Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Bed and Breakfasts hier

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
Speakingtongues
Amerikakenner

Bed and Breakfasts hier

Bericht door Speakingtongues »

Gisteren rond gekeken op Internet om komend weekend onderdak te vinden aan de westkust van Florida. Zo ook veel Bed en Breakfast bekeken, maar die zijn hier wel erg prijzig en sjiek dikwijls. Nergens een gewoon kotje met een broodje voor een paar dollar, maar gewoon alleen maar mooie kamers in kasten van huizen en dan varieerend van 90 tot 220 dollar per nacht vindt ik nogal prijzig.
Wordt toch maar camperen dan, hoewel veel KOA campings ook vrij prijzig zijn. Dan maar in een natural parc camperen of zo. Of iemand moet beter ideeen hebben ?
PEter
MY FACEBOOK / Kom op de koffie in Alberquerque New Mexico en neem aub stroofwafels mee.
zaandra
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door zaandra »

Misschien is Tampa al wat ver van de Westkust...in ieder geval ben ik hier in deze bed and breakfast al eens geweest. De eigenaar heeft jaren in Amsterdam gewoond en heeft zich wat laten inspireren qua inrichting...
Leuk, origineel en ik denk nog wel betaalbaar. Herinner me prijzen niet meer zo.

Groetjes,San

http://members.aol.com/GramsPl/index.html
Life in the Sunshine State http://www.fliflaflo.blogspot.com
Speakingtongues
Amerikakenner

Dank je

Bericht door Speakingtongues »

Dank je voor tip. Ziet er inderdaad leuk uit en redelijke prijzen.
Ga het ook bij mijn Florida Tips zetten.
MY FACEBOOK / Kom op de koffie in Alberquerque New Mexico en neem aub stroofwafels mee.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer