Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Strandhuis(je) Westkust Florida

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
Chady
Amerika-ontdekker

Strandhuis(je) Westkust Florida

Bericht door Chady »

Wij gaan dit jaar wederom in juni naar Florida. Afgelopen zomer zijn we er ook geweest en nu de KLM weer prachtige aanbiedingen met zijn tickets had, konden we het niet laten :thumbup:

Nu willen we graag wat langer op één plek blijven en ons lijkt het leuk om rond/ op Ana Maria Island een huis(je) te huren. Nu heb ik al even gegoogled, maar dat is nog niet zo gemakkelijk gevonden. Natuurlijk willen we er ook niet al te veel aan uitgeven.

Wie heeft er wel eens een leuk huisje gehuurd aan het strand? Het mag ook ergens anders zijn, zolang het betaalbaar is, een mooi strand heeft en er bijvoorbeeld een leuk plaatsje in de buurt zit.

Alvast bedankt!
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: Strandhuis(je) Westkust Florida

Bericht door Jasmino »

Wij hebben in 2005 gelogeerd in een appartement in Siesta Key, vlakbij Sarasota. Het gebouw stond op het strand, en het uitzicht 's avonds met zonsondergang was er fenomenaal. Hier de link naar een zoekopdracht waarmee je vast andere postst van mijn kunt terugvinden hierover: search.php?keywords=%2Bsiesta+%2Bkey&terms=all&author=jasmino&sc=1&sf=all&sk=t&sd=d&sr=posts&st=0&ch=300&t=0&submit=Zoeken
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Anja79
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door Anja79 »

Wij hebben in 2009 gelogeerd in dit appartementje in Indian Rocks Beach, in de buurt van Clearwater. Het gebouw stond op het strand en het appartement heeft een heerlijk groot balkon van waar je een prachtig uitzicht op het strand, de zee en de zonsondergang hebt.

In onze weblog van 2009 kun je meer lezen over onze vakantie daar en hier kun je foto's zien van ons verblijf in Indian Rocks Beach.
asv60
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Bericht door asv60 »

Wij hebben afgelopen augustus in een condo op het strand van Fort Meyers gezeten.
Het heet carlos Pointe Beach Club. Ik heb het via homeaway.com gevonden.
Het strand is heerlijk rustig, je ziet er een heleboel vogels en zelfs dolfijnen.
Wij vonden het heerlijk daar.
Zie mijn blog voor meer info.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer