Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vliegticket boeken

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Jenni_from_da_block
Amerika-ontdekker

Vliegticket boeken

Bericht door Jenni_from_da_block »

Weet iemand of er rond deze tijd nog goedkope vliegtickets van rond de 700/800 incl. te boeken valt. Ik zoek op verschillende data's en sites maar alles komt nu al duurder uit. Ik wil vanaf 8juli naar LExington KY; aankomst liefst rond 11uur savonds daar. alle tips, data's zijn welkom.
Home is where the heart is
reivax
Amerikafan

Bericht door reivax »

je bent idd wat aan de late kant vrees ik... maar als er nog goedkope vluchten zijn zul je ze hier door krijgen...
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

Kijk op welke dag je vertrekt en terug vliegt. Over het algemeen is het vliegen op dindsdag, woensdag en donderdag goedkoper dan in het weekend en op de maandag en vrijdag wanneer de zakenreizigers terug gaan.
D-reizen had een vlucht via cincinnatti met Delta vanaf 800 euro. Maar je moet wel even kijken welke datum je terug wilt.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer