Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Ranch gezocht Texas (paardrijden en quad)

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
cmaxxx
Amerikafan

Ranch gezocht Texas (paardrijden en quad)

Bericht door cmaxxx »

Hoi,

voor onze aankomende trip in oktober ben ik op zoek naar een 'cattle' ranch. (rijden van Dallas via San Antonio naar Houston en dan richting New Orleans, dus liefst ongeveer op die route, kleine omweg kan wel)

We zijn met een groep van 6 waarvan 4 heren en 2 dames.

De dames zijn verzot van paarden (en rijden ook paard) de heren daarentegen :)

Ik ben dus op zoek naar een ranch waar wij (de heren) eventueel zouden kunnen QUAD rijden en de dames de tijd van hun leven hebben met de paarden.

Alleen wil ik geen uber commerciële ranch maar toch ietswat authentiek. (en waar het niet enkel paardrijden is, maar de dames ze ook kunnen verzorgen, voederen, etc)

Kan jammer genoeg geen enkele vinden met deze combi... tenzij jullie voor de heren andere suggesties hebben. (wandelen en paardrijden zijn geen optie :) )

Dankjewel alvast!

Ps. moest hier een Belg / Nederlander met zijn eigen ranch zitten en ons wilt ontvangen (desnoods helpen de heren / doen iets anders) graag!
pepe77
Amerika-newbie

Re: Ranch gezocht Texas (paardrijden en quad)

Bericht door pepe77 »

Hoi,

Wij overnachten op deze ranch http://www.blisswood.net/ Het ligt tussen San Antonio en Houston in. Iets naar boven. Wij rijden ook jullie route en overnachten hier dus ook.

Je kan er paardrijden. Ze verhuren wel golfkarretjes.. Quad rijden weet ik niet maar ze organiseren best veel.
Check de website maar even.

Groetjes
Patricia
cmaxxx
Amerikafan

Bericht door cmaxxx »

Hoi Patricia,

Dankjewel dit is fantastisch voor de dames!

en wij kunnen lekker een golfkarretje huren en kleiduifschieten. (quad past ook niet echt bij het natuurlijk element waardoor het waarschijnlijk zo moeilijk te vinden is)

achteraf bekeken ook logisch, want zou nogal storend zijn.

DIKKE merci!

Ps. gaan jullie ook tot Florida?
pepe77
Amerika-newbie

Bericht door pepe77 »

Graag gedaan! Als we zijn geweest dan kan ik je nog wel laten weten hoe het was. Jullie zouden dat huis met het zwembad kunnen nemen dan kan je ook nog zwemmen als de dames aan het paardrijden zijn. :)

We gaan niet naar Floriade. We beginnen in Dallas en eindigen in Atlanta en dan via, Austin, San Antonio, New Orleans, Memphis en Nashville.
cmaxxx
Amerikafan

Bericht door cmaxxx »

Nog een vraagje Patricia, wanneer gaan jullie juist?
pepe77
Amerika-newbie

Bericht door pepe77 »

Wij gaan in juli
pepe77
Amerika-newbie

Bericht door pepe77 »

HI

Ik heb ook nog een andere ranch gevonden: http://www.texasranchlife.com/index.html deze ligt iets meer tussen austin en houston in.. iets noorderlijker als Blisswood.. Hier heb je ook veel activiteiten.

groeten
Patricia
cmaxxx
Amerikafan

Bericht door cmaxxx »

Hey Patricia,

Hoe was het in Blisswood?

Ben namelijk bezig alles te finaliseren...

Dankjewel alvast!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer