Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Voor de eerste keer
Voor de eerste keer
Hallo allemaal,
Ik wil deze zomer voor de eerste keer naar Amerika.
Ik zat te denken aan New York en Washington.
Omdat dit voor mij de eerste keer is dat ik naar Amerika zou ik graag wat advies willen zoals uitgaan, hotels en hoeveel geld ik ongeveer besteed per dag. Mijn budget zal rond de 2000 a' 2500 Euro liggen voor de gehele reis.
Omdat ik in mijn eentje ga (geen enkele vriend van me kunnen overtuigen dat Amerika het land is om op vakantie te gaan) zoek ik eigenlijk informatie welk hotel het beste is om een een-persoons vakantie te boeken. Tevens weet ik niet hoe lang ik het beste in New York kan blijven en hoe lang in Washington.
Ik heb al veel informatie gewonnen van de webpagina en de forums en toch weet ik nog niet hoe ik mijn vakantie wil aanpakken. Ik ben een enorme Amerika freak en wil daarom ook dat dit een top vakantie wordt.
Bij voorbaat dank,
Kevin
Ik wil deze zomer voor de eerste keer naar Amerika.
Ik zat te denken aan New York en Washington.
Omdat dit voor mij de eerste keer is dat ik naar Amerika zou ik graag wat advies willen zoals uitgaan, hotels en hoeveel geld ik ongeveer besteed per dag. Mijn budget zal rond de 2000 a' 2500 Euro liggen voor de gehele reis.
Omdat ik in mijn eentje ga (geen enkele vriend van me kunnen overtuigen dat Amerika het land is om op vakantie te gaan) zoek ik eigenlijk informatie welk hotel het beste is om een een-persoons vakantie te boeken. Tevens weet ik niet hoe lang ik het beste in New York kan blijven en hoe lang in Washington.
Ik heb al veel informatie gewonnen van de webpagina en de forums en toch weet ik nog niet hoe ik mijn vakantie wil aanpakken. Ik ben een enorme Amerika freak en wil daarom ook dat dit een top vakantie wordt.
Bij voorbaat dank,
Kevin
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Eerste keer
Hoi Kevin,
Voor mij is het niet zozeer van "dit is al zo vaak voorbij gekomen". Maar wij reizen met een gezin met een camper en ik verdiep me dus eigenlijk niet zo in hotels, taxi's e.d .....
Groetjes,
Monique
Voor mij is het niet zozeer van "dit is al zo vaak voorbij gekomen". Maar wij reizen met een gezin met een camper en ik verdiep me dus eigenlijk niet zo in hotels, taxi's e.d .....
Groetjes,
Monique
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Voor de eerste keer
Hotels in Amerika boek je per KAMER en niet per PERSOON. Dus dat maakt verder niet uit (behalve dat het goedkoper is als je met 2 personen op de kamer slaapt want dan kun je het bedrag delen).JDK schreef:Omdat ik in mijn eentje ga (geen enkele vriend van me kunnen overtuigen dat Amerika het land is om op vakantie te gaan) zoek ik eigenlijk informatie welk hotel het beste is om een een-persoons vakantie te boeken. Tevens weet ik niet hoe lang ik het beste in New York kan blijven en hoe lang in Washington.
En hoe lang je ergens moet blijven? Ligt er maar net aan wat je er allemaal wilt gaan bekijken...
New-York heeft een Metro dus dat is dan zowiezo het handigste.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
-
doreennicole
- Amerika-expert
ik reis ook altijd alleen dus ik heb wel wat ervaring. je bent meer geld kwijt omdat de kamers idd per kamer gaan en je daar net zo makkelijk met 2 of 4 personen op had kunnen zitten. tickets is natuurlijk idem.
maar zowel in NY als in DC kan je je prima alleen vermaken als je iemand bent die zichzelf alleen kan vermaken. je hebt ook best wel contact met plaatselijk ebevolking hoewel in NY/DC minder dan als je bijv per camper reist en op kampeergronden komt, maar het is prima te doen, veilig, niet saai. Ik ben nooit eenzaam geweest maar ik ben al heel lang single dus het is mijn leven
maar zowel in NY als in DC kan je je prima alleen vermaken als je iemand bent die zichzelf alleen kan vermaken. je hebt ook best wel contact met plaatselijk ebevolking hoewel in NY/DC minder dan als je bijv per camper reist en op kampeergronden komt, maar het is prima te doen, veilig, niet saai. Ik ben nooit eenzaam geweest maar ik ben al heel lang single dus het is mijn leven
SEEING IS BELIEVING
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 2746 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-