Halloween 2012

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Ziva
Amerika-expert

Halloween 2012

Bericht door Ziva »

Onder het mom, beter te vroeg dan te laat open ik vrolijk een onderwerp over dit superleuke feest! Dit wordt mijn 2e Halloween in Amerika en ik kijk er nu al naar uit! Het is serieus mijn favoriete feestdag hier (alhoewel ik de rest ook heel leuk vind!)

Dus mijn vragen aan jullie:

1. Als wat ga je dit jaar verkleed?
2. Waar ga je het vieren? (Misschien meer dan 1 keer?)
3. Doe je nog iets bijzonders?
4. Heb je je huis/tuin versierd?

Ik zat het spits afbijten

1. Ik heb op ebay een soort princessenkostuum gevonden en daar ga ik dan een marie anotinette pruik bij doen. Ben benieuwd!
2. Ik vier het op mijn werk en ook thuis waarbij de kids gaan trick or treaten. We zitten nog te dubben of we een groot feest voor vrienden gaan geven.
3. Geen idee. Iets dat ik dit jaar niet meer doe is alles donker maken. Ik dacht vorig jaar alles lekker extra spooky te maken dus toen de kinderen trick or treaten waren zat ik in een donker huis op de bank te wachten tot iemand zou komen die ik eens lekker bang kon maken. Wat ik niet wist is dat veel mensen dat als een teken zien dat je niet thuis bent en je huis dan dus overslaan of... nog erger... een practical joke met je kunnen uithalen (denk aan luilak taferelen haha). Tja.. lekker dom van me :roll:
4. Nog niet versierd maar ik ga me hopelijk dit weekend wel uitleven.

Mooiste moment vorig jaar was wel een stel lieve kleine binkies, ik schat ze een jaar of 4, die aarzelend onze porch op liepen waarbij ik de een de ander voorzichtig zag duwen en ze aarzelend verder liepen en ik er eentje hoorde zeggen "wow... this house is really scarry!". Supermooi compliment en ik kon een enorme grijns niet onderdrukken :D
Carly Cupcake
Amerikafan
Partner van: Hinko

Re: Halloween 2012

Bericht door Carly Cupcake »

Dat zijn de momenten dat ik het echt jammer vind niet in Amerika te wonen :-( Halloween is zo leuk! Ik hou stug vol ieder jaar met uitgeholde pompoenen in de voortuin! Veel plezier Ziva, deel je wat foto's met ons van je versieringen en kostuum?
http://usaroadtrip2012.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
en
http://backtothewest.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; komt eraan!
LittlePhoenix
Amerika-expert

Bericht door LittlePhoenix »

Voor ons dit jaar helaas geen versieringen. Komende maandag beginnen de verhuizers met inpakken en eind van de week gaan we dan op weg naar Miami. Maar gelukkig hebben vrienden hun jaarlijkse Pumpkin Carvin' Party vervroegd zodat we dit weekend nog wel even tot de ellebogen in een pompoen kunnen duiken.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Leuk, een Halloween topic! Onze voortuin is al een paar weken versierd, net als die van de meesten van onze buren en heel veel anderen in de buurt. Ik vind het altijd erg leuk om hier rond te lopen of rijden in deze tijd van het jaar. Ik ben er nog niet uit of ik dit jaar iets origineels ga aantrekken of iets uit ons al vrij uitgebreide collectie. Onze jongste wordt Princess Bubblegum van Adventure Time en heeft daarvoor al een roze jurk en kroon bij elkaar geraapt.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Ziva
Amerika-expert

Bericht door Ziva »

Ik vraag me een beetje af vanaf wanneer het normaal is om je tuin/huis te versieren. Is dat vanaf begin oktober of is dat te vroeg?
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Wij deden het al het laatste weekend in september, omdat we anders geen tijd zouden hebben tot dit weekend. Ik zag zelfs mensen, die hun tuin al half september hadden versierd. Dat vind ik dan weer teveel van het goede. Hier zie je de meeste mensen het begin oktober doen.
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Wallstreet
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Wallstreet »

Carly Cupcake schreef:Dat zijn de momenten dat ik het echt jammer vind niet in Amerika te wonen :-( Halloween is zo leuk! Ik hou stug vol ieder jaar met uitgeholde pompoenen in de voortuin! Veel plezier Ziva, deel je wat foto's met ons van je versieringen en kostuum?
Ik ook hoor, en nog vele andere momenten. Vind het gewoon schitterend, iedereen zou moeten meedoen.
Gewoon gezellig voor de lol. Heerlijk :twisted: (Heb alvast men masker op) :twisted:
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Hier een album met foto's uit onze buurt:
De eerste twee en de laatste foto is onze tuin
Ziva
Amerika-expert

Bericht door Ziva »

Gaaf versierd Petra! Ziet er onwijs spooky uit :)
Assia
Amerikafan

Bericht door Assia »

Dit jaar wordt mijn tweede jaar Halloween.
1. Dit jaar ga ik als Lady Renaissance, ik ben helemaal into series zoals Merlin, Legend of the Seeker etc dus het leek me leuk om daar iets mee te doen
2. Op een feestje in het Hilton in San Francisco, vorig jaar ook en ik vond het echt schitterend.. 1 gast had zelfs een lampekap op zijn hoofd :lol:
3. Niks bijzonders.
4. Dit jaar helaas niet maar volgend jaar wil ik graag decoratie kopen :|
Mike
Amerikafan

Bericht door Mike »

Wij waren in 2009 met Halloween in Las Vegas en gaan dat in 2013 weer doen en dan gaan we weer de strip op, je komt de gekste dingen tegen....1 grote gezellige chaos
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

Ja is dat zo? Want dan ga ik LV opnemen voor mijn Halloween trip.
Ziva
Amerika-expert

Bericht door Ziva »

Haha lachen, vergeet dan geen foto's te maken.

Ik heb besloten als Marie Antoinette te gaan dit jaar. Heb al de jurk, pruik, make-up en wacht op de sieraden. Op mijn werk gaat iedereen verkleed dus ontkom ik er echt niet aan haha.

Heb er zin in! :)
TedjevanEs
Amerikakenner

Bericht door TedjevanEs »

1. Als wat ga je dit jaar verkleed? --> Yes als Honey Boo Boo
2. Waar ga je het vieren? (Misschien meer dan 1 keer?) --> Thuis, bij familie en op het werk.
3. Doe je nog iets bijzonders? --> 3 parties en op straat van deur naar deur is wel weer genoeg.
4. Heb je je huis/tuin versierd? --> Yup maar pas vanaf dit weekend.
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Vandaag hadden we Halloweenviering bij ons op kantoor. Ik had Anna's Star Wars Imperial Gunner uniform geleend (alles paste me net, inclusief de laarzen), en ik heb ermee de 'Best Costume' gewonnen - een cadeaubon van $25.
Halloween2012 (Custom).JPG
Vanavond thuis gaat de Imperial Gunner outfit weer naar Anna, en kruip ik mijn oude vertrouwde kostuum:
Afbeelding

We gaan vanavond nergens naar toe, maar we zullen wel wat trick-or-treaters krijgen, vermoeden we. Het huis is in ieder geval van buiten helemaal versierd voor onze eerste Halloween in dit huis (het is vandaag precies een jaar geleden dat we erin zijn getrokken):
Halloween 2012 House (Custom) (2).jpg
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Gast

Bericht door Gast »

Hier valt Halloween een beetje in het water. Het regent hier nog steeds en het is ijskoud. Normaal gesproken komen we met een aantal buren samen in de cul de sac. BBQ en haard aan, drankje erbij, iedereen verkleed, gezellig. Nu lopen de mannen even snel een rondje door de wijk. Ik blijf thuis om snoep uit te delen. Mijn zombie bruidsjurk bewaar ik wel voor volgend jaar.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Ik heb mijn Chinese Take Out costuum aan en Cosmo is een hot dog. Het is hier ook wel koud, maar droog en te doen. We hebben al heel wat kinderen langs gehad en het is nog niet eens zeven uur.
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Anna zit ergens ten zuiden van de stad vast, en is waarschijnlijk pas over een uur thuis... Tot nu toe nog niemand langs geweest, maar het is pas zes uur...
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Het is heel druk vanavond, we hebben al meer dan honderd kinderen langsgehad. Het neemt nu wel af, gelukkig, want we hebben bijna geen snoep meer. Het is kennelijk heel plaatselijk, want een vriendin aan de andere kant van onze buurt heeft er nog geen twintig gezien.
dimona
Amerika-expert

Bericht door dimona »

Jullie snoep is gewoon lekkerder!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer