Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Santa Fe

Als het niet in de andere reisforums past of interregionaal is, hoort het hier, incl. reizen die deels door Canada gaan.
Plaats reactie
Queeni
Amerika-ontdekker

Santa Fe

Bericht door Queeni »

Hallo,
Wie is er al eens in Santa Fe en Taos in new Mexico geweest?Kan me iemand er wat over vertellen?
Queeni
Amerika-ontdekker

Re: Santa Fe

Bericht door Queeni »

Niemand ooit in Santa fe of Taos,NM geweest???
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Mijn man heeft een keer gesoliciteerd in Santa Fe en hij vond dat een leuk stadje, maar niet leuk genoeg om er te wonen. Hij vond het wel veel leuker dan Albuquerque. Maar verder weet ik er niets over, dus of je hier nu wat aan hebt??
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
boeffie
Amerikakenner

Bericht door boeffie »

Hoi,
Ik ben eens in Santa Fe geweest. Persoonlijk vond ik het niet zo geweldig. Het is er erg toeristisch. Er zijn allerlei winkeltjes met indiaanse spullen, een beetje van hetzelfde overal en erg duur. Voor een middag rondlopen is het wel oké maar ik zou het niet op mijn route plannen.

Groeten,

Monique
Queeni
Amerika-ontdekker

Re: Santa Fe

Bericht door Queeni »

Bedankt Monique en Petra voor jullie reacties.Mijn vriendin en ik wilden in de zomer van Tulsa naar Santa fe gaan en we zullen het ook zeker doen.
Vandaar dat ik wat meer wilde weten over hoe het daar zou zijn.Ik zal het wel zien en het jullie zeker laten weten.
Queeni
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer