Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

new york welke wijk

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
daanfr
Amerika-ontdekker

new york welke wijk

Bericht door daanfr »

Hallo iedereen,

Ik ben nieuw hier en ben bezig om in augustus voor 6 weken naar de usa te gaan.
Wij zijn met zn 3en mijn vrouw en ik en onze dan 10 maanden oude zoon.
Ik vroeg mij af als wij de eerste 4 dagen in new york willen blijven welke wijk het beste is om in te verblijven. ik bedoel daar mee welke wijk zou het beste zijn om een hotel te boeken !

alvast bedankt voor jullie reacties !

groet
daniel
mtl
Amerika-expert

Re: new york welke wijk

Bericht door mtl »

Long Island City natuurlijk. Prima hotels die aanzienlijk lagere tarieven berekenen dan in Manhattan. En verder prima bereikbaar per metro vanuit Manhattan.
Ceetje
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Ceetje »

manhattan zelf natuurlijk ... misschien duurdere hotels, maar je bént er onmiddellijk. En als je even terug wil naar het hotel, hoef je niet eerst een eind met de metro.
'98:Ca,Az,Ut,Nv
'05:Co,Nm,Az,Ut,Id,Mt,Wy
'06:Canada+Mt,Id,Wa; Fl
'07:Ny,Ct,Ri,Ma,Me,Nh,Vt,Pa,Va,WDc,Nj; Fl
'08:Az,Ut,Nv; Fl,NyC
'09:Ak,Wa; Fl
'12:NyC
'15: Fl
'17: Ca, Or
rvd4always
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door rvd4always »

Bij voorkeur Manhattan omdat je dan als toerist overal lekker in de buurt zit. Begin wel op tijd met boeken van een hotel. Gebruik tripadvisor.com voor reviews van hotels.
Quiksilver
Amerikafan

Bericht door Quiksilver »

Ik heb zelf Hotel Vetiver in Long Island City geboekt voor augustus, $ 385,00 voor 3 nachten! Vlakbij metro die je in 15 minuten op Times Square brengt! :thumbup:
A good decision is based on knowledge and not on numbers.
Plato

Afbeelding
usaJim
Amerika-ontdekker

Bericht door usaJim »

Ik heb al verscheidene keren in Manhattan Broadway Hotel en Club Quarters Midtown gezeten en tot nu toe altijd voor minder dan 100 usd per nacht.
Beide op 5 minuten lopen van Times Square en nette 4persoonskamers (2 queens bedden op 1 kamer). Niet groot en weinig luxe, maar voor overnachten, douchen etc. is het zeker voldoende.
In NYC leef je buiten de deur!
25 juni t 16 juli --> trip Oostkust!!
meyem
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door meyem »

Wat versta je onder 'het beste'?
goedkoopst is veelal in LIC (of Brooklyn en New Jersey, maar dan wordt je reistijd richting Manhattan een stuk langer)
wil je 'residential' dan zou ik voor Upper West kiezen.
Wil je als een spin in het Web, dan zou ik in de buurt van Bryant Park kiezen

Travlelox.de is een prima site om op jacht te gaan naar betaalbare hotels, een schaars goed op dit moment..
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
Mel79
Amerikakenner

Bericht door Mel79 »

Manhatten! Absoluut. Broadway, Soho, Greenwich Village, allemaal leuke en goede buurten om een hotelletje te zoeken. Vriendin van mij heeft in het Paramount Hotel gelogeerd. Geen idee wat het koste, maar ze vond het wel een prima hotel. Lag trouwens in de buurt van Times Square. De hotelprijzen zijn in Manhatten over het algemeen duur. Reken op 150/200 euro voor een kamer die zo groot is als je keuken.
dimona
Amerika-expert

Bericht door dimona »

Nou, daar ga ik dan nog maar een keer met mijn hoteltip (het lijkt wel of ik aandelen heb): Skyline hotel, op loopafstand van Times square. Wij betaalden voor 2 joekels van kamers met tussendeur voor 2 nachten 336,54 euro, 84 euro per kamer per nacht dus. We waren met z'n 6-en, ik vond het een koopje op die lokatie. Hotel heeft ook nog een zwembad met panoramaview en je kunt er je auto kwijt voor 10 dollar per nacht.
Redouan10
Amerikafan

Bericht door Redouan10 »

ik heb gekeken voor dit hotel maar ik kom voor 4 nachten voor 200 per nacht!!! van 31-mei t/m 3 juni.
analogkid
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door analogkid »

Twee jaar terug hebben wij ook in the skyline gezeten. Wij hadden toen via Jan Doets geboekt, samen met camperhuur. Ik weet niet meer hoeveel per nacht we hebben betaald, maar het was niet duur, volgens mij 120 euro per nacht. Maar ja, zo'n organisatie koopt natuurlijk groot in. Omdat wij met kinderen waren gaf het zwembad de doorslag.

Pas zijn we in The Westin verbleven. Dit hadden we via Priceline 'gewonnen'. Uiteindelijk hebben we ongeveer 510 euro voor 4 nachten betaald, maar dat was wel in februari. We vonden het een super hotel, kregen nog een gratis update ook! Vooral de locatie is geweldig, een block van Times Square. Ik zou een hotel in NY altijd op locatie selecteren. Het is heerlijk om na al dat gewandel even een uurtje in het hotel plat te gaan in de middag en dan moet het wel in het centrum zijn. En we zijn in die 4 dagen wel een keer of 5-6 even naar Times Square geweest, dat blijft leuk om te doen.
ZW USA: https://www.polarsteps.com/MoniqueLager ... st-us-2025
NO USA 2010; NYC 2012; Oost Canada / US 2012, DC/NYC 2018 http://reisnoordoostusa.blogspot.com/
Florida 2014, 2015, 2016, 2018; http://reisflorida2016.blogspot.nl
Elisa
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door Elisa »

Wij sliepen vorige week in hotel Yotel (niet ver van Times Square). Ook hier betaal je voor jouw periode (31/05-3/06) zo'n 200 euro per nacht maar merk wel op dat jouw data's in het weekend zijn. Boek je bv van maandag tot donderdag dan kom je al snel 20-30% goedkoper uit. Dus als het nog mogelijk is misschien jouw data wat verschuiven...

Groetjes en succes met het boeken,
Elisa
http://timenelisatravelblogs.wordpress.com/: West USA - New York - Hawaii - Mid-West USA - West Canada + NW USA
Overzicht van onze foto's
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

Soho en Greenwich zijn echt leuke wijken om te verblijven. Heel veilig, karakteristiek en redelijk centraal
Midtown is ook oke maar wel wat meer wolkenkrabbers en veel drukker (en ;s avonds juist weer wat uitgestorvener vanwege alle kantoorpanden die dicht zijn). Ook prima hoor maar het is maar net wat je wilt natuurlijk

Ik zou persoonlijk nooit bij Times Square in een hotel willen zitten, vreselijk. Leuk voor een avondje maar om daar elke avond en ochtend rond te moeten lopen nee bedankt.
Ik begrijp nooit waarom mensen het zo geweldig vinden om daar te zitten behalve dat het misschien centraal ligt.

Wij vonden het Holiday Inn Soho een heel fijn hotel. En je loopt zo de leuke straten Prince Street en Spring street in
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

Iris_1982 schreef:Ik begrijp nooit waarom mensen het zo geweldig vinden om daar te zitten behalve dat het misschien centraal ligt.
Wij hebben afgelopen jaar verbleven vlakbij TS, maar ook vlakbij Bryant Park, wat ik dan wel weer heel erg leuk vind. Qua bereikbaarheid met de metro en de rest van Manhattan vond ik de locatie echt ideaal. Maar nu moet ik ook wel toegeven dat ik TS, nog steeds wel een leuke plek vind om te komen ondanks de drukte, toeristen en het feit dat er eigenlijk niets is buiten een aantal winkels, restaurants en reclameborden ;)..

Overigens hebben wij 3 jaar geleden in een appartement in Chelsea verbleven en dat vond ik ook wel heel erg leuk! Je komt dat steeds van en naar je appartement door buurten en straten waar je normaal niet zo snel zou komen en dat vond ik erg prettig. Chelsea is namelijk een erg leuke buurt, met veel leuke winkels en restaurants.

Uiteindelijk laten wij het altijd afhangen van de prijs, in combinatie met de locatie! Het maakt ons niet zoveel uit waar we zitten en zoeken gewoon een leuke aanbieding / deal op Priceline. Vorige zomer hadden we een hotel in Chinatown, zou nooit onze eerste keuze zijn. Maar drie nachten in een 3* hotel voor 210 euro konden we niet laten schieten.
dimona
Amerika-expert

Bericht door dimona »

Redouan10 schreef:ik heb gekeken voor dit hotel maar ik kom voor 4 nachten voor 200 per nacht!!! van 31-mei t/m 3 juni.
Oei, dat scheelt wel erg veel. Wij waren er afgelopen augustus; ik heb toen geboekt via expedia.
dimona
Amerika-expert

Bericht door dimona »

Iris_1982 schreef:Ik zou persoonlijk nooit bij Times Square in een hotel willen zitten, vreselijk. Leuk voor een avondje maar om daar elke avond en ochtend rond te moeten lopen nee bedankt.
Ik begrijp nooit waarom mensen het zo geweldig vinden om daar te zitten behalve dat het misschien centraal ligt.
Ja, dat laatste dus. Ik ben sowieso geen stadsmens, ik word gek als ik langer dan 3 dagen in een stad zit, maar áls ik er dan ben, dan wil ik niet onnodig veel tijd kwijt kwijt zijn met reizen of uitzoeken hoe ik ergens moet komen.
laanvdj
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 26

Bericht door laanvdj »

Wij zaten in januari in The hampton inn time square north, geboekt via Agoda.com voor € 600 voor 4 nachten.
Dit was voor een mooie kamer met 2 bedden en incl ontbijt. Het ontbijt was goed en gevarieerd en er was de hele dag koffie , thee en chocomelk.
Ook kreeg je er s' ochtends een lunchpakket mee. Al met al een heel leuk hotel in een prima buurt, vlakbij TS.

Gr
Marina
deStrijkers
Amerika-ontdekker

Bericht door deStrijkers »

wij kunnen het Novotel op de hoek van Times Square - Broadway aanraden. je kunt in de zomervakantie zakenhotels op Manhattan geschikt boeken en je zit op toplocaties. hebben wij ook gedaan met 2 kinderen echt een superervaring :thumbup:
cloggie68
Amerikafan

Bericht door cloggie68 »

Ik weet niet of je inmiddels je keuze al hebt gemaakt?

Eerder gingen wij naar NY en wonnen op Priceline altijd voor rond de $110 per nacht rond Times Square. Ik vind het ideaal om (met kids) daar te zitten omdat je heel veel lopend kunt doen. Nu gaan we van de zomer met onze 2 kids naar NY voor 3 dagen en vandaag vond ik het Flatiron Hotel op Booking.com als deal van de dag. Ik heb een kamer met 2 x 2 persoonsbed kunnen boeken voor 566$ voor 3 nachten, incl. tax. Alles wat ik tot nu toe had gevonden lag echt veel hoger, misschien heb je er iets aan. Volgens mij is deze deal 24 uur. Je kunt tot 3 dagen van te voren kosteloos annuleren als je iets beters zou vinden.
Redouan10
Amerikafan

Bericht door Redouan10 »

ik kom uit op 800 dollars voor 3 nachten ik ben op zoek naar een hotel in NY van 30-5 tot 3 juni.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer