Dag 1 : vlucht BRU ==> LAX
Dag 2 : LA met de Walk of Fame, Grauman's, ... de typische bezienswaardigheden (hop on hop off toer)
Dag 3 : LA naar Santa Monica en Venice Beach (ik wilde dit op beide dagen doen via Starline Tours en in Santa Monica een fiets huren naar Venice Beach of is dit al wandelend te doen?)
Dag 4 : LAX ==> HNL (hotel in Waikiki aan het strand, de typische drukte van zo'n badplaats nemen we er bij)
Dag 5 : HNL : Eilandtoer met of zonder Pearl Harbour (weet ik nog niet, is het voor ons vlamingen interessant genoeg, ook omdat mijn man geen engels kent?)
Dag 6 : HNL : op en af Diamond Head en misschien nog Waikiki Aquarium (huren we misschien een fiets voor als vervoer)
Dag 7 : HNL : Sea Life Center : ik wil heel graag kennismaken met dolfijnen (er naartoe met het openbaar vervoer)
Dag 8 : 's avonds : luau, lijkt me ook wel leuk
Dag 9 : ??? (dagje luieren en shoppen??)
Dag 10 : HNL ==> LAS (ik wil graag een hotel ergens vooraan op de strip : het New York New York of Monte Carlo, ...)
DAG 11 : LV : striphotels bekijken (ik dacht de ene kant te voet heen en dan nadien met de bus terug)
Dag 12 : LV : een dagje naar de Grand Canyon met een bustoer (heb via het forum een leuke tip gekregen)
Dag 13 : LV : de andere kant van de strip de hotels bekijken (en dus "heen" met de bus en te voet terug)
Dag 14 : LAS ==> BRU
Dit is dus het plan, we willen in Oahu vooral zee, zon, ... op ons gemakje, dus niks extra inspannend, genieten van ons tweetjes.
Een auto huren in LA en LV zijn we niet van plan omdat mijn man dat dus niet ziet zitten.
Ik weet dat we op zo'n korte tijd niet alles zullen kunnen doen of zien maar dit zijn zowat nog de drie plaatsen in de VS die ik zeker wel graag wil bezoeken. (Het allerliefste ging ik er wonen maar dat is een ander topic
Tips en wijze raad zijn natuurlijk altijd welkom ...