Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tips vooor Denver Collorado en de Rockys
Tips vooor Denver Collorado en de Rockys
Ik overweeg om volgend jaar een nieuwe trip te beginnen in denver en dan richting LA te gaan rijden.
Langs deze weg wil ik tips vragen aan jullie omtrent Denver en de Rockys
Wat raden jullie aan zeker te doen Hoe lang moet je voor de Rocky Mountains minimaal uittrekken. Welke hotels en eetgelegenheden zijn de moeite
Het liefst niet de standaard informatie maar er zullen zeker mensen onder de lezers zijn die speciale momenten hebben meegemaakt en die met ons willen delen
Welke trails zijn de moeite of welke vallen tegen
We zullen in juli of augustus 2007 deze reis gaan maken
alvast bedankt voor de reacties
John
Langs deze weg wil ik tips vragen aan jullie omtrent Denver en de Rockys
Wat raden jullie aan zeker te doen Hoe lang moet je voor de Rocky Mountains minimaal uittrekken. Welke hotels en eetgelegenheden zijn de moeite
Het liefst niet de standaard informatie maar er zullen zeker mensen onder de lezers zijn die speciale momenten hebben meegemaakt en die met ons willen delen
Welke trails zijn de moeite of welke vallen tegen
We zullen in juli of augustus 2007 deze reis gaan maken
alvast bedankt voor de reacties
John
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 29 Reacties
- 5893 Weergaves