Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

North and South

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
yonie
Amerika-newbie

North and South

Bericht door yonie »

Hallo,

Ik heb banden van North and South, en nu wil ik weten wat in aflevering 8 de eerste zinnen van de personen waren. En van Aflevering 7 ook. En de laatste, deel 12, wat zijn daar de eerste zinnen van de personen?

Wie weet dat?

mvrgr, Van den Hoek
jvinch
Amerikakenner

Re: North and South

Bericht door jvinch »

yonie schreef:Ik heb banden van North and South, en nu wil ik weten wat in aflevering 8 de eerste zinnen van de personen waren. En van Aflevering 7 ook. En de laatste, deel 12, wat zijn daar de eerste zinnen van de personen?
Deze vraag heeft geen antwoord gekregen maar hij verdient zeker een prijs. Een gratis jaarabonnement op allesamerika.com?
Dennis
AllesAmerika.com Webmaster
Contacteer:

Bericht door Dennis »

Dat had ik graag gedaan, ware het niet dat iedere bezoeker van de site automatisch al die prijs wint. Nou ja, geen jaarabonnement, maar wel onbeperkte toegang tot de informatie op de site... :D
Dennis

AllesAmerika.com webmaster
AllesAmerika.com homepage | Lees de forumregels
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer