een flinke korting betaalden we uiteindelijk maar 600 euro pp (heen economy, terug comfort class) voor een retour Amsterdam-Los angeles.
Aanrader dus voor degene die nog een goedkoop ticket zoeken.

klopt, helaas wel tegen extra betaling.Notermans schreef:Volgens mij kun je 21 dagen van te voren je stoel reserveren.
Stoel kiezen kan enkel tegen extra betaling. Staat ook duidelijk op de Arkefly website: http://www.arkefly.nl/arkeflyservices.aspxSteve & Patty schreef:Kan je zelf nog inloggen in het systeem en bijvoorbeeld plaatsen kiezen in het vliegtuig bij ArkeFly?
Ben ik nou een boon..; Je mag toch helemaal geen eten meenemen het vliegtuig in?eric44051 schreef:Niet slecht hoor gewoon veel eten meenemen
Maximaal 100 ml, zet niet echt zoden aan de dijk. Zie de regels voor handbagage van Schiphol.Marjolijne schreef:Maar volgens mij mag je tegenwoordig vanuit Adam al wat vloeistof meenemen.
WimrEm schreef:Wij zijn vorig jaar met Arkefly voor een weekje naar Orlando geweest. In de comfortklasse beter gezeten dan ooit bij de KLM. Voldoende eten en drinken gekregen. Ook het inchecken op Schiphol ging vlekkeloos. Gisteren geboekt voor Oakland in september. Scheelt 400 euro voor 2 tickets. Vliegen heen comfort en terug nog een klasse hoger. Dus 45 kg bagage, kost bij KLM nog eens extra. En minimaal 10 cm meer ruimte.