Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Heel aso: In mei naar florida

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
yvet
Amerikafan
Contacteer:

Heel aso: In mei naar florida

Bericht door yvet »

Pfff dit is echt gewoonweg heel erg aso, maar wel lekker 8) 8)

Omdat ik in Augustus naar Amerika ga voor 6 weken willen mijn man en ik ook nog saampjes op vakantie.
Dus wij rondgekeken naar wat er allemaal kon voor een weekje in mei, eerst hadden we Tunesië in gedachte maar dat was al moielijk te regelen qua vluchten (en het waren rottijden). Toen kwamen we op Turkije uit.
Turkije schijnt momenteel erg goedkoop te zijn...... Is het ook wel hoor maar ivm hotels sterren ed in dit soort landen willen we niet minder dan 5* hotel hebben en daarvoor zakken de prijzen nog niet superdesuper voor wanneer wij willen gaan.

Dus hebben we gisteravond voor de gein even gekeken wat het nu kost als je naar Florida zou gaan (voorwaarde voor vakantieplek was namelijk zon...
8) ) en ik kijk dan altijd even als eerste bij Exit reizen, en daar hadden ze een erg leuke aanbieding voor een fly-drive.
Gebeld of er nog plek was en dat was er wel maar nog maar weinig (3!!), inmiddels was het sluitingstijd voor hun dus we hebben besloten nog even verder te overleggen met elkaar (het was immers eigenlijk een grapje, althans zo begonnen).
We hebben saampjes overlegd wat te doen, hoe het te doen enz enz.

En toen besloten: We doen het!!

Ik gelijk gebeld met Amerika (vorig jaar zijn we ook naar Florida geweest en hebben toen in een villa gezeten, dus gelijk gebeld naar die reisagent of hij nog plek had.

Vanochtend heb ik direct gebeld om alles definitef te maken met Exit reizen en nu gaan we!!
13 mei vertrek van Amsterdam naar Orlando en dan 21 mei terug van Miami naar Amsterdam.

We vliegen met Martinair.........
De forummers hier hebben een goed geheugen dus die zullen wel denken, was jij niet degene van het topic: Welke vliegtuigmaatschappij en waarom. (http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... highlight=)
Dus zo zie je maar weer, een mens is zo veranderlijk als het weer.
Ik zou nooit gedacht hebben weer met Martinair te vliegen, maar gezien deze aanbieding was het toch onweerstaanbaar.
Prijs doet dus een hele boel.....
En dan scheelt het ook dat de verhalen van mensen van oa dit forum ook hele andere ervaringen delen dus ik hoop dat het een totaal andere ervaring wordt dan de vorige keren.

Dit is echt 100x leuker dan naar Turkije echt wel!!
http://ucla.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Ach Yvet,

er schijnen nog een aantal forummers te zijn die 2x per jaar naar Amerika gaan, :whistling: kuch, kuch.....

Maar ik vind het ontzettend leuk voor jullie dat jullie toch ook nog samen naar Amerika kunnen!

Veel plezier!

Roland 8)
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
reivax
Amerikafan

Bericht door reivax »

hey Yvet

waar boek jij een villa...? heb ook zitten denken om een villa te nemen, maar omdat we deze keer maar met twee zijn heb ik het maar gelaten... volgende keer zal ik het zeker doen...

alvast een mooie vakantie... :wink:
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Wat leuk voor je Yvet.
Je bent toch maar een bofkont dat je 2x naar Amerika kan dit jaar. Heel veel plezier gewenst!

Marjon
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Leuk Yvet !!
Ik houd ook zo van die onverwachte reizen naar Amerika : ))
Zou het er weer in zitten dit jaar? ;)
Sandy
yvet
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door yvet »

reivax schreef:hey Yvet
waar boek jij een villa...? heb ook zitten denken om een villa te nemen, maar omdat we deze keer maar met twee zijn heb ik het maar gelaten... volgende keer zal ik het zeker doen...
alvast een mooie vakantie... :wink:
Wij hebben vorig jaar voor het eerst in een villa gezeten.
Het is ons toen prima bevallen, we waren vorig jaar met zijn 3-en.
Normaal zou dit veels te duur zijn, maar deze reisagent zeg maar of villaverhuurder is erg goedkoop.
Eerst was er daardoor nogal veel twijfel wel of niet doen, is het wel betrouwbaar enz enz.
Maar ze werken met een aanbetaling van 20% en dan de rest cash of overmaken (normaal gesproken overmaken, maar omdat het internationaal is hadden zij zoiets van, doe maar cash dat scheelt jullie overmaakkosten).

Vorig jaar zaten we in een villa in Westridge (durango loop) op de fotopagina huis nr 3 (met alleen de voorkant).
Dit jaar wordt het een huis in Crescent Lakes.

Hier heb je de link:
http://www.floridafunandsun.net/index.html
yvet
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door yvet »

Sandy schreef:
Het is er nu 22 graden, vorig jaar (zijn we dezelfde tijd geweest) was het werkelijk prachtig mooi weer en rustig in de parken, dus dat belooft veel goeds....
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

yvet schreef:
Sandy schreef:
Het is er nu 22 graden, vorig jaar (zijn we dezelfde tijd geweest) was het werkelijk prachtig mooi weer en rustig in de parken, dus dat belooft veel goeds....
Ik bedoelde eigenlijk of het er voor ons ook weer in zal zitten om dit jaar een weekje naar Amerika te gaan ;)
Laatst gewijzigd door Sandy op 25 apr 2006, 12:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Sandy
yvet
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door yvet »

Hahahahahaha :D

Ik hoop dat dat weer er ook lekker inzit voor jullie.....
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

Wij zijn eind mei ook in Florida in een huisje.
Wel in Naples overigens.... :wink:

Alvast veel plezier en een goede reis gewenst.
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Re: Heel aso: In mei naar florida

Bericht door hekkie »

yvet schreef:En toen besloten: We doen het!!

Hoi Yvet,

....en gelijk heb je!! :wink:

Zo hebben wij ook vorig jaar eind april heel plotseling besloten om nog (extra) 2 weken naar Florida te gaan. Hals over de kop geboekt via internet en binnen 3 dagen waren we weg. Heerlijk!!!!!!!!!

In september 2005 hebben we toen onze geplande 4-weekse vakantie naar het zuidwesten gedaan.

Ik wens jullie veel plezier en geniet ze.

Groetjes Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
rperre
Amerika-expert

Bericht door rperre »

Jeetje wat een ASO zeg :roll: :wink:

veel plezier,

Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Heel veel plezier in Florida!!! :lol:

Groetjes van Marloes
Speakingtongues
Amerikakenner

Zou zeggen

Bericht door Speakingtongues »

Kom op de koffie in Plantation ?

Ik heb ook verschillende keren Martin Air gevlogen, maar vindt dat vliegtuig toch alles behalve nieuw. Was altijd weer blij als ik uit kon stappen. Geef mij Air France en KLM. Stuk luxer en redelijk eten en drinken ! :shock:
MY FACEBOOK / Kom op de koffie in Alberquerque New Mexico en neem aub stroofwafels mee.
Moron
Amerika-ontdekker

Bericht door Moron »

Sindes 1998 boek ik de villa - auto en vliegreis bij http://www.usafunvacations.nl eerlijke prijzen en ze hebben me behandeld als een vorst. Ik boek eigenlijk nergens anders meer.
Columbus... Sinds 1492
dieter
Amerikakenner

Bericht door dieter »

De 2 keren dat wij in Orlando geweest zijn hebben wij een villa geboekt.
Alles in overweging genomen is dat spotgoedkoop (ong 100 euro per dag voor een "executive" uitvoering met 3 slaapkamers en 2 badkamers).

Niet alleen heb je even het gevoel dat je Amerikaan bent (eigen huisje), maar je bespaart ook veel geld tegenover een hotel. Je kan zelf naar Walmart of Publix iets gaan halen om te eten, maar 'savonds zit je bij je eigen zwembad met een lekker drankje uit je eigen koelkast.

En als de kids slapen : de laatse keer was er zelfs een DVD speler.

EN uiteraard : je hebt lekker veel ruimte tegenover een hotelkamer.

En als je alles bij elkaar rekent (wij kopen daar in de premiumoutlet onze kleren voor het ganse gezin) : dan is de vakantie zo goed als gratis :-)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer