Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Route Florida - Michigan via Tennessee
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Route Florida - Michigan via Tennessee
Ik ga in Januari voor een paar dagen naar Curacao. Daarna vlieg ik naar Miami en ben van plan per auto naar boven te rijden.
Ben van plan om via Nashville, Tennessee naar Michigan te rijden.
In Michigan weet ik de weg wel en daarna ga ik via Ohio naar New York en vlieg dan weer terug naar Amsterdam.
Nu is mijn vraag wat te doen op de route tussen Miami en Michigan? Let op, ik ga dus via Nashville.
Ik heb vrienden in Nashville wonen, dus ik ga er maar vanuit dat ze mij wel op de juiste plekken wijzen.
Ben van plan om via Nashville, Tennessee naar Michigan te rijden.
In Michigan weet ik de weg wel en daarna ga ik via Ohio naar New York en vlieg dan weer terug naar Amsterdam.
Nu is mijn vraag wat te doen op de route tussen Miami en Michigan? Let op, ik ga dus via Nashville.
Ik heb vrienden in Nashville wonen, dus ik ga er maar vanuit dat ze mij wel op de juiste plekken wijzen.
- Mike
Re: Route Florida - Michigan via Tennessee
Het zou handig zijn als je aangeeft hoeveel dagen je de tijd hebt om van Nashville naar Michigan te komen. Dat maakt wel uit voor wat je eventueel wilt gaan bekijken qua tijd of dat je liever in 1 keer doorscheurt 

-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Dat is redelijk flexibel hoor, ik plan niet heel veel. Ik stop wanneer ik moe ben en rij door wanneer het kan.
Eigenlijk ben ik benieuwd of er in de staten Georgia en Kentucky nog plaatsen zijn die de moeite waard zijn.
Een route van 1500 mijl snelweg is misschien een klein beetje eentonig.
Eigenlijk ben ik benieuwd of er in de staten Georgia en Kentucky nog plaatsen zijn die de moeite waard zijn.
Een route van 1500 mijl snelweg is misschien een klein beetje eentonig.
- Mike
Je zou kunnen overwegen om ook via New Orleans en Memphis te rijden...? Wij zijn nu op weg van Chicago naar Miami maar nemen hier wel (+/-) 50 dagen de tijd voor. O.a. niagara falls, new york, lancaster county, washington, williamsburg va, blue ridge parkway, great smoky mountains, nashville (hier zijn we nu trouwens... echt een supergezellige stad!), memphis, natchez/vicksburg, new orleans en dan in florida natuurlijk de nodige stops... daytona beach (nascar track en nasa), orlando, fort myers, naples... etc etc 

6-10-2011 t/m 2-01-2012: rondje Zuidwest + Chicago - Miami
http://goingusa2011.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://goingusa2011.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties
- 4250 Weergaves
-
Laatste bericht door USAreiziger
-
- 6 Reacties