Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Waar best parfum kopen?
Waar best parfum kopen?
Hallo,
Is parfum goedkoper in de VS dan in België?
En zou het dan goedkoper zijn bij bv Macy's of een andere winkel, of eerder op de luchthaven?
groetjes,
Jenny
Is parfum goedkoper in de VS dan in België?
En zou het dan goedkoper zijn bij bv Macy's of een andere winkel, of eerder op de luchthaven?
groetjes,
Jenny
- US-fanboy
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Re: Waar best parfum kopen?
Je zou de websites van de grote amerikaanse warenhuizen kunnen bekijken en de prijzen vergelijken.
- Elisa
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Wij zijn in februari naar NY geweest en daar is parfum niet goedkoper dan in België (zeker niet in de warenhuizen). Vorige zomer zijn we naar de westkust geweest en toen heb ik parfum gekocht op de luchthaven in LA en dat scheelde heel veel. Voor de prijs van 50ml in België had ik daar een flesje van 100ml, dus dat was wel de moeite.
Je moet gewoon eens rondkijken als je er bent want volgens mij scheelt het van stad tot stad en van staat tot staat!
Je moet gewoon eens rondkijken als je er bent want volgens mij scheelt het van stad tot stad en van staat tot staat!
http://timenelisatravelblogs.wordpress.com/: West USA - New York - Hawaii - Mid-West USA - West Canada + NW USA
Overzicht van onze foto's
Overzicht van onze foto's
Ligt ook een beetje aan het merk. Franse parfums schelen niet zoveel in prijs als bijvoorbeeld één van een Amerikaanse ontwerper als Donna Karan. In de outlets heb je ook nog wel eens leuke aanbiedingen...
2007 Canada;2008 SanFranc-Yellowstone;2010 Seattle-San Diego;2011 Zuidwesten;2012 Canada-Yellowstone;2009&2014 Florida&Cruise;2015 Colorado&Utah(www.howdypardon.blogspot.com);2016 Nieuw-Zeeland;2017 Noordoosten;2023 Cruise NYC-Quebec
- richardbrand
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
In de outlets haal ik vaak mijn luchtjes scheelt vaak 40 tot 60% op amerikaanse merken.
Europese merken zijn wel iets goedkoper(of iets duurder zelfs) maar vaak niet veel heb ik gemerkt
Europese merken zijn wel iets goedkoper(of iets duurder zelfs) maar vaak niet veel heb ik gemerkt
http://richardbrand1981.wordpress.com/u ... obremrich/" onclick="window.open(this.href);return false;
2020 Las Vegas-Anaheim-San Diego-Las Vegas
2020 Las Vegas-Anaheim-San Diego-Las Vegas
Bedankt voor de tips!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 3927 Weergaves