Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
massage salon
-
Marceljesse
- Amerikakenner
massage salon
Ik kreeg vannacht dit verontrustende berricht en wilde jullie vragen of jullie dit bekend voorkomt.
Een vriendin zit voor 10 dagen in californie bij familie. Ze blijft daar maar 10 dagen en heeft eigenlijk als begeleider voor haar oude oma gespeelt in het vliegtuig. Oma wilde nog graag eens naar haar dochter maar durfde niet alleen dus die vriendin ging mee.
Als bedankje kreeg zij een full body massage behandeling van een uur aangeboden bij een massage salon in een town center (weet niet hoe je het noemt maar het is een soort mall maar dan zonder dak en losse winkels/winkelcentrum?). Die vriendin was nog nooit eerder gemasseerd en wist dus niet wat te verwachten.
De eerste vraag die zij kreeg was of de behandeling langer moest duren dan een uur. Haar antwoord was nee en de massage begon. vervolgens vroeg hij haar of ze de bostmassage goed vond. Omdat ze nog nooit eerder gemasseerd was dacht ze dat het erbij hoorde dus ging ze akkoord. Na een kwartier verdere massage (rug/benen) kwam de vraag of hij haar oraal mocht bevredigen. Ze zei natuurlijk nee maar is hier erg van geschrokken. Ze realiseerde zich dat ze naakt onder een dekentje lag en kon dus eigenlijk geen kant op. Wegrennen had geen zin vond ze (kleding hing in het zelfde kamertje) dus de massage is doorgegaan zoals het hoort. Maar emotioneel zit ze goed stuk, zeker toen ze hoorde dat de borstmassage al absoluut niet mag bij vrouwen.
Ze kwam huilend het kamertje uit en de eigenaar schrok en toen hij alles hoorde kon ze ter vergoeding een gratis facial of nail behandeling krijgen. Er is aangifte gedaan bij de politie en nu lijkt het erop dat ze naast het gewone masseren zich ook richten op, zoals wij dat hier in nederland noemen, thaise massages. De politie maakt er werk van en zou meteen diezelfde dag en de rest van de week onderzoek doen naar de massagekunsten van de salon.
Nu is het gelukkig een volwassen iemand waarbij dit gebeurd maar je moet er niet aan denken dat de tante in kwestei haar 13-jarige dochter daar heen had gestuurd. Dit is dus mijn eerste slechte ervaring met amerika in 8 jaar. Het had ook in nederland kunnen gebeuren maar het gebeurde dus helaas daar.
Voor de nerderamerikanen en amerikalanders, hebben jullie dit ooit wel eens gehoord of meegemaakt?
Een vriendin zit voor 10 dagen in californie bij familie. Ze blijft daar maar 10 dagen en heeft eigenlijk als begeleider voor haar oude oma gespeelt in het vliegtuig. Oma wilde nog graag eens naar haar dochter maar durfde niet alleen dus die vriendin ging mee.
Als bedankje kreeg zij een full body massage behandeling van een uur aangeboden bij een massage salon in een town center (weet niet hoe je het noemt maar het is een soort mall maar dan zonder dak en losse winkels/winkelcentrum?). Die vriendin was nog nooit eerder gemasseerd en wist dus niet wat te verwachten.
De eerste vraag die zij kreeg was of de behandeling langer moest duren dan een uur. Haar antwoord was nee en de massage begon. vervolgens vroeg hij haar of ze de bostmassage goed vond. Omdat ze nog nooit eerder gemasseerd was dacht ze dat het erbij hoorde dus ging ze akkoord. Na een kwartier verdere massage (rug/benen) kwam de vraag of hij haar oraal mocht bevredigen. Ze zei natuurlijk nee maar is hier erg van geschrokken. Ze realiseerde zich dat ze naakt onder een dekentje lag en kon dus eigenlijk geen kant op. Wegrennen had geen zin vond ze (kleding hing in het zelfde kamertje) dus de massage is doorgegaan zoals het hoort. Maar emotioneel zit ze goed stuk, zeker toen ze hoorde dat de borstmassage al absoluut niet mag bij vrouwen.
Ze kwam huilend het kamertje uit en de eigenaar schrok en toen hij alles hoorde kon ze ter vergoeding een gratis facial of nail behandeling krijgen. Er is aangifte gedaan bij de politie en nu lijkt het erop dat ze naast het gewone masseren zich ook richten op, zoals wij dat hier in nederland noemen, thaise massages. De politie maakt er werk van en zou meteen diezelfde dag en de rest van de week onderzoek doen naar de massagekunsten van de salon.
Nu is het gelukkig een volwassen iemand waarbij dit gebeurd maar je moet er niet aan denken dat de tante in kwestei haar 13-jarige dochter daar heen had gestuurd. Dit is dus mijn eerste slechte ervaring met amerika in 8 jaar. Het had ook in nederland kunnen gebeuren maar het gebeurde dus helaas daar.
Voor de nerderamerikanen en amerikalanders, hebben jullie dit ooit wel eens gehoord of meegemaakt?
Stond dat niet duidelijk aangegeven dan, dat ze ook Thaise massages geven. Was er ook niets wat enigszins een "Erotische" indruk maakte in die salon? - Je moet als tourist dan ook maar goed de Engelse taal beheersen en een dergelijke vraag goed begrijpen en daar direct afwijzend op kunnen reageren..
Ik was direct opgestaan en weggegaan... Zo'n vraag is voor mij al voldoende om me niet meer op mijn gemak te voelen..
Ik heb het te doen met jullie vriendin ..
Ik was direct opgestaan en weggegaan... Zo'n vraag is voor mij al voldoende om me niet meer op mijn gemak te voelen..
Ik heb het te doen met jullie vriendin ..
Sandy
Ik heb het nog nooit gehoord.
Info Ithaca & Finger Lakes Regio: http://www.flregio.blogspot.com"
Mooie plekjes noordoosten: http://noordoosten.blogspot.com/"
http://www.annaharalson.com/
Mooie plekjes noordoosten: http://noordoosten.blogspot.com/"
http://www.annaharalson.com/
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Da's de reden waarom ik ergens waar ik niet vertrouwd ben, niet zo'n massage zou nemen. Zou dat pas echt durven als ik al anderen ken die er geweest zijn. Heb zo'n verhalen ook al gehoord van mensen in Turkije en Tunesië. Bah, je moet daar maar liggen met zo'n vieze vent naast je... 
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
-
Marceljesse
- Amerikakenner
Toch zonde want een goede massage is erg ontspannend en iets leuks. Jammer dat er zo'n inbreuk in het vertrouwen is gedaan, daar veroorzaak je toch veel (emotionele) schade mee.Marceljesse schreef:Eén ding is zeker, dit was voor haar de eerste en de laatste keer.
Hopelijk kan de politie iets doen om te voorkomen dat het met meer mensen gebeurt...
Mack
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
MW Drawings
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Dat is niet altijd bah hoor. Een paar jaar geleden heb ik me nog heerlijk laten masseren door een Turk in zo'n Turks badhuis. Geweldig!!!kastelke schreef:jn. Heb zo'n verhalen ook al gehoord van mensen in Turkije en Tunesië. Bah, je moet daar maar liggen met zo'n vieze vent naast je...
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
Ik weet niet of erotische massages legaal zijn in Amerika.. Maar volgens mij was zij in een "ander" soort massage salon .. op de verkeerde plaats dus ..Mack schreef:Toch zonde want een goede massage is erg ontspannend en iets leuks. Jammer dat er zo'n inbreuk in het vertrouwen is gedaan, daar veroorzaak je toch veel (emotionele) schade mee.
Hopelijk kan de politie iets doen om te voorkomen dat het met meer mensen gebeurt...
Sandy
Toen ik je verhaal las Marcel dacht ik aan een van mijn lievelings films; "2 Days in the Valley", waar dit fenomeen ook wordt belicht. Het bestaat zeker in de VS en is inderdaad illegaal.
Hopelijk is je vriendin er weer overheen. Ik vind het wel ironisch dat ze ter vergoeding haar een behandeling aanbieden... in dezelfde parlor.
/PeeJay
Hopelijk is je vriendin er weer overheen. Ik vind het wel ironisch dat ze ter vergoeding haar een behandeling aanbieden... in dezelfde parlor.
/PeeJay
Don't Call Me 'Sir'!

- Gerda&Lucas
- Amerikakenner
Hier idem dito, Turkije 1987. Heerlijk.hekkie schreef:Dat is niet altijd bah hoor. Een paar jaar geleden heb ik me nog heerlijk laten masseren door een Turk in zo'n Turks badhuis. Geweldig!!!kastelke schreef:gehoord van mensen in Turkije en Tunesië. Bah, je moet daar maar liggen met zo'n vieze vent naast je...![]()
Marjan
Ik ga trouwens eenmaal per jaar met een vriendin een dagje naar een sauna/beautycentrum. De allereerste keer hadden we een heel programma geboekt met van alles d'r op en d'r aan; dat doen we nu niet meer, want dan heb je niet zoveel tijd voor al die sauna's. Het enige wat we wel altijd boeken is een massage. Heerlijk.
Meestal 50 of 60 minuten, maar het mag van mij uren langer duren. Het is ook leuk om verschillende soorten massages uit te proberen. De laatste keer had ik een Hotstones-massage. Zalig. In het begin moest ik wel wennen aan het idee dat een man de massage zou kunnen doen, maar och, zo langzamerhand heb ik wel wat overwonnen. Misschien kun je trouwens ook wel aangeven of je door een man of een vrouw gemasseerd wilt worden.
We hebben al gezien dat ze in dit laatste centrum ook van die Turkse massages doen (Hamam), dus gewoon op de warme steen in de ruimte waar dan anderen lekker in een bubbelbad zitten etc. Wil ik zeker doen de volgende keer.
Marcel, eigenlijk zou je vriendin nu direct een échte massage moeten nemen, bij een goede masseur, zodat ze meteen van het wantrouwen etc. af raakt.
Het is immers ook het beste meteen op het paard te klimmen als je eraf gevallen bent...
Het is immers ook het beste meteen op het paard te klimmen als je eraf gevallen bent...
Mack
MW Drawings
MW Drawings
Mijn vrouw zou graag het adres van die massagesalon willen hebben.....
Sorry, ik kon het niet laten
Zoiets kan natuurlijk bij iemand de boel ff flink op zijn kop zetten, aan de andere kant denk ik niet dat hij/zij er bij mijn vrouw zo mee weg was gekomen....die had denk ik haar woordje wel klaar gehad! Maar toch een heel nare ervaring, die hopelijk voor haar iig goed wordt behandeld door de plaatselijke politie.
Oja, nu we het toch over masseren hebben; kreeg vorige week als verassing van mijn vrouw 3 uurtjes prive sauna/bubbelbad/turks stoombad, met een rug/nek/schouders massage van 30 minuten...heerlijk!!!
Omdat ik de laatste tijd zo hard gewerkt had
Fred
Sorry, ik kon het niet laten
Oja, nu we het toch over masseren hebben; kreeg vorige week als verassing van mijn vrouw 3 uurtjes prive sauna/bubbelbad/turks stoombad, met een rug/nek/schouders massage van 30 minuten...heerlijk!!!
Fred
“Thank the Lord”? That sounded like a prayer. A prayer in a public school. God has no place within these walls, just like facts don’t have a place within an organized religion.
Poesjes
Poesjes
-
Marceljesse
- Amerikakenner
Nu kan ze er wel om lachen hoor en dat hebben we ook zeker gedaan.
Het is maar een klein vrouwtje (1.65) die rare voorstellen kreeg van een afroamerican van 2 meter en 1 meter breed. Ik kan me voorstellen dat dat op dat moment erg angstig is. Zeker als je denkt in een legale normale massagesalon te zijn.
Politie is nu bezig met alles. De masseur wordt geschorst en verder zien ze het wel.
Morgen is ze weer terug in amsterdam
Het is maar een klein vrouwtje (1.65) die rare voorstellen kreeg van een afroamerican van 2 meter en 1 meter breed. Ik kan me voorstellen dat dat op dat moment erg angstig is. Zeker als je denkt in een legale normale massagesalon te zijn.
Politie is nu bezig met alles. De masseur wordt geschorst en verder zien ze het wel.
Morgen is ze weer terug in amsterdam
Bij nader inzien inzien wil mijn vrouw toch wel echt heel graag dat adres hebbenMarceljesse schreef: Het is maar een klein vrouwtje (1.65) die rare voorstellen kreeg van een afroamerican van 2 meter en 1 meter breed.
Fred
“Thank the Lord”? That sounded like a prayer. A prayer in a public school. God has no place within these walls, just like facts don’t have a place within an organized religion.
Poesjes
Poesjes
Dan doe je toch wat fout thuisBSP schreef:Bij nader inzien inzien wil mijn vrouw toch wel echt heel graag dat adres hebbenMarceljesse schreef: Het is maar een klein vrouwtje (1.65) die rare voorstellen kreeg van een afroamerican van 2 meter en 1 meter breed.![]()
![]()
Fred
Mack
MW Drawings
MW Drawings
Denk je?
Fred
Fred
Poesjes
Poesjes