Zoals in het eerste bericht van dat topic aangegeven: Het is de bedoeling dat dit een overzichtelijk "lijstjestopic" wordt en blijft, daarom zullen berichten, andere dan de opsommingslijstjes, zonder overleg verwijderd worden.
Frankdj schreef:Type gehuurd: Compact Verhuurder: Hertz Gereserveerd bij: Hertz.com Opgehaald in: San Francisco (Ellis Street) Afgeleverd in: San Diego (SAN) Meegekregen: Chevrolet Aveo Wanneer: 08-06-2011 - 28-06-2011 Prijs: Rond de 200 euro (goedkoop!) Waardering: Extreem goede ervaring gehad bij Hertz! Allereerst was de drukte (waar iedereen altijd over klaagt downtown SF) totaal niet aan de orde. Ik stapte binnen, en na afsluiting van een extra verzekering van 4 dollar per dag had ik binnen 10 minuten de auto. Daarnaast heb ik een lekke band gehad midden in de avondspits in Los Angeles bij de Hollywood Bowl. Drukker dan dat word het niet, maar na een belletje naar het Hertz noodnummer was er binnen 20 minuten (!) een monteur die een nieuwe band erop legde. Ik mocht de auto de dag erna inwisselen bij de dichtstbijzijnde Hertz dealer zonder kosten. Echt niet verwacht dat het allemaal zo makkelijk zou gaan zonder dat het ten koste gaat van je vakantie.
Even ter vergelijking, ik betaal bij hertz komende zomer 569 euro voor een compact auto.
4 weken en 1 dag huur.
Ik moet nu ook weer een compacte auto hebben en zag dat ze enkele weken terug weer zo'n korting hadden voor 200 euro een auto 2 weken. Nu zag ik dat een zelfde auto voor die periode ineens 380 euro is, dus ik baal wel dat ik niet meteen geboekt had.
Als je bij ING een Royaal betaalpakket hebt met een platinumcard, wordt je gratis lid van de Hertz gold club. Tevens 15 % korting bij boeken online, en 10% bij telefonisch. Tevens een gratis upgrade.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.