Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Santa Fe
Re: Santa Fe
Niemand ooit in Santa fe of Taos,NM geweest???
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Mijn man heeft een keer gesoliciteerd in Santa Fe en hij vond dat een leuk stadje, maar niet leuk genoeg om er te wonen. Hij vond het wel veel leuker dan Albuquerque. Maar verder weet ik er niets over, dus of je hier nu wat aan hebt??
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Hoi,
Ik ben eens in Santa Fe geweest. Persoonlijk vond ik het niet zo geweldig. Het is er erg toeristisch. Er zijn allerlei winkeltjes met indiaanse spullen, een beetje van hetzelfde overal en erg duur. Voor een middag rondlopen is het wel oké maar ik zou het niet op mijn route plannen.
Groeten,
Monique
Ik ben eens in Santa Fe geweest. Persoonlijk vond ik het niet zo geweldig. Het is er erg toeristisch. Er zijn allerlei winkeltjes met indiaanse spullen, een beetje van hetzelfde overal en erg duur. Voor een middag rondlopen is het wel oké maar ik zou het niet op mijn route plannen.
Groeten,
Monique
Re: Santa Fe
Bedankt Monique en Petra voor jullie reacties.Mijn vriendin en ik wilden in de zomer van Tulsa naar Santa fe gaan en we zullen het ook zeker doen.
Vandaar dat ik wat meer wilde weten over hoe het daar zou zijn.Ik zal het wel zien en het jullie zeker laten weten.
Queeni
Vandaar dat ik wat meer wilde weten over hoe het daar zou zijn.Ik zal het wel zien en het jullie zeker laten weten.
Queeni
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 3345 Weergaves
-
Laatste bericht door roelb
-