Muggen en andere prikkers!

Over de staten Virginia, North en South Carolina, Kentucky, Tennessee, Georgia, Alabama, Mississippi, Arkansas, Oklahoma en Louisiana.
Plaats reactie
Thomas51
Amerika-newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 apr 2012, 14:57

Muggen en andere prikkers!

Bericht door Thomas51 »

In september gaan ook wij voor een rondje zuidelijke staten. Vliegen op Houston. Vandaaruit naar Natches voor 2 dagen. Daarna Memphis en Nashville. Van daaruit rijden we door voor een paar dagen zee. Aan het strand in Myrtle Beach. Vervolgens naar Savannah en Charleston om vervolgens naar New Orleans te rijden en dan weer naar Houston.Dat alles in 23 dagen. Wordt dus geen Gspark. Hebben al de nodige parke in het westen gezien en dit lijkt niet zo spektaculair. Of zit ik er echt helemaal naast?
Wat ik me af vraag, in zo'n vochtig klimaat moet het toch stikken van de muggen? Zijn long sleeves shirts noodzakelijk of zijn er daar! voldoende spuitmiddelen te koop om stekers op afstand te houden. Is een klamboe boven het bed ook nodig?

Hoor graag jullie ervaring. Dank!!
Thomas51
Amerika-newbie
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 14 apr 2012, 14:57
Omhoog
bjf
Amerika-ontdekker
Berichten: 51
Lid geworden op: 04 apr 2010, 14:15
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: Muggen en andere prikkers!

Bericht door bjf »

Goed dat je hierover een topic plaatst. Ik ga in juli, had daar nog niet aan gedacht. Dus Ben benieuwd naar de reacties betreft het muggen prikken.

Bart
rijocaer
Amerikakenner
Berichten: 825
Lid geworden op: 28 mar 2009, 16:02
Locatie: Maryville, TN

Re: Muggen en andere prikkers!

Bericht door rijocaer »

Thomas51 schreef:In september gaan ook wij voor een rondje zuidelijke staten. Vliegen op Houston. Vandaaruit naar Natches voor 2 dagen. Daarna Memphis en Nashville. Van daaruit rijden we door voor een paar dagen zee. Aan het strand in Myrtle Beach. Vervolgens naar Savannah en Charleston om vervolgens naar New Orleans te rijden en dan weer naar Houston.Dat alles in 23 dagen. Wordt dus geen Gspark. Hebben al de nodige parke in het westen gezien en dit lijkt niet zo spektaculair. Of zit ik er echt helemaal naast?
Wat ik me af vraag, in zo'n vochtig klimaat moet het toch stikken van de muggen? Zijn long sleeves shirts noodzakelijk of zijn er daar! voldoende spuitmiddelen te koop om stekers op afstand te houden. Is een klamboe boven het bed ook nodig?
Westen is niet te vergelijken met het oosten. Ik snap niet waarom je helemaal terug gaat naar Houston. lijkt mij gemakkelijker om Houston, New Orleans, Nashville, Memphis en vanuit memphis terug vliegen. het is een heel eind in 23 dagen om van Houstin naar Savannah en weer trug te rijden. Zonde van de tijd. Laat of Houston of Savannah voor een andere keer. Je kan oook vanuit Atlanta naar huis vliegen. GSMNP is trouwens wel aan te raden om te bezoeken.
Muggen heb je genoeg. Je kan allerlei middeltjes kopen.
rijocaer
Gebruikersavatar
vana
Amerika-expert
Berichten: 12929
Lid geworden op: 14 okt 2003, 15:50
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: Muggen en andere prikkers!

Bericht door vana »

Wij kopen altijd Off! Woods Dat helpt heel goed tegen muggen.
Gebruikersavatar
ned in MO
Amerika-expert
Berichten: 7097
Lid geworden op: 02 jan 2007, 18:16
Locatie: Bradenton, FL
Contacteer:

Re: Muggen en andere prikkers!

Bericht door ned in MO »

Ik woon in het zuiden van missouri waar de meeste muggen in Juli weg zijn. Als je in de moerassen zit zul je muggen hebben maar een klamboe is niet nodig.
Alles is binnen met airco dus geen open ramen waar die beesten naar binnen vliegen.
Long sleeves ook niet nodig. Off woods werkt goed maar ook drogerdoekjes werken goed
Ziva
Amerika-expert
Berichten: 3387
Lid geworden op: 29 sep 2008, 18:08
Locatie: USA

Re: Muggen en andere prikkers!

Bericht door Ziva »

Ik heb een apparaatje van Off! wat op een batterij werkt en dat zet je gewoon aan en dan vallen ze je niet lastig. Werkt erg goed voor mij :)
Gebruikersavatar
Iris_1982
Amerika-expert
Berichten: 2826
Lid geworden op: 02 mar 2005, 16:35
Aantal x V.S. bezocht: 35
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Muggen en andere prikkers!

Bericht door Iris_1982 »

Off! helpt altijd wel heel goed vind ik, maar uiteindelijk word ik toch altijd wel gestoken wat ik ook smeer

MAar waarom rij je inderdaad in vredesnaam helemaal terug naar Houston??? Wat zonde van de tijd en kilometers!
Geen idee of je al tickets geboekt hebt, maar zo niet dan zou ik terugvliegen vanaf Atlanta of zo.
Blog: http://www.eyerisphotography.nl
Reisverslag: http://irisgoesny.waarbenjij.nu" onclick="window.open(this.href);return false; en http://irisgoessanfran.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
RoyBergen
Amerika-expert
Berichten: 1632
Lid geworden op: 15 mar 2008, 13:30
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Bergen-Noorwegen

Re: Muggen en andere prikkers!

Bericht door RoyBergen »

Bruce Springsteen zingt in wrecking ball.
I grew up in THE swamps of Jersey, where mosquitos grow big as aeroplains.......
Ik maak me een beetje zorgen, maar gebruik off Woods...en heb azaron mee !
Thomas51
Amerika-newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 apr 2012, 14:57

Re: Muggen en andere prikkers!

Bericht door Thomas51 »

Dank voor alle reacties!
Wij gaan zeker aan de Off. Mag ik hopen dat dit gewoon in een warenhuis te koop is?

Wij gaan op en neer vanuit Houston, omdat ik graag een mooi rondje rijd! Te beginnen bij Batton Rouge en via de Missisippi omhoog. Zo een rondje te maken en te eindigen voor een paar dagen in NOLA. Van daarui in een paar uur naar Houston. Onderdeel van de vakantie is dat ik het rijden in USA ook heel ontspannend vind. Lekker rustig over de wegen naar een volgend stadje. Daarom ook prima om van de Oostkust langs de kust, door de Panhandle, naar NoLA rijden zalig.
Vanuit daar naar huis is toch veel beter dan naar Atlanta te rijden en dan terug naar huis.

Vraag is natuurlijk waar de leuke plaatsen en hotels zijn daar langs de Zuid kust.

Maar nogmaals dank aan een ieder.
Ziva
Amerika-expert
Berichten: 3387
Lid geworden op: 29 sep 2008, 18:08
Locatie: USA

Re: Muggen en andere prikkers!

Bericht door Ziva »

Ja heel veel winkels verkopen Off! zelfs Walmart dus daar hoef je je geen zorgen over te maken :)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer