Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Welke tickets Disney kopen?
- Souraia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Welke tickets Disney kopen?
Dag lieve lui,
Ik april gaan wij lekker weer naar Florida met onze jongens. Door tijdgebrek (keuzes maken) hebben we gekozen om 2 pretparken te doen. Magic en Animal kingdom. Onze 2 jongsten zijn nog gratis, het gaat alleen om de oudste en wij.
Wat is wijsheid? de tickets daar ter plekke kopen aan de balie of de zogenaamde flextickets? weet alleen niet of dat voordeliger is voor maar 2 pretparken.
Ik april gaan wij lekker weer naar Florida met onze jongens. Door tijdgebrek (keuzes maken) hebben we gekozen om 2 pretparken te doen. Magic en Animal kingdom. Onze 2 jongsten zijn nog gratis, het gaat alleen om de oudste en wij.
Wat is wijsheid? de tickets daar ter plekke kopen aan de balie of de zogenaamde flextickets? weet alleen niet of dat voordeliger is voor maar 2 pretparken.
Re: Welke tickets Disney kopen?
Ik zou zeker van te voren tickets kopen als je meer dan 1 dag gaat.
Bijvoorbeeld bij: http://www.orlandofuntickets.com/Magic- ... y-Tickets/
Bijvoorbeeld bij: http://www.orlandofuntickets.com/Magic- ... y-Tickets/
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Disney Tickets worden pas echt goedkoper na 3 dagen. Voor een twee-daags ticket scheelt het nagenoeg niks.

Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Wij hebben vorige maand hetzelfde gedaan, 1 dag Magic kingdom, 1 dag Animal Kingdom. Wij hebben zo'n magic your way 2-daags ticket gekocht, gewoon bij de kassa van het eerste park dat we bezochten. Betere aanbiedingen konden wij niet vinden, zijn er denk ik ook niet of nauwelijks voor de 2-daagse pas.
Terug in Texas!
- Souraia
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het scheelt idd zeer weinig. Ik haal dan wel bij de kassa een pas zoals Hemmie al aangaf.
Bedankt in elk geval.
Bedankt in elk geval.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik had een magic your way voor 2 dagen voor alle 4 de parken en betaalde 245 dollar september 2010. Aan de kassa bij het busstation/een van de monorailstations gekocht. Aardig meisje legde even uit hoe het werkte, wat het koste (en dat 4 parken in 2 dagen wel erg veel was) en dat ik de button moest dragen
Heb 10 minuten met haar staan buurten over voornamelijk onze hollandse gewoontes en dat Amsterdam nou ook weer niet zo eng was en al die tijd geen andere bezoekers aan de kassa gezien. Aangezien Magic Kingdom bijna hetzelfde is als Parijs deed ik die als laatste. In Epcot was het niet druk en daar heb ik een halve dag rondgelopen. Animal Kingdom had ik ook in een halve dag gezien.
TIP: begin 's morgens hier en loop met het touw mee naar de andere kant van het park zodra deze open gaat en doe als 1e de safari!!
Als je buiten de feestdagen en het hoogseizoen gaat (ik weet niet wanneer in april je er bent) dan is het niet heel erg druk. 4 parken is net teveel van het goede, dat zeker, vooral met kinderen, maar die 2 die red je makkelijk. Kijk wel eerst op de site of ter plekke of ze niet te veel aan het refurnishen zijn, want heel de noordkant van magic kingdom was voor mij afgesloten vanwege het vernieuwen en repareren van attracties.
TIP: begin 's morgens hier en loop met het touw mee naar de andere kant van het park zodra deze open gaat en doe als 1e de safari!!
Als je buiten de feestdagen en het hoogseizoen gaat (ik weet niet wanneer in april je er bent) dan is het niet heel erg druk. 4 parken is net teveel van het goede, dat zeker, vooral met kinderen, maar die 2 die red je makkelijk. Kijk wel eerst op de site of ter plekke of ze niet te veel aan het refurnishen zijn, want heel de noordkant van magic kingdom was voor mij afgesloten vanwege het vernieuwen en repareren van attracties.
- Souraia
- Amerika-expert
- Contacteer:
Overigens bedacht ik mij gisteren in bed (jaja waar je aan kan denken) dat we natuurlijk ook nog naar Seaworld SA gaan. Ik weet niet of daar wat mee te combineren valt?
- Souraia
- Amerika-expert
- Contacteer:
IK heb even zitten zoeken naar ticketprijzen.
Nu kwam ik via de site orlando funticket prijzen tegen voor een 2 daag hopper ticket (dus toegang tot alle 4 de parken op een dag) voor 229 dollar.
Als ik via de officiele disney site naar de prijzen kijk kom ik uit op 90 dollar pppd. Het scheelt dus zo weing dat de flex ticket eigenlijk voordeliger is.
Zie ik nu iets over het hoofd of klopt mijn beredenering?
Is eind april trouwens wel te doen 2 parken in een dag kwa drukte?
Nu kwam ik via de site orlando funticket prijzen tegen voor een 2 daag hopper ticket (dus toegang tot alle 4 de parken op een dag) voor 229 dollar.
Als ik via de officiele disney site naar de prijzen kijk kom ik uit op 90 dollar pppd. Het scheelt dus zo weing dat de flex ticket eigenlijk voordeliger is.
Zie ik nu iets over het hoofd of klopt mijn beredenering?
Is eind april trouwens wel te doen 2 parken in een dag kwa drukte?
- Njit
- Amerika-expert
- Contacteer:
Die prijs is denk ik wel exclusief 6.5% Sales Tax. Dus wordt dan $244..
- Souraia
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ja je hebt nog gelijk ook. Dat zie je pas als je doorgaat met bestellen.
Hmmm wat is wijsheid?
Hmmm wat is wijsheid?
- Souraia
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik denk dat ik maar voor de gewone tickets ga. Geeft ook wat meer rust.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Volgens mij zijn er voor de amerikanen geen speciale vakanties en het is moderate druk in de disney parken. Ik zou idd als ik jou was gewoon ter plekke aan de kassa kaartjes kopen. Vraag daar gewoon wat je het beste kunt doen, ze helpen je graag met je wensen! Ik had echt het idee dat ze je welkom heette in het park itt hoe het er in veel andere attractieparken aan toe gaat!
Gaan jullie met eigen vervoer naar het park, of met de bus van het hotel? De bus komt meestal aan bij de parking/busparking die bij het monorailstation ligt. Daar kun je al kaartjes kopen. Naast de ingang van het station. Aangezien je 2 kleine kinderen meeneemt ga ik ervanuit dat je ook een kinderwagen of iets dergelijks mee zal nemen? Let dan wel even op dat ze bij de ingang van elk park alles even controleren (nou moet ik zeggen dat dat ook retesnel ging).
Als je veel wilt zien, ook al ben je met zn 5-en, zorg dat je gebruik maakt van de fastpass! Veel ingangen van attracties liggen dicht bij elkaar en dan kun je eerst ergens een fastpassticket halen, een andere attractie (of 2) doen en dan kun je gelijk bij de ander doorlopen naar voren. Let wel even op, want mocht het niet druk zijn is het soms net zo snel de gewone ingang te nemen. Wil je man bv een keer in Everest, of jij in Aerosmith the ride, maar moet er 1 op de kinderen letten, dan heb je ook nog de 1 person row...elke keer als er een oneven groepje is dan wordt daar iemand bijgezet, gaat ook heel snel!
Seaworld en Universal zijn min of meer de concullegavriendjes, disney valt daar buiten, dus qua prijzen zal daarin weinig te winnen zijn voor combitickets...misschien dat een travelageny ter plekke dat wel geeft, maar ik zou daar niet op rekenen.
Gaan jullie met eigen vervoer naar het park, of met de bus van het hotel? De bus komt meestal aan bij de parking/busparking die bij het monorailstation ligt. Daar kun je al kaartjes kopen. Naast de ingang van het station. Aangezien je 2 kleine kinderen meeneemt ga ik ervanuit dat je ook een kinderwagen of iets dergelijks mee zal nemen? Let dan wel even op dat ze bij de ingang van elk park alles even controleren (nou moet ik zeggen dat dat ook retesnel ging).
Als je veel wilt zien, ook al ben je met zn 5-en, zorg dat je gebruik maakt van de fastpass! Veel ingangen van attracties liggen dicht bij elkaar en dan kun je eerst ergens een fastpassticket halen, een andere attractie (of 2) doen en dan kun je gelijk bij de ander doorlopen naar voren. Let wel even op, want mocht het niet druk zijn is het soms net zo snel de gewone ingang te nemen. Wil je man bv een keer in Everest, of jij in Aerosmith the ride, maar moet er 1 op de kinderen letten, dan heb je ook nog de 1 person row...elke keer als er een oneven groepje is dan wordt daar iemand bijgezet, gaat ook heel snel!
Seaworld en Universal zijn min of meer de concullegavriendjes, disney valt daar buiten, dus qua prijzen zal daarin weinig te winnen zijn voor combitickets...misschien dat een travelageny ter plekke dat wel geeft, maar ik zou daar niet op rekenen.
- Souraia
- Amerika-expert
- Contacteer:
Bedankt voor de uitgebreide info Wally.
WIj gaan gewoon daar bij de kassa informeren en kopen de tickets ter plekke.
Wij hebben er iig veel zin in
WIj gaan gewoon daar bij de kassa informeren en kopen de tickets ter plekke.
Wij hebben er iig veel zin in
- Njit
- Amerika-expert
- Contacteer:
Er zijn twee opties die je kunt gebruiken. Je hebt Child Swap en Single Riders. Het eerste kan bij best veel attracties, het tweede alleen bij:PSVwally schreef:Wil je man bv een keer in Everest, of jij in Aerosmith the ride, maar moet er 1 op de kinderen letten, dan heb je ook nog de 1 person row...elke keer als er een oneven groepje is dan wordt daar iemand bijgezet, gaat ook heel snel!
1. Test Track @ Epcot
2. Expedition Everest @ Animal Kingdom
3. Rock & Roller Coaster @ Hollywood Studios
Zie ook http://www.wdwinfo.com/childswap.htm
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties