Dus mijn vragen aan jullie:
1. Als wat ga je dit jaar verkleed?
2. Waar ga je het vieren? (Misschien meer dan 1 keer?)
3. Doe je nog iets bijzonders?
4. Heb je je huis/tuin versierd?
Ik zat het spits afbijten
1. Ik heb op ebay een soort princessenkostuum gevonden en daar ga ik dan een marie anotinette pruik bij doen. Ben benieuwd!
2. Ik vier het op mijn werk en ook thuis waarbij de kids gaan trick or treaten. We zitten nog te dubben of we een groot feest voor vrienden gaan geven.
3. Geen idee. Iets dat ik dit jaar niet meer doe is alles donker maken. Ik dacht vorig jaar alles lekker extra spooky te maken dus toen de kinderen trick or treaten waren zat ik in een donker huis op de bank te wachten tot iemand zou komen die ik eens lekker bang kon maken. Wat ik niet wist is dat veel mensen dat als een teken zien dat je niet thuis bent en je huis dan dus overslaan of... nog erger... een practical joke met je kunnen uithalen (denk aan luilak taferelen haha). Tja.. lekker dom van me

4. Nog niet versierd maar ik ga me hopelijk dit weekend wel uitleven.
Mooiste moment vorig jaar was wel een stel lieve kleine binkies, ik schat ze een jaar of 4, die aarzelend onze porch op liepen waarbij ik de een de ander voorzichtig zag duwen en ze aarzelend verder liepen en ik er eentje hoorde zeggen "wow... this house is really scarry!". Supermooi compliment en ik kon een enorme grijns niet onderdrukken