Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Terugstorting Vliegtickets United Airlines
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Terugstorting Vliegtickets United Airlines
Hallo allen,
Er is wat misgegaan met onze vliegtickets, maar wel in ons voordeel.
We hebben 4 vliegtickets van LA naar HNL (hawaii) geboekt, we hadden 2 maal 500 dollar korting, dus voor 4 tickets hadden we ongeveer 400 euro moeten betalen.
Nu werd er een paar dagen later 1200 euro van m'n credit card afgehaald.. dus de kortingscode was niet meegenomen.
Gebeld, en het was idd fout gegaan bij de maatschappij, ze zouden het verschil terugstorten.
Nu weer een aantal dagen later hebben ze al het geld terug gestort (1200 euro), dus nu hebben we niets betaald en de tickets hebben we nog en zijn ook nog actief.
Nu weten we eigenlijk niet wat te doen..
Mooi voordeeltje kan nooit kwaad, maar je wil daar ook niet staan en dan niet mee kunnen.
Iemand hier al ervaring mee??
Ik hoor het wel
Groeten
Er is wat misgegaan met onze vliegtickets, maar wel in ons voordeel.
We hebben 4 vliegtickets van LA naar HNL (hawaii) geboekt, we hadden 2 maal 500 dollar korting, dus voor 4 tickets hadden we ongeveer 400 euro moeten betalen.
Nu werd er een paar dagen later 1200 euro van m'n credit card afgehaald.. dus de kortingscode was niet meegenomen.
Gebeld, en het was idd fout gegaan bij de maatschappij, ze zouden het verschil terugstorten.
Nu weer een aantal dagen later hebben ze al het geld terug gestort (1200 euro), dus nu hebben we niets betaald en de tickets hebben we nog en zijn ook nog actief.
Nu weten we eigenlijk niet wat te doen..
Mooi voordeeltje kan nooit kwaad, maar je wil daar ook niet staan en dan niet mee kunnen.
Iemand hier al ervaring mee??
Ik hoor het wel
Groeten
Re: Terugstorting Vliegtickets United Airlines
Dus als ik het goed begrijp heb je nog niks voor deze tickets betaald? Dan zou ik toch zo spoedig mogelijk even de maatschappij bellen om ervoor te betalen, zodat je niet straks met lege handen komt te staan.
- niekie73
- Amerikafan
- Contacteer:
Uiteraard zou een mooi voordeeltje kunnen zijn, maar mijn motto is eerlijkheid duurt het langst.
We praten dan nu over €100,- pp, en dat op zo'n reis, zou ik het risico niet nemen.
We praten dan nu over €100,- pp, en dat op zo'n reis, zou ik het risico niet nemen.
Reisverslag SouthWest 2016
Reisverslag NW.USA-Canada 2013
Reisverslag West Canada 2012
Reisverslag Noorwegen 2010
Reisverslag NW.USA-Canada 2013
Reisverslag West Canada 2012
Reisverslag Noorwegen 2010
Ik heb wel eens gehoord dat bepaalde (niet betaalde) taxes alsnog op de airport worden berekend...
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
true true, zal binnenkort eens bellen.
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Je reageerde toen er te veel werd ingehouden. Het zou dus logisch zijn.............. De rest kun je zelf wel invullen. 

Groet,
Old Faithful
Old Faithful
- US-fanboy
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Ik vraag me af, wat je nu eigenlijk voor antwoord verwacht had 

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves