Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Inchecken

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
Matt2
Amerikafan

Inchecken

Bericht door Matt2 »

Hoi,

Ik heb me net via de United airlines app voor mijn iphone ingecheckd. Echter krijg ik geen mobile boarding pass. Kreeg de melding dat ze onze documenten nog nodig hebben. Het inchecken is wel afgerond.

Ik moet nu morgen op Schiphol bij een kios een boarding pass printen. Iemand een idee waarom ik geen mobile boarding pass krijg?

En hoeveel tijd moet ik nu van te voren op Schiphol zijn? Ik vlieg om 10:10.
DVDGuy
Amerika-expert
Partner van: Krabbegat
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Inchecken

Bericht door DVDGuy »

Ik weet niet waarom je geen Boardingpas krijgt, maar zou 3 uur voor vertrek op de luchthaven zijn.

Afgelopen week op Logan Airport had ik uitsluitend Boardingpassen via sms, maar er werden aan de balie gewoon passen uitgeprint.
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

2 uur van te voren is ruim zat, en waarom je geen boardin pas krijgt is gissen, kan vele oorzaken hebben.
Ik heb het zelf al meegemaakt (net toevallig ook in een ander topic geplaatst) dat mijn oorspronkelijke vlucht overboekt was, en dat ik op een totaal andere vlucht terecht kwam, die uiteindelijk gunstiger was.
Minder mensen aan boord en twee uur eerder in Phoenix dan mijn originele vlucht, het kan dus gunstig uitpakken. :thumbup:
Matt2
Amerikafan

Bericht door Matt2 »

Ik zat net even te kijken op de site van united.. En ging even kijken naar de stoelen, kijken of vliegtuig vol zit.

Tot mijn verbazing zie ik dat ik andere stoelen heb gekregen dan die ik uitgekozen had in april. Ik heb toen $278 betaald voor rij 31 ivm extra beenruimte. Ik ben nu verplaatst naar rij 35, en deze heeft geen extra beenruimte.

Kan dit zomaar?
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

Matt2 schreef:Hoi,

Ik heb me net via de United airlines app voor mijn iphone ingecheckd. Echter krijg ik geen mobile boarding pass. Kreeg de melding dat ze onze documenten nog nodig hebben.
I.
welke documenten ?
Heb je je paspoort info wel ingevoerd?
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Matt2
Amerikafan

Bericht door Matt2 »

Ja paspoort gegevens heb ik opgegeven.

Er staat "your documention will need to be verified by an united representative" .. You will need to complete your checkin at an airport kios.

Komt nu dan toevallig uit, want dan kan ik daar meteen terecht over de wijziging van me stoelen. Vind het wel merkwaardig. Had upgrade naar economy plus stoelen en nu zit ik weer in economy.
Ruud2004
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Ruud2004 »

Geen paniek, die kosten krijg je heus wel weer terug. Is de plus helemaal vol ? Loop niet direct naar de incheckbalies, maar zoek even iemand van de United balie tegenover de incheckbalies (in dat ronde stuk) en leg je economy-plus verhaal voor. Als je een beetje vroeg bent is er misschien nog wel wat te regelen.

Wel een tip om zeer regelmatig je stoelen bij United te controleren. Ander toestel, is andere stoelen en dat lijkt bij United nogal vaak voor te komen. Inderdaad wordt morgen je paspoort gecontroleerd, je zal ook nog wel wat vragen moeten beantwoorden. Net als iedereen !
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
Matt2
Amerikafan

Bericht door Matt2 »

Ruud, dank je voor je reactie. Ik was al aan het stressen :wink:

Ik ga me morgen eerst melden bij de united balie.

Thnx
MarcB
Amerikafan

Bericht door MarcB »

Wij hadden toevallig vorige week hetzelfde, alleen bij Delta. Wij konden wel inchecken, maar de boardingpassen konden bij de kiosk niet geprint worden, we moesten naar de balie. Bleek dat er een ander type vliegtuig ingezet werd en dat we dus onze al gekozen stoelen moesten aanpassen. Dit zal bij jou dus ook wel het probleem zijn.
Moniek88
Amerika-ontdekker

Bericht door Moniek88 »

Goh, ik hoop niet dat United bij ons ook de stoelen zomaar verplaatst. We hebben er een beste smak geld voor neergelegd (economy + plaatsen).....

Ben benieuwd of je plaatsen nog zijn teruggezet!
DVDGuy
Amerika-expert
Partner van: Krabbegat
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door DVDGuy »

Als je die extra betaalde plaatsen niet krijgt, krijg je je geld terug.
Moniek88
Amerika-ontdekker

Bericht door Moniek88 »

Alsof het duuveltje er mee speelt, ik log zojuist in op de website van united en ik zie dat onze stoelen van één vlucht zijn gewijzigd.. nog wel in de economy + class, maar dan bij de toiletten.....
Ik wacht wel ff paar weken af, anders ga ik bellen. Daar wil ikke niet zitten!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer