Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

11 juni met oad East West Enchantment wie heeft dit eerder g

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
albert gerrits
Amerika-ontdekker

11 juni met oad East West Enchantment wie heeft dit eerder g

Bericht door albert gerrits »

Hallo allemaal
Om onze 25 jarige bruiloft te vieren gaan mijn vrouw en ik
20 dagen georganiseerd toeren door Amerika
We beginnen in New york en gaan via Totonto en Washington gaan we
naar het zuidwesten.
Daar gaan we een tour doen San francisco-Los angeles-las vegas enz.
Wij zijn eigenlijk benieuwd of er meer mensen op dit forum zijn die deze reis gemaakt hebben
of dit ook toevallig gaan doen.
Want over het algemeen word er op de forums bijna alleen gesproken over rondreizen met de auto/camper en is er weinig te vinden over georganiseerde busreizen.
We zijn benieuwd naar eventuele reacties.

Groeten
Karin en Albert Gerrits
sabine
Amerika-ontdekker

oad rondreis

Bericht door sabine »

Wij hadden in 2005 ook een rondreis geboekt bij de oad voor de west kust. Die is later vanuit oad geannuleerd i.v.m. te weinig deelnemers. Gelukkig konden wij nog een nieuwe rondreis boeken bij reisorganisatie TUI. Een combinatie van oost en west Amerika in 24 dagen. Wij hebben echt super veel gezien, veel indrukken opgedaan. En we gaan zeker nog een keer terug en dan wil ik zelf de reis samenstellen en met een huur auto rondreizen. Voor een eerste bezoek aan Amerika vond ik een georganiseerde busrondreis ideaal. Je bent misschien niet overal zo lang als dat je zou willen, maar je ziet van alles toch een gedeelte.
Het is ons super goed bevallen. Even een jaartje sparen en dan gaan we echt terug!!!!

Sabine
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer