Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Boston parkeren
- richardbrand
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Boston parkeren
Ik heb een vraagje over parkeerkosten in Boston.
We willen een hotel net buiten Boston nemen omdat de kosten voor hotels in Boston zelf erg op ons budget gaan drukken.
en ik zie dat er dan boven op de prijs nog zo'n 40 dollar per nacht bij komt aan parkeerkosten. En net buiten Boston scheelt het al gauw de helft en geen parkeerkosten.
We hebben een huurauto om dan de stad te bereiken
Maar als we nu gewoon in de garage parkeren en dan van s'ochtends tot s'avonds, net als hier in Nederland als je een dagje naar de stad zou gaan.
Hoeveel zou je dan kwijt zijn aan parkeerkosten zo ongeveer? Iemand die hier ervaring mee heeft?
Want hotel in de stad zou rond de 550 euro uitkomen er net buiten rond de 220 euro voor 3 nachten
We willen een hotel net buiten Boston nemen omdat de kosten voor hotels in Boston zelf erg op ons budget gaan drukken.
en ik zie dat er dan boven op de prijs nog zo'n 40 dollar per nacht bij komt aan parkeerkosten. En net buiten Boston scheelt het al gauw de helft en geen parkeerkosten.
We hebben een huurauto om dan de stad te bereiken
Maar als we nu gewoon in de garage parkeren en dan van s'ochtends tot s'avonds, net als hier in Nederland als je een dagje naar de stad zou gaan.
Hoeveel zou je dan kwijt zijn aan parkeerkosten zo ongeveer? Iemand die hier ervaring mee heeft?
Want hotel in de stad zou rond de 550 euro uitkomen er net buiten rond de 220 euro voor 3 nachten
http://richardbrand1981.wordpress.com/u ... obremrich/" onclick="window.open(this.href);return false;
2020 Las Vegas-Anaheim-San Diego-Las Vegas
Re: Boston parkeren
Opzoeken parkeerkosten doe je hier: http://boston.bestparking.com/#1
Je kunt ook een hotel nemen buiten het centrum in de buurt van een metrostation. Kun je je auto (gratis) bij je hotel laten staan en met de metro naar het centrum reizen.
Reizen met de metro daar kost geen drol. De metro in Boston wordt de T genoemd
Sommige hotels brengen je zelfs met hun shuttlebus naar het dichtstbijzijnde T station
Het centrum van Boston is vrij compact en goed te belopen.
Hier een kaart van de T : http://www.mbta.com/schedules_and_maps/subway/
Mijn eigen ervaringen: Ik heb eens gelogeerd in een hotel bij het vliegveld.
De shuttlebus van dat hotel (die op en neer reed naar het vliegveld) zette je af bij het T station en bij terugkomst belde je het hotel en 5 min later werd je opgepikt
Je kunt ook een hotel nemen buiten het centrum in de buurt van een metrostation. Kun je je auto (gratis) bij je hotel laten staan en met de metro naar het centrum reizen.
Reizen met de metro daar kost geen drol. De metro in Boston wordt de T genoemd
Sommige hotels brengen je zelfs met hun shuttlebus naar het dichtstbijzijnde T station
Het centrum van Boston is vrij compact en goed te belopen.
Hier een kaart van de T : http://www.mbta.com/schedules_and_maps/subway/
Mijn eigen ervaringen: Ik heb eens gelogeerd in een hotel bij het vliegveld.
De shuttlebus van dat hotel (die op en neer reed naar het vliegveld) zette je af bij het T station en bij terugkomst belde je het hotel en 5 min later werd je opgepikt
- richardbrand
- Amerikafan
- Contacteer:
Daar had ik nog niet eens aangedacht bedankt ik ga even verder zoeken naar hotels in de buurt van de metro of evt dicht in de buurt met een parkeerplaats voor de auto
Zag dat parkeren nabij de metro ook niet heel duur is.
Is in in ieder geval beter dan de tarieven in de binnenstad wat ik zag
Zag dat parkeren nabij de metro ook niet heel duur is.
Is in in ieder geval beter dan de tarieven in de binnenstad wat ik zag

http://richardbrand1981.wordpress.com/u ... obremrich/" onclick="window.open(this.href);return false;
Zo hebben wij het ook gedaan. Naar het Alewife station gereden waar ze een (zeer) grote garage hadden en van daaruit ben je met de metro zo in het centrum. Vonden wij een prima optie.
Maar voor $ 10 meer ten opzichte van stationparkeren+metrokaartjes kun je waarschijnlijk ook wel ergens in het centrum parkeren. Hebben wij voor het gemak ook wel is voor gekozen.
Maar voor $ 10 meer ten opzichte van stationparkeren+metrokaartjes kun je waarschijnlijk ook wel ergens in het centrum parkeren. Hebben wij voor het gemak ook wel is voor gekozen.
2010: Zuid-Westen
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
- richardbrand
- Amerikafan
- Contacteer:
Zat ook al te kijken naar het Alewife station wat op 10 minuten rijden ligt van het hotel wat we nu op het oog hebben.
Het hotel ligt in Burlington naast een grote mall en heeft ook een zwembad
.
En dat voor nog geen eens de helft van een hotel in Boston zonder zwembad
Het hotel ligt in Burlington naast een grote mall en heeft ook een zwembad

En dat voor nog geen eens de helft van een hotel in Boston zonder zwembad
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
We hebben ooit ook eens een hotel gehad waarbij de bijhorende parking ontzettend duur was. Maar 50 m verder, net om het hoekje, was een gewone parkeergarage die minder dan de helft kostte. Dus manlief heeft ons netjes met bagage bij het hotel afgezet, en hij is in die parkeergarage gaan parkeren.
Dat kan dus ook een oplossing zijn.

Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 1355 Weergaves
-
Laatste bericht door Pete.Z
-