Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Alamo autohuur, graag advies over verzekeringen !!
Alamo autohuur, graag advies over verzekeringen !!
Heey USA-gangers,
Ik zou het fijn vinden dat de kenners onder ons hier even naar willen kijken, we gaan een auto huren bij Alamo.nl of Alamo.com, zit namelijk prijs verschil omdat je bij Alamo.nl een gold pakket afneemt met alles erop en eraan en bij Alamo.com moet je alles los erbij nemen, is ook helemaal niet erg alleen wil ik even weten welke verzekeringen van belang voor ons zijn !!
ALAMO.NL offerte:
15 persoons mini-van voor 18 dagen inclusief het Gold pakket (Alamo Gold is inclusief: ongelimiteerde kilometers, CDW + diefstalverzekering, Extended Protection (aansprakelijkheidsverzekering), lokale belastingen, luchthaventoeslag, toeslag voor 3 extra bestuurders en een volle tank benzine. Maar exclusief: Roadside Service Plan (verzekering voor schade aan banden en ruiten). Voor autohuur in de USA geldt geen eigen risico, voor Canada bedraagt het eigen risico 300 CAD, afkoopbaar d.m.v. de No-Risk verzekering) komt op €1738 !!
ALAMO.COM offerte:
15 persoons mini-van voor 18 dagen
Base Rate - 15 Passenger Van (USD)
(1) Time & Distance ($558.48/Rental) $558.48
(4) Extra - Time & Distance ($111.81/Day) $447.25
(1) Extra - Time & Distance ($558.60/Week) $558.60
Contract I.D. Europe Web Point Of Sale
Inclusive Rate Items
No Charge Distance Included
Collision Damage Waiver Full Included
Extended Protection Included
Rental Car Facility Chrg 3.95/day Included
Concession Recoupment Fee 10 % Included
Tire/battery Fee .02/day Included
Vehicle License Fee .62/day Included
State Tax (6.0%) $70.15
Guaranteed Base Rate Included
Unlimited Miles Included
Estimated Total $1,634.48
Estimated Total in EUR €1,246.74
We kunnen dan nog kiezen voor deze 2 opties
Personal Accident Insurance/persone ($14.30/Day) $0.00
Roadside Plus ($4.99/Day) $0.00
En ter plekke moeten we dan nog de extra drivers 2 of 3 toevoegen, weet iemand wat dit per dag gaat kosten en weet iemand of alamo.com ook een soort pakket aanbied met alles erop en eraan, net als het Gold pakket zeg maar ????
Bedankt alvast, groetjes Ivy
Ik zou het fijn vinden dat de kenners onder ons hier even naar willen kijken, we gaan een auto huren bij Alamo.nl of Alamo.com, zit namelijk prijs verschil omdat je bij Alamo.nl een gold pakket afneemt met alles erop en eraan en bij Alamo.com moet je alles los erbij nemen, is ook helemaal niet erg alleen wil ik even weten welke verzekeringen van belang voor ons zijn !!
ALAMO.NL offerte:
15 persoons mini-van voor 18 dagen inclusief het Gold pakket (Alamo Gold is inclusief: ongelimiteerde kilometers, CDW + diefstalverzekering, Extended Protection (aansprakelijkheidsverzekering), lokale belastingen, luchthaventoeslag, toeslag voor 3 extra bestuurders en een volle tank benzine. Maar exclusief: Roadside Service Plan (verzekering voor schade aan banden en ruiten). Voor autohuur in de USA geldt geen eigen risico, voor Canada bedraagt het eigen risico 300 CAD, afkoopbaar d.m.v. de No-Risk verzekering) komt op €1738 !!
ALAMO.COM offerte:
15 persoons mini-van voor 18 dagen
Base Rate - 15 Passenger Van (USD)
(1) Time & Distance ($558.48/Rental) $558.48
(4) Extra - Time & Distance ($111.81/Day) $447.25
(1) Extra - Time & Distance ($558.60/Week) $558.60
Contract I.D. Europe Web Point Of Sale
Inclusive Rate Items
No Charge Distance Included
Collision Damage Waiver Full Included
Extended Protection Included
Rental Car Facility Chrg 3.95/day Included
Concession Recoupment Fee 10 % Included
Tire/battery Fee .02/day Included
Vehicle License Fee .62/day Included
State Tax (6.0%) $70.15
Guaranteed Base Rate Included
Unlimited Miles Included
Estimated Total $1,634.48
Estimated Total in EUR €1,246.74
We kunnen dan nog kiezen voor deze 2 opties
Personal Accident Insurance/persone ($14.30/Day) $0.00
Roadside Plus ($4.99/Day) $0.00
En ter plekke moeten we dan nog de extra drivers 2 of 3 toevoegen, weet iemand wat dit per dag gaat kosten en weet iemand of alamo.com ook een soort pakket aanbied met alles erop en eraan, net als het Gold pakket zeg maar ????
Bedankt alvast, groetjes Ivy
- Bushmaster
- Amerika-expert
Re: Alamo autohuur, graag advies over verzekeringen !!
welke datum betreft dit? en waar ga je 'm ophalen en wegbrengen? (Californië heeft "gratis" extra bestuurder)
Als ik willekeurig 18 dagen neem in hoogseizoen bij usareisen.de kom ik rond de €2000,00.
Genoemde prijzen via alamo.nl en alamo.com zijn dus wel erg goedkoop.
De genoemde road site assistance is leuk voor iemand die slordig is en/of geen band kan verwisselen (lege tank, sleutel kwijt, lekke band vervangen). Niet echt een noodzakelijk verzekering in mijn ogen.
De personal insurance is meestal al gedekt via je reisverzekering, je zou dan dubbel verzkekerd zijn.
Als ik willekeurig 18 dagen neem in hoogseizoen bij usareisen.de kom ik rond de €2000,00.
De genoemde road site assistance is leuk voor iemand die slordig is en/of geen band kan verwisselen (lege tank, sleutel kwijt, lekke band vervangen). Niet echt een noodzakelijk verzekering in mijn ogen.
De personal insurance is meestal al gedekt via je reisverzekering, je zou dan dubbel verzkekerd zijn.
- arnob1
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 50
- Contacteer:
hebben jullie een groot rijbewijs anders ben je niet verzekerd met een 15 pers. van. als je met meer als 8 pers. bent tenmiste
daar vragen ze er niet naar maar als er wat gebeurt ben je de sigaar. gr. arno
daar vragen ze er niet naar maar als er wat gebeurt ben je de sigaar. gr. arno
- laguna62
- Amerikafan
- Partner van: Lyan
- Aantal x V.S. bezocht: 17
Hoi,
Hier zijn al meerdere topic's over geweest,maar met een groot rijbewijs ben je er ook nog niet.Je moet in het bezit zijn van een D (bus) rijbewijs.
Je moet aanhouden wat je hier in Nederland ook nodig zult hebben om iets te besturen.
Albert.
Hier zijn al meerdere topic's over geweest,maar met een groot rijbewijs ben je er ook nog niet.Je moet in het bezit zijn van een D (bus) rijbewijs.
Je moet aanhouden wat je hier in Nederland ook nodig zult hebben om iets te besturen.
Albert.
Bedankt voor je uitleg! We gaan van 5 okt t/m 23 okt, halen hem op in Ft.Lauderdale en leveren de auto weer in op Orlando airport. Dus bij de offerte bij Alamo.com zouden wij alleen nog de extra drivers toe moeten voegen, ergens las ik ook dat er een coupon voor een free additional driver, die ga ik dan ook opzoeken en inzetten !!Bushmaster schreef:welke datum betreft dit? en waar ga je 'm ophalen en wegbrengen? (Californië heeft "gratis" extra bestuurder)
@ Laguna en Bushmaster, die topic ken ik, heb er zelf ook eentje van geopend, wij zijn nu al geruime tijd bezig met informatie inwinnen en hebben meerdere bronnen (ambassade, soort rijkswaterstaat in Florida, weet even de naam niet meer, police office en autoverhuur bedrijfen, waaronder Alamo, national, usa-reizen, american estates, die ons allemaal op papier de voorwaarden laten zien dat het dus wel mag, wij nemen dan bij deze ook de grote mini-van !!
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Inderdaad, dat mag je niet rijden met een klein rijbewijs, let daar goed op.
Je mag alleen rijden wat je ook in Nederland mag rijden!
Ik kan me trouwens niet indenken dat Alamo rechtstreeks goedkoper is dan een tussenpersoon.
Je mag alleen rijden wat je ook in Nederland mag rijden!
Ik kan me trouwens niet indenken dat Alamo rechtstreeks goedkoper is dan een tussenpersoon.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 13 Reacties
- 1619 Weergaves
-
Laatste bericht door Somarits
-
- 12 Reacties