Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Djordjo gaat ervoor!

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Djordjo
Amerika-newbie

Djordjo gaat ervoor!

Bericht door Djordjo »

Hee Amerika-liefhebber!

Ik ben een HBO student die in september voor zes maanden naar Amerika wil om een onderzoekstage te gaan doen.
Helaas is er nog niks rond, maar dat komt goed! Ik wil graag stage lopen bij een hotel.
Ik heb me aangemeld op dit forum, omdat ik zoveel mogelijk te weten wil komen over Amerika (met name informatie over visum, vergunningen en weet ik het allemaal wat). Heb er vertrouwen in dat ik hier op de juiste plek zit.

Bekijk eventueel eens mijn sollicitatiefilmpje:

Bedankt voor het lezen van mijn introductie!
Hockey
Amerika-expert

Re: Djordjo gaat ervoor!

Bericht door Hockey »

Hallo Djordjo, wees welkom.
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Welkom, George.

Heel eerlijk gezegd: ik zal niet over je zware accent vallen, want veel buitenlanders hebben dat, en je Engels is zeker goed begrijpbaar met het accent. Maar je gebaren, die vind ik er toch wel over. Het lijkt haast of je gebarentaal wilt spreken. ;-)
Verder kijk je ook opvallend vaak naar rechts boven, en dat vind ik storend. Komt niet 'echt' of spontaan over, maar erg 'verkoopspraatjesachtig' over.
Het idee van een filmpje is wel leuk. Stuur je dat naar bedrijven?
Misschien kan je nog beter iets concreter zijn in wat je voor het bedrijf kan beteken. 'Creatieve denker', 'harde werker' ed zijn nogal cliche. Geef 'facts and figures'. Wat heb je al gepresteerd? Wat zou je kunnen presteren voor het bedrijf?