemite en dat betekent dat de watervallen mooier zijn. El Portal (Yosemite View Lodge of de Cedar Lodge) is een goede uitvalsbasis als je niet in het park wilt zitten.
Marianne
Bedankt voor je antwoord Marianne. Als we de route andersom rijden dan rijden we de kustweg niet op zijn mooist , is ons verteld.
Ik heb nu wel het kaartje van googlemaps en zie dat Durango erg uit de route ligt. Is Petrified forest een aanrader?
Ik ga weer verder puzzelen en lezen.
Ik heb nu wel het kaartje van googlemaps en zie dat Durango erg uit de route ligt. Is Petrified forest een aanrader?
Ik ga weer verder puzzelen en lezen.
@Lentje, is hetzelfde reis als dit topic wat je eerder hebt geopend?
Schrijf de reis eens van dag tot dag uit.
En wie heeft jullie verteld dat LA naar SF via de kust minder mooi is dan SF naar LA via de kust? Waarop baseren die mensen hun opmerking?
Schrijf de reis eens van dag tot dag uit.
En wie heeft jullie verteld dat LA naar SF via de kust minder mooi is dan SF naar LA via de kust? Waarop baseren die mensen hun opmerking?
IK KAN DE REIS NOG NIET DAG VOOR DAG UITSSCHRIJVEN OMDAT IK NOG NIET WEET WAAR T DE MOEITE IS OM LANGER TE BLIJVEN.oF DAT ER NOG LOCATIES BIJ KOMEN, BV SEQUOIA EN KINGS CANYON.
HET FEIT DAT DE KUSTROUTE VAN SAN FRANCISCO NAAR LOS ANGELES MOOIER IS DAN ANDERSOM KOMT DOORDAT JE DAN AAN DE GOEDE KANT VAN DE WEG ZIT.
DAT HEEFT HET REISBUREAU ONS VERTELD.
HET FEIT DAT DE KUSTROUTE VAN SAN FRANCISCO NAAR LOS ANGELES MOOIER IS DAN ANDERSOM KOMT DOORDAT JE DAN AAN DE GOEDE KANT VAN DE WEG ZIT.
DAT HEEFT HET REISBUREAU ONS VERTELD.

Ik heb de kustroute zowel van SF naar LA gereden als van LA naar SF en ik kan je vertellen dat het niets uitmaakt.
Toch zou ik je willen adviseren om de route toch van dag tot dag uit te schrijven, dan zie je waar eventueel gaten vallen en kunnen wij ook met adviezen komen waar meer tijd nodig is (vanwege rijden of vanwege de schoonheid of vanwege een andere reden) en zo kom je vanzelf tot een optimale route.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik begrijp wel dat het lastig is, maar je zult toch wel ongeveer een idee hebben waar je wel en niet meerder dagen voor uit zult willen trekken? Lees wat reisverslagen en reisboeken en kijk wat je overal wilt doen.
Waar hou je van? Stad of natuur? Wandelen, fotograferen? Waarom ga je naar het zuidwesten, wat sprak je aan?
Er staan hier op het forum erg veel routes waar iedereen het zijne of hare van vindt, bekijk die ook eens, lees mee, daar leer je ook veel van. En je zult echt zelf aan het werk moeten om te zien wat er overal te doen is en wat JOU het meeste aanspreekt.
Als je ervan uitgaat dat je 3 dagen SF doet, en voor de grote parken en de andere steden ook meerdere dagen uittrekt kun je toch beginnen met een van dag tot dag planning? Je hebt er al een paar cadeau gekregen, daar kun je toch ook eens naar kijken? Kijk naar de reistijden, dan zie je ook of je ergens een tweede nacht nodig hebt om iets te kunnen zien. Hieronder nog een voorbeeld, met nog wat dagen over (voor Sequoia? kijk daarvoor eens in ons 2006-verslag).
Het gevaarlijke van adviezen hier op het forum is dat je vaak hetzelfde hoort. Kijk daarom ook eens op de sites van de parken (http://www.nps.gov/yose voor Yosemite, /seki voor Sequoia, /grca etc) onder plan your visit om te zien welke mogelijkheden er allemaal zijn en vooral: om te zien wat jou aanspreekt. Als je daar een idee van hebt kun je bekijken hoe lang je in elk park wilt blijven.
Misschien wil je ergens lang blijven maar overal een korte blilk werpen. Dan kun je ook nog naar Durango. Misschien vindt je het leuker om elk park voldoende tijd te geven, dan zou je misschien zelfs Moab moeten laten vallen. Als je wilt wandelen kijk dan eens op mijn wandelsite naar de mogelijkheden.
Hieronder nog een voorbeeld. Yosemite zo vroeg mogelijk is naar mijn idee belangrijker dan de richting van de kustweg. Je zult vaak stoppen, en dan maakt de richting niet veel uit toch? Vraag de reisbureaus eens of ze er zelf geweest zijn en of ze beide richtingen hebben uitgeprobeerd. Van zuid naar noord rijden heeft als voordeel dat je de zon in de rug hebt.
11-jul do naar San Francisco
12-jul vr San Francisco
13-jul za San Francisco
14-jul zo San Francisco - Yosemite
15-jul ma Yosemite
16-jul di Yosemite
17-jul wo Yosemite - Mammoth Lakes
18-jul do Mammoth Lakes - Death Valley
19-jul vr Death Valley - Las Vegas
20-jul za Las Vegas -
21-jul zo Las Vegas - Zion
22-jul ma Zion
23-jul di Zion - Bryce
24-jul wo Bryce - Capitol Reef
25-jul do Capitol Reef - Moab
26-jul vr Moab
27-jul za Moab
28-jul zo Moab - Monument Valley
29-jul ma Monument Valley - Page
30-jul di Page
31-jul wo Page - Grand Canyon
1-aug do Grand Canyon
2-aug vr Grand Canyon - Sedona
3-aug za Sedona - Phoenix
4-aug zo Phoenix - Palm Springs
5-aug ma Palm Springs - Santa Barbara
6-aug di Santa Barbara - Pismo Beach
7-aug wo Pismo Beach - Monterey
8-aug do Monterey - San Francisco
9-aug vr ?
10-aug za ?
11-aug zo ?
Succes!
Marianne
Waar hou je van? Stad of natuur? Wandelen, fotograferen? Waarom ga je naar het zuidwesten, wat sprak je aan?
Er staan hier op het forum erg veel routes waar iedereen het zijne of hare van vindt, bekijk die ook eens, lees mee, daar leer je ook veel van. En je zult echt zelf aan het werk moeten om te zien wat er overal te doen is en wat JOU het meeste aanspreekt.
Als je ervan uitgaat dat je 3 dagen SF doet, en voor de grote parken en de andere steden ook meerdere dagen uittrekt kun je toch beginnen met een van dag tot dag planning? Je hebt er al een paar cadeau gekregen, daar kun je toch ook eens naar kijken? Kijk naar de reistijden, dan zie je ook of je ergens een tweede nacht nodig hebt om iets te kunnen zien. Hieronder nog een voorbeeld, met nog wat dagen over (voor Sequoia? kijk daarvoor eens in ons 2006-verslag).
Het gevaarlijke van adviezen hier op het forum is dat je vaak hetzelfde hoort. Kijk daarom ook eens op de sites van de parken (http://www.nps.gov/yose voor Yosemite, /seki voor Sequoia, /grca etc) onder plan your visit om te zien welke mogelijkheden er allemaal zijn en vooral: om te zien wat jou aanspreekt. Als je daar een idee van hebt kun je bekijken hoe lang je in elk park wilt blijven.
Misschien wil je ergens lang blijven maar overal een korte blilk werpen. Dan kun je ook nog naar Durango. Misschien vindt je het leuker om elk park voldoende tijd te geven, dan zou je misschien zelfs Moab moeten laten vallen. Als je wilt wandelen kijk dan eens op mijn wandelsite naar de mogelijkheden.
Hieronder nog een voorbeeld. Yosemite zo vroeg mogelijk is naar mijn idee belangrijker dan de richting van de kustweg. Je zult vaak stoppen, en dan maakt de richting niet veel uit toch? Vraag de reisbureaus eens of ze er zelf geweest zijn en of ze beide richtingen hebben uitgeprobeerd. Van zuid naar noord rijden heeft als voordeel dat je de zon in de rug hebt.
11-jul do naar San Francisco
12-jul vr San Francisco
13-jul za San Francisco
14-jul zo San Francisco - Yosemite
15-jul ma Yosemite
16-jul di Yosemite
17-jul wo Yosemite - Mammoth Lakes
18-jul do Mammoth Lakes - Death Valley
19-jul vr Death Valley - Las Vegas
20-jul za Las Vegas -
21-jul zo Las Vegas - Zion
22-jul ma Zion
23-jul di Zion - Bryce
24-jul wo Bryce - Capitol Reef
25-jul do Capitol Reef - Moab
26-jul vr Moab
27-jul za Moab
28-jul zo Moab - Monument Valley
29-jul ma Monument Valley - Page
30-jul di Page
31-jul wo Page - Grand Canyon
1-aug do Grand Canyon
2-aug vr Grand Canyon - Sedona
3-aug za Sedona - Phoenix
4-aug zo Phoenix - Palm Springs
5-aug ma Palm Springs - Santa Barbara
6-aug di Santa Barbara - Pismo Beach
7-aug wo Pismo Beach - Monterey
8-aug do Monterey - San Francisco
9-aug vr ?
10-aug za ?
11-aug zo ?
Succes!
Marianne
Laatst gewijzigd door Martin & Marianne op 25 feb 2013, 17:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Bedankt Marianne......... en de capslock is weer uit.
- Isis
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
De Reisverslagen leveren een schat aan info op en dan kun je ook zelf kijken waar jij denkt dat je wilt stoppen.
Over de kustweg n-> Z of andersom maakt niet zoveel uit. Als naar Zuid rijdt heb je zon in je rug en rijdt je niet direct aan de zee... maar met al die stopplekken en een niet enorm brede weg heb je daar eigenlijk geen last van... van de zon in je gezicht misschien wel.
IK vond zelf Bryce een park dat een volle dag (2 nachten) waard is. Maar het blijft keuzes maken. Zion ook zeker 2 nachten.
Moab zeker 3 nachten en misschien nog 1 erbij voor de rust. Echt een dagje niksen of zwemmen/ raften.
Zelf houd ik niet van Vegas maar dat kan bij jouw anders zijn dus maak hierin je keus.
Over de kustweg n-> Z of andersom maakt niet zoveel uit. Als naar Zuid rijdt heb je zon in je rug en rijdt je niet direct aan de zee... maar met al die stopplekken en een niet enorm brede weg heb je daar eigenlijk geen last van... van de zon in je gezicht misschien wel.

IK vond zelf Bryce een park dat een volle dag (2 nachten) waard is. Maar het blijft keuzes maken. Zion ook zeker 2 nachten.
Moab zeker 3 nachten en misschien nog 1 erbij voor de rust. Echt een dagje niksen of zwemmen/ raften.
Zelf houd ik niet van Vegas maar dat kan bij jouw anders zijn dus maak hierin je keus.
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1617 Weergaves
-
Laatste bericht door nycave
-
- 2 Reacties